Moskvitši tagapidurite rõhuregulaatorid .
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Moskvitši tagapidurite rõhuregulaatorid .
Tervitus!
Jõudis kätte aeg,kui pidin oma Valgel Varesel pidureid sättima. Oli kuidas oli,kuid pidin selili autoalla kobima,kuna eelmine peremees oli vahelt välja jätnud tagapidurite rõhuregulaatori. Kuna mul oli neid varutud juba hulgim,avastasin,et need polegi kõik ühesugused. Praeguse seisuga siis juba neli erinevat varianti. Kuna olen hetkel teadmatuses,et palju neid variante siis ikka kokku on,võiksite teadjamad märku anda.
See variant mis autol parasjagu all on:
Teised paistavad sellised:
Sellega on asi selge,et lipikuga variant on tuvastatud.
Sellel pikema vedruga silindri korpusel oli 412 kiri. See kolmas sobis aga selleks,et panna autole. Vahe on ainult vedru jämeduses. Nimelt on autoküljes asuval vedru rõngas teise läbimõõduga ja ka jämedam. See mille nüüd autole alla torkasin,on õite nõrga vedruga. Selline tunne,et kas sellest abi ongi....... Peale reguleerimist sain kõik paika. Mõõt selline nagu raamatus kirjas-90 mm.
Kui nüüd kellegil on midagi lisada,võiks seda teha.
Hetkel auto pidureid pole korda veel saanud,kuna sepad igalpool kallal käinud ja vanaperemehe poolt kiidetud remondimeeste praaki päris ühe päevaga ära ei likvideeri.... ,seega ei saa hetkel selle tagavaraosana siiakanti sattunud regulaatori töökorrasoleku kohta midagi lisada.
Samas oma rohelisel 2140-l ei ole aru saanud,kas töötab,või ei tööta. Ja sellest pole ka aru saanud,miks eelmine peremees selle vahelt välja võttis. Kuna ta ikka ülevaatusel käis ja läbi sai,ju siis pole seda eriti vist vajagi.... Kas kellegil on sellega kogemusi?
Jõudis kätte aeg,kui pidin oma Valgel Varesel pidureid sättima. Oli kuidas oli,kuid pidin selili autoalla kobima,kuna eelmine peremees oli vahelt välja jätnud tagapidurite rõhuregulaatori. Kuna mul oli neid varutud juba hulgim,avastasin,et need polegi kõik ühesugused. Praeguse seisuga siis juba neli erinevat varianti. Kuna olen hetkel teadmatuses,et palju neid variante siis ikka kokku on,võiksite teadjamad märku anda.
See variant mis autol parasjagu all on:
Teised paistavad sellised:
Sellega on asi selge,et lipikuga variant on tuvastatud.
Sellel pikema vedruga silindri korpusel oli 412 kiri. See kolmas sobis aga selleks,et panna autole. Vahe on ainult vedru jämeduses. Nimelt on autoküljes asuval vedru rõngas teise läbimõõduga ja ka jämedam. See mille nüüd autole alla torkasin,on õite nõrga vedruga. Selline tunne,et kas sellest abi ongi....... Peale reguleerimist sain kõik paika. Mõõt selline nagu raamatus kirjas-90 mm.
Kui nüüd kellegil on midagi lisada,võiks seda teha.
Hetkel auto pidureid pole korda veel saanud,kuna sepad igalpool kallal käinud ja vanaperemehe poolt kiidetud remondimeeste praaki päris ühe päevaga ära ei likvideeri.... ,seega ei saa hetkel selle tagavaraosana siiakanti sattunud regulaatori töökorrasoleku kohta midagi lisada.
Samas oma rohelisel 2140-l ei ole aru saanud,kas töötab,või ei tööta. Ja sellest pole ka aru saanud,miks eelmine peremees selle vahelt välja võttis. Kuna ta ikka ülevaatusel käis ja läbi sai,ju siis pole seda eriti vist vajagi.... Kas kellegil on sellega kogemusi?
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: Moskvitši tagapidurite rõhuregulaatorid .
no vanasti visatigi see vahelt välja ja lihtsal põhjusel. ei töötanud teine ja enamik hakkas mõne ajapärast lekkima. Siian ei saa aru miks mossedelt seda nõutakse kuna see agregaat on liikluses palju ohtlikum vidin kui ilma sõites.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Moskvitši tagapidurite rõhuregulaatorid .
Minu teda saab neid regulaatoreid ka reguleerida, et töötaks. Õnneks endal pole vaja olnud kuna siiani on kõik töötanud ja kõigil mossedel mida olen omanud.
Aga sellest ei saanud aru, et kuidas regulaatoriga ohtlikum on kui ilma selleta See täidab ju oma funktsiooni kui auto koormatud on või ülekoormatud-pidurid on iga hetk valmis rakenduma kui häda käes.Tavaline pidur ei rakendu nii tõhusalt kui auto koormatud on. Regulaatoriga seevastu igahetk klotsid valmis kohe trummlisse end "muljuma". Siiani olen sellest nii aru saanud....
Aga sellest ei saanud aru, et kuidas regulaatoriga ohtlikum on kui ilma selleta See täidab ju oma funktsiooni kui auto koormatud on või ülekoormatud-pidurid on iga hetk valmis rakenduma kui häda käes.Tavaline pidur ei rakendu nii tõhusalt kui auto koormatud on. Regulaatoriga seevastu igahetk klotsid valmis kohe trummlisse end "muljuma". Siiani olen sellest nii aru saanud....
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: Moskvitši tagapidurite rõhuregulaatorid .
sedasi peaksid need töötama küll, aga reaalselt need ei tööta ja annavad tagumistele piduritele hoopis vähem rõhku. Suvel, kui käisin enda masinaga ÜV teegemas, sa peaksid mäletama, siis tegime sinu juures tagumised pidurid korda, tulemuseks oli see et esimeste ja tagumiste pidurdusvõime vahe oli pea aegu maksimaalne. ja siis oli minu mokitsal all veel vanad vedrud kus tagumik pea aegu maas istus. Idee järgi peaks siis rõhk piduritele olema ju ka maksimaalne, aga võtta näppust.partnermosse kirjutas:Minu teda saab neid regulaatoreid ka reguleerida, et töötaks. Õnneks endal pole vaja olnud kuna siiani on kõik töötanud ja kõigil mossedel mida olen omanud.
Aga sellest ei saanud aru, et kuidas regulaatoriga ohtlikum on kui ilma selleta See täidab ju oma funktsiooni kui auto koormatud on või ülekoormatud-pidurid on iga hetk valmis rakenduma kui häda käes.Tavaline pidur ei rakendu nii tõhusalt kui auto koormatud on. Regulaatoriga seevastu igahetk klotsid valmis kohe trummlisse end "muljuma". Siiani olen sellest nii aru saanud....
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Moskvitši tagapidurite rõhuregulaatorid .
Siis tuleb sulgi uus regulaator panna Minu pääsukesel oli piduritestis maksimaalsed positiivsed punktid kui käisin ülevaatusel.Ülevaataja ei jõudnud ära imestada, et pidurid paremad kui mõnel läänekalmoskiito kirjutas:sedasi peaksid need töötama küll, aga reaalselt need ei tööta ja annavad tagumistele piduritele hoopis vähem rõhku. Suvel, kui käisin enda masinaga ÜV teegemas, sa peaksid mäletama, siis tegime sinu juures tagumised pidurid korda, tulemuseks oli see et esimeste ja tagumiste pidurdusvõime vahe oli pea aegu maksimaalne. ja siis oli minu mokitsal all veel vanad vedrud kus tagumik pea aegu maas istus. Idee järgi peaks siis rõhk piduritele olema ju ka maksimaalne, aga võtta näppust.partnermosse kirjutas:Minu teda saab neid regulaatoreid ka reguleerida, et töötaks. Õnneks endal pole vaja olnud kuna siiani on kõik töötanud ja kõigil mossedel mida olen omanud.
Aga sellest ei saanud aru, et kuidas regulaatoriga ohtlikum on kui ilma selleta See täidab ju oma funktsiooni kui auto koormatud on või ülekoormatud-pidurid on iga hetk valmis rakenduma kui häda käes.Tavaline pidur ei rakendu nii tõhusalt kui auto koormatud on. Regulaatoriga seevastu igahetk klotsid valmis kohe trummlisse end "muljuma". Siiani olen sellest nii aru saanud....
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: Moskvitši tagapidurite rõhuregulaatorid .
ei hakka mina seda vahetama, kui vaja kisun seest tühjaks ja jättan kesta alles.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: Moskvitši tagapidurite rõhuregulaatorid .
Minu meelest üks nendest regulaatoritest fotol on pirukamosse oma,mõtlen just seda lühemat.
434 viitab justkui AZLK 434,kuid usun,et see number on olnud etiketil oluline vaid kunagisele lao raamatupidajale.
434 viitab justkui AZLK 434,kuid usun,et see number on olnud etiketil oluline vaid kunagisele lao raamatupidajale.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: Moskvitši tagapidurite rõhuregulaatorid .
No selle lühema torkasingi auto külge,kuna välimuselt ja ka näitudelt oli kõige ligilähedasem sellega mis autol.MAZ kirjutas:Minu meelest üks nendest regulaatoritest fotol on pirukamosse oma,mõtlen just seda lühemat.
434 viitab justkui AZLK 434,kuid usun,et see number on olnud etiketil oluline vaid kunagisele lao raamatupidajale.
Lugesin ka raamatust,kuidas seda reguleerida. Samas oli see raamatu jutt pisut segane. Minujaoks. Kas sellest reguleerimisest ka abi,võibolla näeb seda tehnoülevaatusel..... Samas siin ka kruusateed,kus peal siis võibolla saab kaapida...
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....