Märja asfaldi kiire sõidu kogemus oli päris põnev. Kollasega sõitis peale minu veel 2 tüüpi. BMW-dele just pähe ei teinud aga vähemalt oli lõbus. Ühele sellile jooksis sõidu ajal ainult tünn ette. Tagasitulles oli selge et karbuss on umbes, seega sai see puhtaks tehtud Märjamaa Statoilis ühe rekkamehe suruõhuabiga
Samuti vaatasime huvi pärast, palju siis ka spidokas valetab aeglase diffriga. KM postide järgi 1km, spidoka järgi peaaegu 1.1km.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Samuti üks küsimus targematele: Kas raamsaalesi saab mingi nipiga nii vahetada et vänta ei pea eest ära võtma? (et lükkad vana kuidagi välja ja siis uus asemele?)
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Raamsaalede vahetus nii on täiesti teostatav et väntvõlli ära ei võta.Kunagi kui autodega tegelesin sai sellist tööd täitsa teostatud(mitte küll mosul aga vahet ei ole).Saale selle poole mis ploki ja vända vahel on lükkasin selle saale poolega välja mille raampaku küljest sain.Minumeelest lasin kõik raampakud veidi lahti et saalede välja ja tagasi lükkamine lihtsam/võimalik oleks.
AZLK 2140 ´85a.
Vigursõit 2012,2013,2014,2015,2018 VIIMANE koht!
Pildi pealt hästi näha, et kui stange kortsu söidad natuke, siis keerab tiiva ka nässu. Soovitaks sul rallikal stangede otsapoldid ära võtta vöi leiutada sinna mingi muu lahendus, mis tiiba kortsu ei lükka.
sass kirjutas:Pildi pealt hästi näha, et kui stange kortsu söidad natuke, siis keerab tiiva ka nässu. Soovitaks sul rallikal stangede otsapoldid ära võtta vöi leiutada sinna mingi muu lahendus, mis tiiba kortsu ei lükka.
Eelmistel rallikatel polegi neid polte seal kunagi olnud. Samuti kollasel tagumisel stangel pole neid külgmisi polte. Eesmised on veel küljes sest minu käes pole see stange maha käinud Natuke kummihaamrit ja näpuotsaga värvi, kärab küll. Peaasi et politsei ütlema ei tule et mul auto esteetiline välja ei näe.
Lähiajal siis ikka plaanis kollasel vahetada kepsu - ja raamsaaled uute vastu kuna kolin annab endast ikka rohkem ja rohkem tunda.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Täna sai siis uutele ülemistesse õõtsadesse ka uued puksid sisse pressitud. Samuti tinutati ka radikas ära. Loodetavasti on nüüd lähiajal viitsimist esisild uuesti kokku laduda.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Täna veetsin järjest 5 tundi helerohelise kallal. Ülemistele õõtsadele panin külge leevenduspuksid ning hakkasid siis vaikselt silda kokku laduma. Õõtsad, vedrud, šarniirid, amordid, stabika varras ning lasin auto üle kahe kuu jälle ratastele. Nüüd sild koos kõikide uute puksidega, veel vaja vahetada üks rooliots ning peale seda tegeleda täpsemalt kalde ja kokkujooksu regulliga. Kui need tehtud, läheb diffri vahetuseks.
Endiselt ärge asjade värvivalikut tähele pange, tõesti ei ole summasi et värvi osta Kui plaanid lähevad nii nagu läheb, lasen kevadel alumised õõtsad ja sillatala kivikaitsega üle.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.