Undamine tagasillas
Re: Undamine tagasillas
Teol on koonuslaagrid ja nende vahel distantspuks reguleerseibidega,mis teo asendi fikseerivad.Tagasillas tuleb kasutada hüpoidõli,tavaline transmissiooniõli sinna ei sobi,kuna selle määrimisvõime on väiksem ja see võib reduktori ära rikkuda.
Re: Undamine tagasillas
Ise ostsin lahtiselt õli, mis pidavalt käigukastidesse ja reduktorisse sobima, ilmselt pole see päris õige.Seenior kirjutas:Teol on koonuslaagrid ja nende vahel distantspuks reguleerseibidega,mis teo asendi fikseerivad.Tagasillas tuleb kasutada hüpoidõli,tavaline transmissiooniõli sinna ei sobi,kuna selle määrimisvõime on väiksem ja see võib reduktori ära rikkuda.
Leidsin valvoline soovituse õlide suhtes mossedele:
http://www.olyslager-lubricants.nl/valv ... 39b914134e
Vahetusfond:
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
Re: Undamine tagasillas
kui sa laagrite vahele seibe topid siis ju koonuslaagritesse ekib lõk hoopis``?Seenior kirjutas:Teol on koonuslaagrid ja nende vahel distantspuks reguleerseibidega,mis teo asendi fikseerivad.Tagasillas tuleb kasutada hüpoidõli,tavaline transmissiooniõli sinna ei sobi,kuna selle määrimisvõime on väiksem ja see võib reduktori ära rikkuda.
Re: Undamine tagasillas
Seenior kirjutas:Teol on koonuslaagrid ja nende vahel distantspuks reguleerseibidega,mis teo asendi fikseerivad.Tagasillas tuleb kasutada hüpoidõli,tavaline transmissiooniõli sinna ei sobi,kuna selle määrimisvõime on väiksem ja see võib reduktori ära rikkuda.
Kui on SL reduktor siis ei pruugi teolaagrite vahel seda puksi ja seibe enam olla ( ainult esimestel SL-del oli). See tähendab aga et kardaaniflantsi mutritriga reguleerid laagrite pingsust ja mutri pingutamisega võid laagrid kinni keerata. Niipalju kui minul kogemust näitab puksi olemasolu see et teovõlli keermesse on freesitud soon ja mutri fikseerimiseks on mutri "krae" meisliga sellesse soonde löödud. Kui soon puudub ja tegemist on isekontreeruva mutriga ei tohiks seda niisama igaks-juhuks pingutada.
Tarmo
Re: Undamine tagasillas
Tere.
Minuteada pingutatakse seda mutrit dünamomeetrilise võtme abil kindla jõumomendiga.Vaata mõnest mosse raamatust
seal peaks seesugused asjad kirjas olema.Mul ei ole hetkel käepärast.Ei viitsi külmaga garaazi minna.Igatahes LADAL
Põhjustas selle mutri lõtvumine just gaasi järgi andmisel undamise.
Minuteada pingutatakse seda mutrit dünamomeetrilise võtme abil kindla jõumomendiga.Vaata mõnest mosse raamatust
seal peaks seesugused asjad kirjas olema.Mul ei ole hetkel käepärast.Ei viitsi külmaga garaazi minna.Igatahes LADAL
Põhjustas selle mutri lõtvumine just gaasi järgi andmisel undamise.
Kes teisele auku kaevab sellel on ekskavaator
Re: Undamine tagasillas
Sai eile asi üle vaadatud. Mutri taga olev seib oli pooleks ja mutrit sai pingutada umbes 180 kraadi. Hommikul lühikese otsa sõidul undamist ei kostnud, ehk on korras. Kui undamine tagasi peaks tulema, siis vahetan käigukastis õli vene õli vastu. Ilm on jälle külmaks läinud jälle -28 kraadi
Vahetusfond:
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
Re: Undamine tagasillas
Vana teema küll, aga mida peaks uurima kui tagasild ulub pidevalt kõvasti, v.a. siis kui gaas maha lasta. Ehk siis vastupidine olukord siin kirjeldatule.
diffriks SLi 3.9.
diffriks SLi 3.9.