IŽ 21251-010, moskiito
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Minu masinal mosse originaal termostraat ja on alati hästi enda ülesannet tätinud
Aga nüüd tööd mis oleks vaja talve jooksul ära teha:
-tagumise parempoolse pooltelje simmerling ära vahetada
-Vasakul pool piduri klots ära vahetada
-käigukasti simmerilingid ära vahetada
-kardaani ristide vahetus ette võtta.
üks huvitav probleem on tekkinud käigukastiga. Nimelt õli on hakkanud lekkima ka käiguhoovastiku harkide juurest. Varem sealt ei lekkinud. nüüd pärast seismist on hakkanud lekkima. Kuidas seda seal pidama saada? kas seal on mingid "O rõngad"? Pole kunagi lahti kiskunud seda kohta, siis ei tea ka arvata midagi.
ah jaa, nädalavahetusel sai ka maha sõidetud ligemale 900km millest 670km haagisega. kaks paagitäit penssu läks nagu naksti minema. aga vähemalt kulus teist vähem kui kartsin
Aga nüüd tööd mis oleks vaja talve jooksul ära teha:
-tagumise parempoolse pooltelje simmerling ära vahetada
-Vasakul pool piduri klots ära vahetada
-käigukasti simmerilingid ära vahetada
-kardaani ristide vahetus ette võtta.
üks huvitav probleem on tekkinud käigukastiga. Nimelt õli on hakkanud lekkima ka käiguhoovastiku harkide juurest. Varem sealt ei lekkinud. nüüd pärast seismist on hakkanud lekkima. Kuidas seda seal pidama saada? kas seal on mingid "O rõngad"? Pole kunagi lahti kiskunud seda kohta, siis ei tea ka arvata midagi.
ah jaa, nädalavahetusel sai ka maha sõidetud ligemale 900km millest 670km haagisega. kaks paagitäit penssu läks nagu naksti minema. aga vähemalt kulus teist vähem kui kartsin
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Käiguvahetushoovastiku harkide juurest õli lekkimist esineb enamusel Mossedest. Kummimantsett kaotab aja jooksul oma elastsuse. Mingeid O-rõngaid seal pole. Lihtsaim moodus vea kõrvaldamiseks on mässida paar ringi pehmet vasktraati ümber selle kummilutu ja keerata näpitsatega kerge pinge alla. Olen seda ise kasutanud ja toimib vägagi efektiivselt..
Moskvich 2140 SL 1985.a., IZ-412 IE 1985.a.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Väike OT, sorry. Kas Mossematka tiim on soetanud kena kollase mosse lisaks?
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Jah, soetasime kollase IZ-412 juba aasta tagasi ja naudime teda põhiliselt talvel... Eks kirjutan pikemalt millalgi oma teema all.partnermosse kirjutas:Väike OT, sorry. Kas Mossematka tiim on soetanud kena kollase mosse lisaks?
Moskvich 2140 SL 1985.a., IZ-412 IE 1985.a.
Re: IŽ 21251-010, moskiito
ahjuga on natuke edasiminekut olnud ja testid on läinud edukalt, nüüd ainult tuleb asi hermeetiliseks teha ja salongi paigutada.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Ma eelmine nädal võrdlesin oma varudes olevaid ahjusid ja soojendussüsteeme jaapani tehnika ahjudega. tundub, et kõige suurem tüüpviga mossel on ahju ribide otstes olevad avad, kus õhk takistamatult kiiremini liikuma saab. Lääne ja jaapani ahjudel selliseid tuulutusvahesid pole.moskiito kirjutas:ahjuga on natuke edasiminekut olnud ja testid on läinud edukalt, nüüd ainult tuleb asi hermeetiliseks teha ja salongi paigutada.
Ise ehitasin ventilatsiooni toyota turbiinile, kasutades toyota takisteid. Kui vendi mootori otse ühendasin, siis on vent väga lärmakas ja intensiivne. Talveralliks panen mossele ilmselt nissani ahju ja püüan tekitada võimalust tagaistujate soojendamiseks. Ahi on küll kolmandiku võrra väiksema pindalaga, kuid selles ei tohiks probleeme olla, õhu liikumine jääb ilmselt natuke aeglasemks. Toyota vent sai väga lihtsalt paigaldatud, panin soojendussüsteemi mootoripoolse kaane treipinki ja treisin vendi järgi ava sobivaks.
Vahetusfond:
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
Re: IŽ 21251-010, moskiito
njaa, nissani toode pole ka aastatega muutunud. samasugune vent nagu see mille mina peale paigutasin.
ah jaa, ja kuidas sa mõtled et tööle hakkab? selline vent tahab saada eraldi "kambrit" kuhu õhk suunata. muidu hakkab õhk seal sees ringirattast käima või tagurpidi puhkuma.
ah jaa, ja kuidas sa mõtled et tööle hakkab? selline vent tahab saada eraldi "kambrit" kuhu õhk suunata. muidu hakkab õhk seal sees ringirattast käima või tagurpidi puhkuma.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Mina mingit kambrit eraldi ei teinud ja puhub väga hästi (turbiini ja salongiradika vahele jääb umbes 1 cm ja turbiin imeb õhu läbi radika ja surub õhu külgedele). Ilma takistita isegi liiga hästi, silmad võtab vett jooksma. See turbiin mahub ilusti sinna kambrisse ära. Aga ahju vahetan pigem sellepärast ära, et talveralliks masinat veel soojemaks saada. Takisti abil panin mossele 1 ja 3 asendi, kusjuures kasutan esimest asendit ja seda mootori töötades kuulda ei ole.moskiito kirjutas:njaa, nissani toode pole ka aastatega muutunud. samasugune vent nagu see mille mina peale paigutasin.
ah jaa, ja kuidas sa mõtled et tööle hakkab? selline vent tahab saada eraldi "kambrit" kuhu õhk suunata. muidu hakkab õhk seal sees ringirattast käima või tagurpidi puhkuma.
Vahetusfond:
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
Re: IŽ 21251-010, moskiito
veider, minu katsetus näitas et vent hakkab enamus õhust tagasi puhkuma radikasse kui eraldi kambrit ei tee. aga noh jah, elame näeme, vabalt võivad ka mõlemad süsteemid hästi töötada.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Mootor käib äkki vastupidi?moskiito kirjutas:veider, minu katsetus näitas et vent hakkab enamus õhust tagasi puhkuma radikasse kui eraldi kambrit ei tee. aga noh jah, elame näeme, vabalt võivad ka mõlemad süsteemid hästi töötada.
Vahetusfond:
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.