Kuna madala tagaotsaga said summuti pütt ja põhi koguaeg vatti, siis sai see jälle kõrgeks tagasi aetud:
Kahjuks ei ole tagaots enam nii jäik kui see madalana oli. Peab vähe vängemad amordid sinna vaatama.
Täna sai veel avastatud, et kuskilt lekib tosooli, kuna radikast oli vedelikutase kõvasti langenud. Näpuga järge ajades jõudsin mootoriploki küljes oleva luugi juurde, mille vahelt tosooli vaikselt immitseb. Tegu on siis selle luugiga, mis jääb väljalaskekollektori taha. Millalgi tuleb siis selle tihendi vahetus ette võtta. Kas keegi oskab öelda, mis materjalist tuleks uus tihend sinna teha?
ma viimasel ajal olen kasutanud tihendi materjalina "ehituspappi" mitte see mis põrandale käib ja mujale, vaid see mis pannakse küll pärandale, kuid selleks et kaitsta põrandat kriimude ja löökide eest ning pärast oleks lihtsam ka koristada. Hea pehme ja hoiab piisavalt hästi kinni.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
moskiito kirjutas:ma viimasel ajal olen kasutanud tihendi materjalina "ehituspappi" mitte see mis põrandale käib ja mujale, vaid see mis pannakse küll pärandale, kuid selleks et kaitsta põrandat kriimude ja löökide eest ning pärast oleks lihtsam ka koristada. Hea pehme ja hoiab piisavalt hästi kinni.
Olen seda odavat pappi ka ise kasutanud. Liimisin pva liimiga neli kihti kokku. Kahjuks hakkab mööda serva õli läbi ajama. Ei pea. Nii et igale poole pole mõtet toppida.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Ise tegin ka ühele masinale paraniidist uue, teisel lekkis see kaas kuna see oli talvel jääga kõveraks paisunud ning piisas ainult kaanevahetusest. Tihend jäi sama.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
moskiito kirjutas:ma viimasel ajal olen kasutanud tihendi materjalina "ehituspappi" mitte see mis põrandale käib ja mujale, vaid see mis pannakse küll pärandale, kuid selleks et kaitsta põrandat kriimude ja löökide eest ning pärast oleks lihtsam ka koristada. Hea pehme ja hoiab piisavalt hästi kinni.
Olen seda odavat pappi ka ise kasutanud. Liimisin pva liimiga neli kihti kokku. Kahjuks hakkab mööda serva õli läbi ajama. Ei pea. Nii et igale poole pole mõtet toppida.
kui sa ta pva-ga läbi immutad siis kuivades see muutub päris kõvaks, selle tulemusena ongi leke, kasuta parem tihendi silikooni/hermetsi
mina kl ei kasutanud mingisugust liimi ega hermetsi. lihtsalt lõikasin tihendi välja, kruvisin kokku ja oli korras. siiani peavad kõik kohad kuhu olen seda paigutanud.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
moskiito kirjutas:ma viimasel ajal olen kasutanud tihendi materjalina "ehituspappi" mitte see mis põrandale käib ja mujale, vaid see mis pannakse küll pärandale, kuid selleks et kaitsta põrandat kriimude ja löökide eest ning pärast oleks lihtsam ka koristada. Hea pehme ja hoiab piisavalt hästi kinni.
Olen seda odavat pappi ka ise kasutanud. Liimisin pva liimiga neli kihti kokku. Kahjuks hakkab mööda serva õli läbi ajama. Ei pea. Nii et igale poole pole mõtet toppida.
kui sa ta pva-ga läbi immutad siis kuivades see muutub päris kõvaks, selle tulemusena ongi leke, kasuta parem tihendi silikooni/hermetsi
Asi pole selles,et ei pea. Asi on selles,et papp ise imbub läbi. Kokkuliimides ei lähe kõvaks. Vaja oli paksemat pappi. Kui panna ka üks kiht,ikka imbub läbi. Mitte ei jookse aga aja jooksul imbub läbi.
Kõik oleneb materjalist. Vähemalt see ehituspapp,mida mina ostsin,tihendi tegemiseks ei sobinud.
Sai proovitud ka hermetsiga,ei sobi ikka.....
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....