AZLK 408, AZLK 2140SL ,iz 412. randoA
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
njaaa mul mootor soojeneb ilusti , klaasid saan ka puhtaks eest aga salongi soojaks ei saa
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
mina sain enda kombi salongi ilusti soojaks kui väljas oli -20 ja enamSanderV kirjutas:njaaa mul mootor soojeneb ilusti , klaasid saan ka puhtaks eest aga salongi soojaks ei saa
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
Soojendus on võimeline esiklaasi puhtana hoidma, enam vähem.Aga see on ka kõik.Homme teen proovitiiru ja eks siis ole näha.Kui midagi ei aita siis ventikas minema ja elektri oma asemele.
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
Mul sama häda, ei lähe soojaks salongis.
Eile oli -20 õhtul, sõitsin siis 16km, vaevalt läks esiaken poole kõrguseni puhtaks, rohkem mitte. Peaks endal kunagi termostaati kaema, äkki on kogu aeg avatud.
Eile oli -20 õhtul, sõitsin siis 16km, vaevalt läks esiaken poole kõrguseni puhtaks, rohkem mitte. Peaks endal kunagi termostaati kaema, äkki on kogu aeg avatud.
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
Mul aitab oluliselt kaasa kindlasti see, et auto seisab garaažis ja soojendus peab aknad lihtsalt puhtana hoidma.Kuid tundub, et see ülesanne käib üle jõu.Vaatame, mis ta homme teeb.
Võimalik, et kruvin ventika eest ära ja jätan kohapeale käima.Saab näha kas siis läheb soojaks
Võimalik, et kruvin ventika eest ära ja jätan kohapeale käima.Saab näha kas siis läheb soojaks
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
kohapeal seistes saab originaal ventikas asjaga enam vähem hakkama. kuid kui sõitma hakkab, jääb tema jõudlus soovida (jutt salonig ahju ventikast). peamine probleem on selles et kas salongi ventikas asub väga vales kohas, või on augud tehtud valesse kohta, lähtuvalt sellest kes mis nurga alt vaatab . Mina läksin seda teed et vahetasin ventilaatori välja, tegin kaks vaheseina ventika ümber ja nüüd pole esimese akna puhastamisega probleeme. Teine varjant, mida samuti kaalusin, on selline et lõigata metallkorpuse küljest akkendele suunavad torud maha ja kinnitada need AL korpusele mis asub ventika taga, sama koht kust läheb jalgadele soe õhk. Sellisel meetodil ei pea venti välja vahetama, kuid probleeme võib valmistada ühenduse kvaliteet.randoA kirjutas:Mul aitab oluliselt kaasa kindlasti see, et auto seisab garaažis ja soojendus peab aknad lihtsalt puhtana hoidma.Kuid tundub, et see ülesanne käib üle jõu.Vaatame, mis ta homme teeb.
Võimalik, et kruvin ventika eest ära ja jätan kohapeale käima.Saab näha kas siis läheb soojaks
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
Täna hakkan katsetama, kõigepealt võtan tiiviku eest ja lasen kohapeal käia, nii et termostaat avaneks.Siis mõtlen edasi mis elekti ventikas sinna panna.
Üritan selgust tuua ka elektri jamadesse
Üritan selgust tuua ka elektri jamadesse
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
Mina oma autole panin Vaz 2106 elektrilise ventilaatori. Radiaatori ülemisi kinnitusi nihutasin toruga u 2,5 cm ettepoole ja andur on radiaatori alumises paagis.
http://pilt.delfi.ee/picture/8462577/
http://pilt.delfi.ee/picture/8462577/
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
Ma tulin samale ideele.Põhimõtteliselt.
Aga kõigepealt võtsin eest tiiviku ja panin auto käima,käis ja läks mootorgi kenasti soojaks.Salongiahi puhus kuuma õhku ja peagi olid aknad puhtaks sulanud ja salongis oli 22 kraadi sooja.Kuid siiski hakkas üle kuumenema, aga sõites alanes temp
Tulin siis ideele, et panna ette 03e elektri ventikas.Tõsi, ei olnud plaanis teda mahutada veepumba juurde vaid teispoole radikat, selle plaani ka teostasin.Nüüd vaja veel ära vedada juhtmed ja lüliti otsida.
Effekt peaks ju samaks jääma, kui vent on teispool radikat?
Kas ventikale käib mingi relee ka vahele?
Aga kõigepealt võtsin eest tiiviku ja panin auto käima,käis ja läks mootorgi kenasti soojaks.Salongiahi puhus kuuma õhku ja peagi olid aknad puhtaks sulanud ja salongis oli 22 kraadi sooja.Kuid siiski hakkas üle kuumenema, aga sõites alanes temp
Tulin siis ideele, et panna ette 03e elektri ventikas.Tõsi, ei olnud plaanis teda mahutada veepumba juurde vaid teispoole radikat, selle plaani ka teostasin.Nüüd vaja veel ära vedada juhtmed ja lüliti otsida.
Effekt peaks ju samaks jääma, kui vent on teispool radikat?
Kas ventikale käib mingi relee ka vahele?
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
randoA kirjutas:Ma tulin samale ideele.Põhimõtteliselt.
Aga kõigepealt võtsin eest tiiviku ja panin auto käima,käis ja läks mootorgi kenasti soojaks.Salongiahi puhus kuuma õhku ja peagi olid aknad puhtaks sulanud ja salongis oli 22 kraadi sooja.Kuid siiski hakkas üle kuumenema, aga sõites alanes temp
Tulin siis ideele, et panna ette 03e elektri ventikas.Tõsi, ei olnud plaanis teda mahutada veepumba juurde vaid teispoole radikat, selle plaani ka teostasin.Nüüd vaja veel ära vedada juhtmed ja lüliti otsida.
Effekt peaks ju samaks jääma, kui vent on teispool radikat?
Kas ventikale käib mingi relee ka vahele?
Vahet niipalju,et tuleks ühendada nii ,et ventikas käiks õigetpidi,ehk väljaspool olles puhuks mootori poole.Kui ühendad käsitsi lülitamise peale siis ehk polegi releed vaja,peaks olema korralik lüliti sest ega ventikate voolutarve üsna suur.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412