AZLK 2140, 1978 BMC211
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Tänud vastuste eest. Seda spets tihendipappi mul isegi leidub suurtemates kogustes. Vaja veel hermets muretseda ja saabki tegema hakata.
AZLK 2140, 1978
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Vahepeal jälle palju aega mööda läinud. Veesärgi kaane sain vahetatud, tuli välja, et hoopis vana kaan oli kõver. Uus kaan peab tosooli õnneks ilusti. Koos kaanega said vahetatud ka bensupump ning juhipoolne esimene amordikinnitus, kuna vana oli pooleks läinud.
Juuni algul ostsin ka uue siduri töösilindri ning paar pudelit Dot-4 pidurivedelikku. Varem oli siduris kasutusel Neva vedelik. Peale töösilindri vahetust otsustasid aga peasilindri mansetid otsad anda. Ilmselt ei mõjunud neile vedeliku vahetus hästi. Samas olid need arvatavasti selle auto originaal mansetid aastast 78, hea, et niigi kaua kestsid.
Poest aga sain 2 täiesti praak mansetti. Ei võtnud kahjuks vana mansetti poodi võrdluseks ka kaasa. Uued mansetid olid siis nimelt originaalist 2mm kitsamad ning keskmine ava ka 3mm suurem. Ei kõlba need uued varuosad ikka kuhugi...
Täna sain aga ühe pakikese, mis sisaldas uusi mansette. Nende eest veelkord suured tänud Partnermossele! Vahetasin mansetid ära, õhutasin siduri ning hoopis teine asi kohe. Siduripedaal nüüd sulgkerge, nagu mõnel läänekal.
Mõni pilt ka:
Unustasin veel mainida, et eile läks peale ka uus antenn. Vanal antennil oli kinnituskeere kulunud ning tänu sellele tuli antenniaugust salongi kõvasti vett. Uue, originaalile sarnase antenni sain bauhofist 4€ eest:
Juuni algul ostsin ka uue siduri töösilindri ning paar pudelit Dot-4 pidurivedelikku. Varem oli siduris kasutusel Neva vedelik. Peale töösilindri vahetust otsustasid aga peasilindri mansetid otsad anda. Ilmselt ei mõjunud neile vedeliku vahetus hästi. Samas olid need arvatavasti selle auto originaal mansetid aastast 78, hea, et niigi kaua kestsid.
Poest aga sain 2 täiesti praak mansetti. Ei võtnud kahjuks vana mansetti poodi võrdluseks ka kaasa. Uued mansetid olid siis nimelt originaalist 2mm kitsamad ning keskmine ava ka 3mm suurem. Ei kõlba need uued varuosad ikka kuhugi...
Täna sain aga ühe pakikese, mis sisaldas uusi mansette. Nende eest veelkord suured tänud Partnermossele! Vahetasin mansetid ära, õhutasin siduri ning hoopis teine asi kohe. Siduripedaal nüüd sulgkerge, nagu mõnel läänekal.
Mõni pilt ka:
Unustasin veel mainida, et eile läks peale ka uus antenn. Vanal antennil oli kinnituskeere kulunud ning tänu sellele tuli antenniaugust salongi kõvasti vett. Uue, originaalile sarnase antenni sain bauhofist 4€ eest:
AZLK 2140, 1978
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
No ütleme nii, et rõõm on ka minu poolne, et mansetid sobisid ja "suleline" kergus "vaevab" Sinu vasakut jalga
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Auto on saanud endale vahepeal uue jagajakaane ning euronumbrimärgid:
Teisipäeval ühelt pikemalt reisilt tulles avastasin, et juhipoolse lisatule klaas koos reflektoriga on kaduma läinud. Sõitsin siis natuke maad läbitud teest uuesti läbi, et klaasi üles leida kuid ei tuhkagi. Võtsin täna siis need tuled koos puhvritega hoopis küljest ära:
Tegelikult on mul juba mõnda aega plaanis olnud masin mustaks värvida. Mustaks, ei mingeid kleepse ja taha toonklaasid. Näiteks midagi sellist: http://www.carrating.org/car.php?13423
Teisipäeval ühelt pikemalt reisilt tulles avastasin, et juhipoolse lisatule klaas koos reflektoriga on kaduma läinud. Sõitsin siis natuke maad läbitud teest uuesti läbi, et klaasi üles leida kuid ei tuhkagi. Võtsin täna siis need tuled koos puhvritega hoopis küljest ära:
Tegelikult on mul juba mõnda aega plaanis olnud masin mustaks värvida. Mustaks, ei mingeid kleepse ja taha toonklaasid. Näiteks midagi sellist: http://www.carrating.org/car.php?13423
AZLK 2140, 1978
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Kuna laepolster on tagaklaasi juurest lahti tulnud, siis küsiks kuidas seda sinna tihendi serva alla tagasi saada? Tihendikiilu juba eemaldasin vajalikest kohtadest, kuid probleem on selles et laepolstri serv ei ulatu enam sinna tihendi alla. Kas polstrit tuleb siis paigaldades kusagilt järele anda et see tihendini ulatuks?
AZLK 2140, 1978
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Polster käib muidu tihendi alla jahh.Äkki on ära rebenenud polster sealt kus ta enne oli tihendi all ja veits lühike nüüd?Mõtekas on vist klaas eest ära võtta ja polstri äär ilusasti kinni liimida(kui ei ole ära rebenenud) - polstrit tihendi alla toppida suht tülikas ja paras ajude n*ss...ja siis vist liimimisest ei tule midagi välja - mäkerdad kõik kohad pigem liimiga ära.Mu enda masinal oli kunagi sama error aga ma ei ole originaal polstrit tagasi panema hakanud(tuli teine lahendus),seega ei oska ütelda kas teda venitada annab.
AZLK 2140 ´85a.
Vigursõit 2012,2013,2014,2015,2018 VIIMANE koht!
Vigursõit 2012,2013,2014,2015,2018 VIIMANE koht!
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Rebenenud see polster kindlasti ei ole, äär on veel täitsa sirge ja ka tihendi jälg on ka olemas. Klaasi ka väga ära kiskuda ei tahaks, selle tagasi saamine on ma arvan et veel hullem kui polstri ääre tihendi alla toppimine.ABS kirjutas:Polster käib muidu tihendi alla jahh.Äkki on ära rebenenud polster sealt kus ta enne oli tihendi all ja veits lühike nüüd?Mõtekas on vist klaas eest ära võtta ja polstri äär ilusasti kinni liimida(kui ei ole ära rebenenud) - polstrit tihendi alla toppida suht tülikas ja paras ajude n*ss...ja siis vist liimimisest ei tule midagi välja - mäkerdad kõik kohad pigem liimiga ära.Mu enda masinal oli kunagi sama error aga ma ei ole originaal polstrit tagasi panema hakanud(tuli teine lahendus),seega ei oska ütelda kas teda venitada annab.
Aga eks ma vaatan ja uurin neid polstri kinnituskohti veel, ehk on mõni koht kus seda veidi järele lasta saaks.
AZLK 2140, 1978
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Vahepeal õnnestus hea hinna eest selline vidin saada:
Kuna rooliga mingit vahetükki kaasa ei saanud, siis tuli see ise teha. Paar õhtut nokitsemist...
...ja valmis ta oligi:
Lõpuks nahatasin veel rooli ära ka ja tulemus selline.
Kuna rooliga mingit vahetükki kaasa ei saanud, siis tuli see ise teha. Paar õhtut nokitsemist...
...ja valmis ta oligi:
Lõpuks nahatasin veel rooli ära ka ja tulemus selline.
AZLK 2140, 1978
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Kuna talvel oli igav, siis sai prooviks üks vidin leiutatud. Kes ära arvab, millega tegu?
AZLK 2140, 1978