AZLK 408, AZLK 2140SL ,iz 412. randoA
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 408, iž 412 x2, AZLK 2140SL x2, iž 21251 , randoA
Tänase päeva eesmärk on täidetud-kombi töötab, sõidab, sidurdab ja natuke ka pidurdab.
Peale kooli, umbes poole 5 aegu asusin kohe tegutsema.Eelnevalt olin varustanud end 20l küttega.
kallasin siis mingi poole paaki, proovisin üles pumbata, ei sittagi.Tõmbasin siis paar lonksu kütet suhu mõnusalt, voolik ruttu karpa külge ja pumpasin.Ei midagi.Võtsin korraliku pumba ja viskasin peale, kohe tõmbas kütte üles.
Kuidagi ta siis käiates lonkas käima kah, mingi 2 püti jõul
Täpselt niipalju käis et sain omal jõul garaage ette.Siis sain enam vähem 4 pütiga tööle.Ning edaspidi pühendusin süüte õigeks saamisele, mis natuke ka õnnestus.
Suht hea on praegu juba, kuigi tahaks veel peenhäälestust saada.Külma motoga eriti käimaminemis aldis ta pole.
selle probleemi katsun omme välja juurida.
ja muuga nagu ei jõudnudki tegeleda.
Neljap saab pilte.Siis peaks valges ka kodu saama.
Peale kooli, umbes poole 5 aegu asusin kohe tegutsema.Eelnevalt olin varustanud end 20l küttega.
kallasin siis mingi poole paaki, proovisin üles pumbata, ei sittagi.Tõmbasin siis paar lonksu kütet suhu mõnusalt, voolik ruttu karpa külge ja pumpasin.Ei midagi.Võtsin korraliku pumba ja viskasin peale, kohe tõmbas kütte üles.
Kuidagi ta siis käiates lonkas käima kah, mingi 2 püti jõul
Täpselt niipalju käis et sain omal jõul garaage ette.Siis sain enam vähem 4 pütiga tööle.Ning edaspidi pühendusin süüte õigeks saamisele, mis natuke ka õnnestus.
Suht hea on praegu juba, kuigi tahaks veel peenhäälestust saada.Külma motoga eriti käimaminemis aldis ta pole.
selle probleemi katsun omme välja juurida.
ja muuga nagu ei jõudnudki tegeleda.
Neljap saab pilte.Siis peaks valges ka kodu saama.
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 408, iž 412 x2, AZLK 2140SL x2, iž 21251 , randoA
Soovitan mosse mootorit käima pannes ennem ikka süüde paika ja siis muud asjad ... nii on lihtsalt kergem( lihtsalt omast praktikast nii talitanud) ja tulemused positiivsed olnud.randoA kirjutas:Tänase päeva eesmärk on täidetud-kombi töötab, sõidab, sidurdab ja natuke ka pidurdab.
Peale kooli, umbes poole 5 aegu asusin kohe tegutsema.Eelnevalt olin varustanud end 20l küttega.
kallasin siis mingi poole paaki, proovisin üles pumbata, ei sittagi.Tõmbasin siis paar lonksu kütet suhu mõnusalt, voolik ruttu karpa külge ja pumpasin.Ei midagi.Võtsin korraliku pumba ja viskasin peale, kohe tõmbas kütte üles.
Kuidagi ta siis käiates lonkas käima kah, mingi 2 püti jõul
Täpselt niipalju käis et sain omal jõul garaage ette.Siis sain enam vähem 4 pütiga tööle.Ning edaspidi pühendusin süüte õigeks saamisele, mis natuke ka õnnestus.
Suht hea on praegu juba, kuigi tahaks veel peenhäälestust saada.Külma motoga eriti käimaminemis aldis ta pole.
selle probleemi katsun omme välja juurida.
ja muuga nagu ei jõudnudki tegeleda.
Neljap saab pilte.Siis peaks valges ka kodu saama.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: AZLK 408, iž 412 x2, AZLK 2140SL x2, iž 21251 , randoA
proovisingi algul paika panna, siis käima.Nii ma ta enam vähem sain paika ka.
Kas mossel saab ka stroboskoobiga süüdet paika panna?või mis mooduseid veel on?
Kas mossel saab ka stroboskoobiga süüdet paika panna?või mis mooduseid veel on?
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 408, iž 412 x2, AZLK 2140SL x2, iž 21251 , randoA
Paned esimese kolbi ülemisse surnud seisu. Võtad küünla juhtme maha siis liigutad jagajat edasi tagasi. Kui plaks käib siis veidi tagasi ja peaks paigas olema. Mitte kirurgilise täpsusega. Aga lada sõidab ja käib küll nii ilusasti.
Re: AZLK 408, iž 412 x2, AZLK 2140SL x2, iž 21251 , randoA
ma sättisin esimese unna üles, vaatasin et rootor oleks 1. küünlajuhtme juures ja siis ladusin kokku
omme viskan veel pilku kas on jäi ikka nii.
muidu sättisime nii, et käima, ja siis liigutasime jagajat.seal kus pöörded kõige kõrgemad olid, siis keerasime kinni-
omme viskan veel pilku kas on jäi ikka nii.
muidu sättisime nii, et käima, ja siis liigutasime jagajat.seal kus pöörded kõige kõrgemad olid, siis keerasime kinni-
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
- mossejumal
- Postitusi: 620
- Liitunud: 10 Okt 2009 10:38
Re: AZLK 408, iž 412 x2, AZLK 2140SL x2, iž 21251 , randoA
No mokitsal panedki enamasti kõrva järgi paika.See tähendab nii et mootor soojaks ja siis tühikäigul keerad jagajat ja kuulad,et kuidas kõige ühtlaselt käib ja kõik pütid töötavad ja,siis suretad välja ja keerad jagaja kinni.Siis proovid seda nii,et on 50 sees lülitad neljanda käigu sisse ja gaas põhja,kui on kuulda detonatsiooni klõbinat on õige.töösooja mootori korral tõmbad toorest,siis peab hakkama välja surema,siis on tip top.Minul on igatahes nii ja võtab kütust ka niimoodi vähe mul võtab 7-8 liitrit sajale.randoA kirjutas:ma sättisin esimese unna üles, vaatasin et rootor oleks 1. küünlajuhtme juures ja siis ladusin kokku
omme viskan veel pilku kas on jäi ikka nii.
muidu sättisime nii, et käima, ja siis liigutasime jagajat.seal kus pöörded kõige kõrgemad olid, siis keerasime kinni-
Re: AZLK 408, iž 412 x2, AZLK 2140SL x2, iž 21251 , randoA
Täna sain paar asja jälle korda ajada ja kindlaks teha.Ei jõudnud küll niipalju kui planeerisin, aga siiski piisavalt.
Nimelt oli kange soov näha mis elu elavad poolraamid tagapoolt, pagassist vaadates.Võtsin siis matid välja, luugi pealt ning viimase mati kah välja.poolraamid olid mõlemal pool korralikud, aga ussitand läbi oli juhipoolt tagumise poolraami kõrvalt too plekk
Ja ühtlasti oli too ka ainuke koht kus läbiva rooste tuvastasin.Võib siis öelda et tegu on heas korras mossega?
Kuna peal on K126 karburaator siis ka küttekulu suht meeletu.Üleeile kallasin paaki oma hea 7l , mis täna otsa lõppes.Võtsin vastu otsuse et homme panen peale daaz 2140ne, ehk muutub ka käivitumine paremaks.
Süüdet otsustasin mitte näppida, kuna enne hakkasin karpa peale mõtlema.Vaatab, kas tolle vahetusest on kasu.Kui on siis hea, kui ei siis ei.
Paar küssat ka:
kas kombid on kõik täisraamil?minuoma on...
kas tal peavadki rattad natuke koopas olema või on see märk väsinud lehtvedrudest?(omme saab pilte ka)
Nimelt oli kange soov näha mis elu elavad poolraamid tagapoolt, pagassist vaadates.Võtsin siis matid välja, luugi pealt ning viimase mati kah välja.poolraamid olid mõlemal pool korralikud, aga ussitand läbi oli juhipoolt tagumise poolraami kõrvalt too plekk
Ja ühtlasti oli too ka ainuke koht kus läbiva rooste tuvastasin.Võib siis öelda et tegu on heas korras mossega?
Kuna peal on K126 karburaator siis ka küttekulu suht meeletu.Üleeile kallasin paaki oma hea 7l , mis täna otsa lõppes.Võtsin vastu otsuse et homme panen peale daaz 2140ne, ehk muutub ka käivitumine paremaks.
Süüdet otsustasin mitte näppida, kuna enne hakkasin karpa peale mõtlema.Vaatab, kas tolle vahetusest on kasu.Kui on siis hea, kui ei siis ei.
Paar küssat ka:
kas kombid on kõik täisraamil?minuoma on...
kas tal peavadki rattad natuke koopas olema või on see märk väsinud lehtvedrudest?(omme saab pilte ka)
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 408, iž 412 x2, AZLK 2140SL x2, iž 21251 , randoA
heas korras mosssel pole üldse roostet aga ma soovitaks sul lambiga enne süüde korralikult paika panna kui karpat hakkad vahetama,sest valest süütest võib kütusekulu oleneda poole rohkem kui karpast.
Re: AZLK 408, iž 412 x2, AZLK 2140SL x2, iž 21251 , randoA
ehh, aga kui mul on jagaja jalg ka vales hambas siis hakkab see lamp ka valel ajal põlema?
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 408, iž 412 x2, AZLK 2140SL x2, iž 21251 , randoA
siis ei tohiks lamp üldse põlema hakatagi kuna rootor vales asendis. süüdet oskad paika panna ikka? vänt süütemomenti ja siis hakkad jagajaga mängima kuni saad õigeks asja. minu arust oli nii et jagajat tuleb keerata päripäeva kuni lamp hakkab põlema ja siis nõks tagasi.. et oleks seal piiri peal kus hakkab põlema
süütemoment on enne ÜSSi et sa sellega mõõda ei pane.. ehk esimene kriips mis rihmarattal tihvti juurde jõuab
süütemoment on enne ÜSSi et sa sellega mõõda ei pane.. ehk esimene kriips mis rihmarattal tihvti juurde jõuab