IŽ 21251-010, moskiito
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Niih, talverallil käidud ning paraku ei läinud see sõit minul ka ilma kadudeta. probleem tekkis karburaatoriga mis kukkus üleliia penssu ammutama paagist. 160km ja tserka 35-40 liitrit penssu. Täna võtsin peale tööd siis karpa ette et selgusele jõuda ning viga oli suht labane kuid tõsine, mida poleks saanud teepeal parandada. Nimelt ujuki nõel oli korralikult pees. Kuna probleeme valmistas see karpa ennemgi, siis võtsin ühe "varuosa" karpa ette. kiskusin molekulideks, leotasin kanges pelahuses ja siis viskasin 90min ultraheli vanni sirisema. Tulemuseks oli justkui uus karpa. Siis võtsin mosu peal oleva karpa ette, sama oppi läbima. Niikaua kui karpa vannis sirises võtsin lõõride poleerimise ette. Sai korralikult nõgist ja valu jääkidest puhtaks teise teha. Nokkitud sai nii freeside kui harjastega ning tulemus oli vähemalt visuaalselt korralik. Kui peal olnud karpa juppid sirisemise lõppetasid, siis võtsin ette koostamise ning panin kahest karpast ühe kokku. Nüüd sai pisike reguleering ja proov tehtud ja tulemusega võib esialgu rahule jääda, hobuseid tuli märgatavalt juurde kapotti alla, ainult küttusekulu kohta raske veel miskit öelda. Igatahes hoian Sterni käest laenatud penssu käeulatuses homme, kui läheb järgmiseks proovimiseks.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IŽ 21251-010, moskiito
nih, paistab et ralli loksutas vist autol enamike vigu välja. viimasel nädalal olen kõik õhtud auto kallal mässanud ja nüüd eriti tänaõhtu. Tallinnas käies keeldusid töötamast tuled, siis järgmiseks kojamehed keelduvad töötamast, edasi avastasin et siiani (ka ralli ajal) olen sõitnud sedasi et mootoris on õli asemel olnud bensiin. Sellest ka õlisurve tohutu kukkumine ja andur töötab korralikult.
tuledele probleemi ei leidnud, sest viga lahenes mingi imevalemiga. kojameestega mässan veel, ei suuda kuidagi neid tööle meelitada ja mootoris on nüüd ikka õli sees.
tuledele probleemi ei leidnud, sest viga lahenes mingi imevalemiga. kojameestega mässan veel, ei suuda kuidagi neid tööle meelitada ja mootoris on nüüd ikka õli sees.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Bensupumba ka üle vaatasid?moskiito kirjutas:nih, paistab et ralli loksutas vist autol enamike vigu välja. viimasel nädalal olen kõik õhtud auto kallal mässanud ja nüüd eriti tänaõhtu. Tallinnas käies keeldusid töötamast tuled, siis järgmiseks kojamehed keelduvad töötamast, edasi avastasin et siiani (ka ralli ajal) olen sõitnud sedasi et mootoris on õli asemel olnud bensiin. Sellest ka õlisurve tohutu kukkumine ja andur töötab korralikult.
tuledele probleemi ei leidnud, sest viga lahenes mingi imevalemiga. kojameestega mässan veel, ei suuda kuidagi neid tööle meelitada ja mootoris on nüüd ikka õli sees.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Kui mootor hõre ja küünlad korralikult ei tööta, võib ka rõngaste vahelt põlemata kütuse karterisse pressida.
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
https://www.facebook.com/WaxGarage
Re: IŽ 21251-010, moskiito
kui rõngad oleksid läbi, siis viitaks sellele kohe halb külm käivitus, sellega aga probleeme pole. Vahetasin pensupumba ära, vaatab mis saab, igatahes on nüüd pagassis vähemalt 5L autooli kaasas.wax kirjutas:Kui mootor hõre ja küünlad korralikult ei tööta, võib ka rõngaste vahelt põlemata kütuse karterisse pressida.
Pusisin mis ma pusisin, aga juhe jooksis kokku. Ei mõista krt seda kojameeste süsteemi. aknapesust saan aru, see eraldi aga miks krt kojamehed tööle ei hakka, mette mõista.
homme õhtul hakkan edasi asja ajama, tänaseks panin poe kinni.
kui kellegil häid mõtteid, mida kust kontrollida oleks hea, kõik mõtted oodatud.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IŽ 21251-010, moskiito
nih, nüüd taas mõistus otsas.
nüüd siis probleem sädemega. Nimelt puhastasin kontaktid ära, vahe on olemas ja kõik peaks nagu OK olema, kuid paraku mida ei ole on säde. Kui kruvikaga kontakte lahutada, on säde, kui starterit anda, ei ole sädet. Peale kruvikaga sädeme kontrolli käib ainult korraks säde ja siis jokk. Oskab keegi midagi pakkuda. Partnermosse soovitas pendiksit kontrollida, ehk viga seal, kuid ennem kui sinna kallale ronin, loodan et ehk kellegil veel midagi soovitada
pliis, aidake, homme vaja maalt teine mokits ära vedada ja vaja saada liikuma juba enne kümmet.
nüüd siis probleem sädemega. Nimelt puhastasin kontaktid ära, vahe on olemas ja kõik peaks nagu OK olema, kuid paraku mida ei ole on säde. Kui kruvikaga kontakte lahutada, on säde, kui starterit anda, ei ole sädet. Peale kruvikaga sädeme kontrolli käib ainult korraks säde ja siis jokk. Oskab keegi midagi pakkuda. Partnermosse soovitas pendiksit kontrollida, ehk viga seal, kuid ennem kui sinna kallale ronin, loodan et ehk kellegil veel midagi soovitada
pliis, aidake, homme vaja maalt teine mokits ära vedada ja vaja saada liikuma juba enne kümmet.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IŽ 21251-010, moskiito
moskiito kirjutas:nih, nüüd taas mõistus otsas.
nüüd siis probleem sädemega. Nimelt puhastasin kontaktid ära, vahe on olemas ja kõik peaks nagu OK olema, kuid paraku mida ei ole on säde. Kui kruvikaga kontakte lahutada, on säde, kui starterit anda, ei ole sädet. Peale kruvikaga sädeme kontrolli käib ainult korraks säde ja siis jokk. Oskab keegi midagi pakkuda. Partnermosse soovitas pendiksit kontrollida, ehk viga seal, kuid ennem kui sinna kallale ronin, loodan et ehk kellegil veel midagi soovitada
pliis, aidake, homme vaja maalt teine mokits ära vedada ja vaja saada liikuma juba enne kümmet.
Ega palju varjante polegi,kontrollida kas toide ikka tuleb käivitamisel süütepoolile,kindlasti võib proovida vahetada kondekat eriti neid tänapäevaseid mis paraku tykivad vigased olema.Edasi juba kas syytepoolis vms.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: IŽ 21251-010, moskiito
nii palju on asi paranenud et sain mootori tööle kuid nüüd on jõud kadunud. mootor puterdab nii mis kole. Viga oli ikkagist kuskil jagajas et sädet polnud, sest panin sisse tutikad kontaktid koos plaadiga, uus kodekas ja kaas koos ankruga (rootoriga) on samuti peal. Käima läheb ilusti aga ei liigu nii nagu vaja.marko kirjutas:moskiito kirjutas:nih, nüüd taas mõistus otsas.
nüüd siis probleem sädemega. Nimelt puhastasin kontaktid ära, vahe on olemas ja kõik peaks nagu OK olema, kuid paraku mida ei ole on säde. Kui kruvikaga kontakte lahutada, on säde, kui starterit anda, ei ole sädet. Peale kruvikaga sädeme kontrolli käib ainult korraks säde ja siis jokk. Oskab keegi midagi pakkuda. Partnermosse soovitas pendiksit kontrollida, ehk viga seal, kuid ennem kui sinna kallale ronin, loodan et ehk kellegil veel midagi soovitada
pliis, aidake, homme vaja maalt teine mokits ära vedada ja vaja saada liikuma juba enne kümmet.
Ega palju varjante polegi,kontrollida kas toide ikka tuleb käivitamisel süütepoolile,kindlasti võib proovida vahetada kondekat eriti neid tänapäevaseid mis paraku tykivad vigased olema.Edasi juba kas syytepoolis vms.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Vahest on viga ka mustuses. Nimelt endal oli sama jama peale kontaktivahe puhastust ja reguleerimist. Soovitan mingi suruõhu või kopsumahu abil üle käia see uuesti. Aitab ka bensiinine kalts.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.