4 x IZ 412(Ka Sportralli) IZ 2715, MZMA 426 stern100
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Õnnitlused III. koha puhul! Sul läheb juba päris hästi.
Punane välk
Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Tänud. Ka korraldaja mainis et talle oli üllatus et mossega sikside vastu sellise koha sain27151 kirjutas:Õnnitlused III. koha puhul! Sul läheb juba päris hästi.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Kaks pilti siis Kiltsi rahvasprindist. Nagu näha, olid ilmastiku tingimused päris ekstreemsed.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Täna sai üle pika aja helerohelisega tegeldud. Nimelt sättisin siis natuke ratasta kallet, kuid siiski tuleb kevadel kindlasti sillastendist üle käia. Samuti panin külge radika ja ühe puuduva lõdviku ning lasin auto uue kaanega soojaks töötada. Kui mahti on, teed temaga ka vb varsti 2kmse otsa et muud ülekanded ka tööd saaksid.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Hetkeseis:
Lahti sai võetud enamus saalesi. Ilmselgelt vaja kõik kepsu- ja raamsaaled välja vahetada. Kuna keegi pole ligemalt pakkunud, tuleb vist ikka Tallinna poodi neid otsima suunduda lähiajal.
Lahti sai võetud enamus saalesi. Ilmselgelt vaja kõik kepsu- ja raamsaaled välja vahetada. Kuna keegi pole ligemalt pakkunud, tuleb vist ikka Tallinna poodi neid otsima suunduda lähiajal.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Nüüd kus kollasele saaled olemas, saab need ükspäev ka ära vahetatud.
Helerohelisel sain täna reduktori vahetatud. Enne oli 4.22, nüüd siis 3.9. Helerohelise kallal on enne uut kuiva hooaega veel teha küll ja küll.
Helerohelisel sain täna reduktori vahetatud. Enne oli 4.22, nüüd siis 3.9. Helerohelise kallal on enne uut kuiva hooaega veel teha küll ja küll.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Leidsin ka netist siis mõne mälestuse aegadest, kui alles sai külasprintidel alustatud vaikselt selle "mosseralliga". Praegu vaadates tundub jõle aeglane ja mõni sõiduvõte võtab suu muigele küll
http://www.youtube.com/watch?v=tdQ4LheSfQc
http://www.youtube.com/watch?v=ZTbZ2E7V ... ature=plcp
http://www.youtube.com/watch?v=iXufDiDk ... ature=plcp
http://www.youtube.com/watch?v=4yCywVt_ ... Ew&lf=plcp
http://www.youtube.com/watch?v=aGZm1SPF ... Ew&lf=plcp
http://www.youtube.com/watch?v=tdQ4LheSfQc
http://www.youtube.com/watch?v=ZTbZ2E7V ... ature=plcp
http://www.youtube.com/watch?v=iXufDiDk ... ature=plcp
http://www.youtube.com/watch?v=4yCywVt_ ... Ew&lf=plcp
http://www.youtube.com/watch?v=aGZm1SPF ... Ew&lf=plcp
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Ettekanne tänasest päevast: (kollase mosse kohta)
Hommikul sai mindud töökotta ning pandud siis mootorile sisse uued kepsu- ja raamsaaled. Originaalide läbisõiduks jäi tibake üle 30 tuhande. Ilusti mootor kokku.
Vahepeal tuli kõne, et eterniit hakkas lendama ja ka mosse sai viga.
Kodus vaatasin kahjustused üle, nojah. Katus natuke mõlkis ning sellistes kohtades veel, kust neid välja lüüa vist ei saa. Samuti üle terve katuse jutid kus värv maas ja sügavad kraapsu peal.
Mootori pealepanekuga alustasin 15.30. Käima panin masina 19.00. Ennem veel muidugi ajasin vändast ringi mõne minuti ning peale seda veel starteri pealt ilma süüdeta.
Õlisurve kena, ainult klapid ja kett teevad jälle häält, aga need kipuvad alatasa reguleerimist tahtma kui masinale pööret anda.
Kui hakkasin sõitma, kostus teise käigu ajal hull klõbin. Mõtlesin juba et panin midagi valesti kokku mootoris:waah . Peale väikest uurimist ja proovimist aga jõudsin järeldusele, et Kiltsi Rahvasprindil on käigukast jälle otsa lõppend, nimelt ei saanud sellest teise käigu klõbinast aru kui ka mootor ise kolises
Aga mis teha, kui viitsin, läheb homme jälle lammutamiseks ning vahetan käigukasti ära.
Ja nüüd hakkan siis vaikselt sissesõitu tegema mootorile, et 21 jaanuar Piirsalu Rahvasprindil stardis olla.
Pilt siis tuulekahjustusest:
Samuti on võimalik, et oleksin huvitatud kui keegi oskab mosse käigukastile kapitaalremonti teha. Nimelt neid poolpiduseid kaste kulub juba rallika all üsna palju. Praeguse kastiga sai küll peale remonti kokku 4-5 aastat sõita(küll erinevate autode all), kuid need suvalised kasutatud kastid lähevad kärmelt.
Jõudu-jaksu ka teistele selle tormiga
Hommikul sai mindud töökotta ning pandud siis mootorile sisse uued kepsu- ja raamsaaled. Originaalide läbisõiduks jäi tibake üle 30 tuhande. Ilusti mootor kokku.
Vahepeal tuli kõne, et eterniit hakkas lendama ja ka mosse sai viga.
Kodus vaatasin kahjustused üle, nojah. Katus natuke mõlkis ning sellistes kohtades veel, kust neid välja lüüa vist ei saa. Samuti üle terve katuse jutid kus värv maas ja sügavad kraapsu peal.
Mootori pealepanekuga alustasin 15.30. Käima panin masina 19.00. Ennem veel muidugi ajasin vändast ringi mõne minuti ning peale seda veel starteri pealt ilma süüdeta.
Õlisurve kena, ainult klapid ja kett teevad jälle häält, aga need kipuvad alatasa reguleerimist tahtma kui masinale pööret anda.
Kui hakkasin sõitma, kostus teise käigu ajal hull klõbin. Mõtlesin juba et panin midagi valesti kokku mootoris:waah . Peale väikest uurimist ja proovimist aga jõudsin järeldusele, et Kiltsi Rahvasprindil on käigukast jälle otsa lõppend, nimelt ei saanud sellest teise käigu klõbinast aru kui ka mootor ise kolises
Aga mis teha, kui viitsin, läheb homme jälle lammutamiseks ning vahetan käigukasti ära.
Ja nüüd hakkan siis vaikselt sissesõitu tegema mootorile, et 21 jaanuar Piirsalu Rahvasprindil stardis olla.
Pilt siis tuulekahjustusest:
Samuti on võimalik, et oleksin huvitatud kui keegi oskab mosse käigukastile kapitaalremonti teha. Nimelt neid poolpiduseid kaste kulub juba rallika all üsna palju. Praeguse kastiga sai küll peale remonti kokku 4-5 aastat sõita(küll erinevate autode all), kuid need suvalised kasutatud kastid lähevad kärmelt.
Jõudu-jaksu ka teistele selle tormiga
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
mina enda mosse ajasin garaasi ära.. lääneka jätsn välja eterniidi kätte