Azlk 2140,1977 Ristik
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: Azlk 2140,1977 Ristik
Edu masina ehitusega Karburaatori võid vabalt originaali jätta kuna töötab päris hästi kui ilusti regullitud,karpa vahetusele võib mõelda siis kui mootor jms rohkem järgi aidatud,porditud,kanalid suuremaks tehtud,suuremad klapid jne.Esialgu soovitan piirduda lihtsamate asjade paika ajamisega ja alles siis edasi minna Mootori järgiaitamisest jms on foorumis teemasid küllalt kust mida kõrvataha panna.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: Azlk 2140,1977 Ristik
Kaant oli lihvitud minutead 0,8 aga kaan on natuke kõver silmaga näha juba kui nurgiku peale panna paistab valgus läbi mõnest kohast,aga loodan et saadakse sirgeks et väga üle 1 mm ei lähe,kuidas muidu kolektoreid seestpoole lihvida saab,on selleks ka mingi nipp,
Re: Azlk 2140,1977 Ristik
Tagurpidi lehtede asemel soovitaks hoopis 4-5 vedrulehte ja korralik amort... Karburaator otse loomulikult vöib midagi asjalikumat panna... Aga miks piirduda vana Sierra karburaatoriga, on ju palju paremaid variante.
Re: Azlk 2140,1977 Ristik
Kindlasti on paremaid karbusse ka jah,aga mis sobiks,sisselaset ei taha/oska ümber teha,lihtsalt sierra oma pidi ilma suuremate ümberehitusteta sobima,ja kas tuleks hoopis 4-5 leht teistpidi keerata ?
Re: Azlk 2140,1977 Ristik
sierra oma pm sobib aga seal pead kaks asja ringi tegema. esiteks, karpa kinnitus aukude vahe 2mm litsam igas augus kui mosse karpal, seega neid peaks natuke viilima suuremaks. Teiseks, gaasihoovastiku asemele pead aretama kuikimuudu trossi, sest sierral on süsteem trossiga lahendatud või siis karpal süsteemi ringi tegema.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: Azlk 2140,1977 Ristik
weber dat32 on see karbuss, mis osadel sierradel ka peal oli. Suht hea asi, kui mõned tihendid ära vahetada kannatab turbo rõhku ka .
"ONU HEINO RALLITIIM"
Re: Azlk 2140,1977 Ristik
Mis mootoriga sierradel see karbuss peal on?
Re: Azlk 2140,1977 Ristik
OCH mootoritel, DOCH peaks olema juba sisselaskega.Ristik kirjutas:Mis mootoriga sierradel see karbuss peal on?
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: Azlk 2140,1977 Ristik
2,3 V6 ja 2,0 ohc minuteada Samuti Taunustel ja Capritel. Veel pandi seda 32/32 mingitele Yugodele ja Toyotadele ja päris paljudele autodele tegelt.Ristik kirjutas:Mis mootoriga sierradel see karbuss peal on?
Mul on Nysa peal
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
https://www.facebook.com/WaxGarage
Re: Azlk 2140,1977 Ristik
Selge vb õnnestub see karbuss mõnest vanaraua kokkuostust muretseda,sierrasi ikka viiakse päris tihti metalli Aga täna tegelesin natuke mosuga , võtsin tagant lehtvedrud ära,et keerta üks leht teistpidi,sammuti ledsin põõningult jeep cherokee amordid ka, mis imekombel isegi sobivad kui üks kinnitus natuke ümber tjüünida,lehtvedru otsa puksid olid ühel poolel jube ribadeks,peab need ka välja vahetama