Ma olen kaablilõiketangidega kinniroostetanud lõdvikuklambrid kõik lahti saand lõigatudkOll kirjutas:Hädasti oleks vaja sellist pisikest akudega taskuskilli, millega mootoriruumis klambreid läbilõikama mahuks.
IZ 2715 /1983/ - RSK -
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
https://www.facebook.com/WaxGarage
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
aoovitan samuti wax-i meetotit kasutada, see kõige kiirem viis. aga kui soovid samasugust hamba arsti tööriista, siis selle leiab ehitustarvete poest. tootjaks on "proxon" nimeline firma
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Ma märkasin,et kodanik kolli mossel on üks lisaauk auto ninaplekis! Vanematel mossedel käib sinna kohta alalisvoolu signaal, uuematel on seal lihtsalt valtsi koht. Ehk on see ise tehtud sinna`?
Piimavoolik ja raudtraat on tuttavad asjad mulle, aga kõige hullem variant on olnud see,kui on aiavoolikust veetud soojendusradiaatori voolikud.
Piimavoolik ja raudtraat on tuttavad asjad mulle, aga kõige hullem variant on olnud see,kui on aiavoolikust veetud soojendusradiaatori voolikud.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
wax kirjutas:Ma olen kaablilõiketangidega kinniroostetanud lõdvikuklambrid kõik lahti saand lõigatud
Selle klambriga mässasin siin:moskiito kirjutas:*Ma soovitan samuti wax-i meetotit kasutada, see kõige kiirem viis.
geneka taga igatepidi, mismoodi te härrased seal lõiketangidega ja mida toimetate???
Peale seda, kui kõik inimlikud meetmed olid läbi proovitud ja soovitud tulemus saavutamata, tuli hüljata talupojamõistus ja euroopalikud käitumisnormid. Ehk siis kasutasin kolhoosi/armee remondivõtteid - heebli, haamri, ja higise muskli tulemusrikka koostöö tulemusena murdus visa klamber lõpuks ning piimavooliku jäänused lendasid prügikasti.
Võidust joobununa otsustasin kasutada võimalust ja ka salongi soendusradika eemaldada, et kontrollida selle olukorda ja igaks juhuks ka läbiloputada. Esmasel vaatlusel tundus üsnagi kobe, seega loobusin täielikust eemaldamise plaanist ja loputan ta auto küljes olles niisama paar korda läbi.
moskiito kirjutas: aga kui soovid samasugust hamba arsti tööriista, siis selle leiab ehitustarvete poest. tootjaks on "proxon" nimeline firma
Tänud vihjamast, tuleb ära ikka võtta selline üks hetk.
See signaaliauk on täitsa originaal, küll aga on alumine pool vasakust esimesest nurgast ise varutükkidest kokku keevitatud. midagi kahtlast on sillatalaga ka toimunud...MAZ kirjutas:Ma märkasin,et kodanik *kOlli mossel on üks lisaauk auto ninaplekis! Vanematel mossedel käib sinna kohta alalisvoolu signaal, uuematel on seal lihtsalt valtsi koht. Ehk on see ise tehtud sinna`?
MAZ kirjutas:Piimavoolik ja raudtraat on tuttavad asjad mulle, aga kõige hullem variant on olnud see,kui on aiavoolikust veetud soojendusradiaatori voolikud.
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Kas sinu autol genekas maha ei käigi siis? Lihtsam ja kiirem on genekas paarist mutrist lahti lasta ja eest ära tõsta kui mingeid imevigureid välja mõelda kuidas geneka alla mahtudakOll kirjutas:geneka taga igatepidi, mismoodi te härrased seal lõiketangidega ja mida toimetate???
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
https://www.facebook.com/WaxGarage
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Kui niikuinii seal all jamama hakata, siis karterikaitse eest ära ning saab väga edukalt sellele lõdvikule ka altpoolt ligi.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Näka! Geneka kolmas polt ja mutter asusid ju selle piimavooliku kohal. Ligipääs mutrivõtmetega lootusetu.wax kirjutas: Kas sinu autol genekas maha ei käigi siis? Lihtsam ja kiirem on genekas paarist mutrist lahti lasta ja eest ära tõsta kui mingeid imevigureid välja mõelda kuidas geneka alla mahtuda
Jep, just eest poolt, põlle alt heebel klambrini ulatuski. Natuke haamriga tagumist ja klamber tükkideks.stern100 kirjutas:Kui niikuinii seal all jamama hakata, siis karterikaitse eest ära ning saab väga edukalt sellele lõdvikule ka altpoolt ligi.
Suure kilekoti täie igasuguseid lõdvikuid leidsin ka täna, nii et kui homme aega pukseerimisest üle jääb, siis saan pirukaga toimetama hakata.
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Nõndakse. Vahepeal on saadud natuke jälle pirukat näpitud.
Karburaator "K-126 H" on läbinud värskenduskuuri ja ootab pealepanekut.
See, mis maha tuli oli uppunud ujukiga ja seest selline:
Aru ma ei näe, kuidas pirukas üldse edasi sai liikuda...
Ilmselgelt ei olnud mõtet sellise peale aega raiskama hakata vaid tuli suunduda riiuli juurde ja sealt otsida kõbusam eksemplar, et siis kahest parimate juppidega üks korralik saaks. Varem soetatud remondikomplekt kulus ka täpselt marjaks ära.
Sisselaske kollektorist avastasin aga sellise "turbovidina" :
Esialgu seda topshop'i imevigurit vahelt ärakiskuma ei hakka(kuigi mõistus tõrgub uskumast mingitki kasutegurit), kui aga mootor korrastatud karpaga paugust pöördesse ei lenda siis katkun välja ikka.
Ehk on kellelgi juba kogemusi sellistega?
Karburaator "K-126 H" on läbinud värskenduskuuri ja ootab pealepanekut.
See, mis maha tuli oli uppunud ujukiga ja seest selline:
Aru ma ei näe, kuidas pirukas üldse edasi sai liikuda...
Ilmselgelt ei olnud mõtet sellise peale aega raiskama hakata vaid tuli suunduda riiuli juurde ja sealt otsida kõbusam eksemplar, et siis kahest parimate juppidega üks korralik saaks. Varem soetatud remondikomplekt kulus ka täpselt marjaks ära.
Sisselaske kollektorist avastasin aga sellise "turbovidina" :
Esialgu seda topshop'i imevigurit vahelt ärakiskuma ei hakka(kuigi mõistus tõrgub uskumast mingitki kasutegurit), kui aga mootor korrastatud karpaga paugust pöördesse ei lenda siis katkun välja ikka.
Ehk on kellelgi juba kogemusi sellistega?
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
"Turbovidinast" niipalju, et kasutegur ümmargune ZERO. Kui karburaator ei doseeri õiget küttesegu, siis ilmselt sellel jubinal pole mõtet.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Vaatasin ka just ennist neid labasid ja mõtlesin, kuidas ilusasti pihustatud bensiinijuga nendele ladestub ja siis kollektorisse tilkuma hakkab...partnermosse kirjutas:"Turbovidinast" niipalju, et kasutegur ümmargune ZERO. Kui karburaator ei doseeri õiget küttesegu, siis ilmselt sellel jubinal pole mõtet.
Tundub, et jätan loomkatse tegemata ja võtan ikka kohe selle kurjami sealt vahelt välja.
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42