Uunikute 11. Talveralli 2012
Re: Uunikute 11. Talveralli 2012
isegi siis saab sõita kui autost kahju (vähemalt minul on kahju, sest minul auto ju igapeävasel kasutusel) lihtsalt tuleb mõistusega sõita ja mitte üle pingutada.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: Uunikute 11. Talveralli 2012
Hea, et sa minu sõitu ei näinud Ma hoidsin ahju ikka päris kuuma seal niipealju kui mul R3 mootorist tulikOll kirjutas:julm lammutamine tundub, mul oleks autost kahjuManks kirjutas:...
Siin on meie kiiruskatse, mille läbisin 1 käiguga:
http://www.youtube.com/watch?v=TqRMdhyF7zY&noredirect=1
...
Tahaks juba selle lisakatse aegasid teada, siis teaks võrrelda. Vähemalt Alvar ütles finishis, et mossedest vist kõige kiirem.
Re: Uunikute 11. Talveralli 2012
Kui ma seda lisakatset nägin...oli kohe selge et oma uute naelrehvidega ma seal küll ketsi ringi ei lase Seega sai enamvähem sõidetud. MInu aeg oli vist 1.07
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: Uunikute 11. Talveralli 2012
Mõni kommentaar siis ka oma kogemustest selle aasta talveralli läbimisest sport klassis. Üldine mulje oli rajast ja sõidust hea. Ega see ei saagi ju olla mugav kulgemine sirgetel ja siledatel teedel. Auto pidas hästi vastu ja võiks öelda, et hakkas isegi lõpuks paremini sõitma. Üks eesmärk oligi ju autot sisse sõita. Eks neid läbilööke esisillast kuuldus nii mõndagi aga ükski mingit tuntavat jälge ei jätnud. Korra käis ka nina teevalli riivamas aga ka sellest mingit jälge ei jäänud. Üks teravaimaid elamusi oli esimesel lõigul kitsal teel kurvi järgselt dziibiga kohtumine, mis läks küll väga napilt. Õnneks dziibijuht püüdis ka teha kõik, et kokkupõrget vältida. Läks õnneks. Korra hüppes ka kits praktiliselt auto eest läbi aga teda päästsid tema tugevad jalad, sest hüpe oli võimas. Mina sellele praktiliselt reageerida ei jõudnud. Sõit läks enam-vähem kuni Märjamaa teise katseni - regulaarsus katseni, kus suutsin auto raja kitsamas kohas nii risti saada, et omal jõul enam välja ei saanud. Auto oli lihtsalt kahe valli vahel kinni - ees vall ja taga vall. Järgmised võiduajajad siis aitasid auto uuesti sõidusuunda sikutada. Sellel katsel aga maksis iga sekund ühe karistuspunkt ja neid kogunes mul siis üle 90. Selle kohapeal kadus igasugune motivatsioon edasi sõita. Kui nüüd lõpuks tulemusi analüüsides vaadata, siis ei oleks sellest isegi väga viga olnud, sest arvestades oma arvestusi ja vastavalt sellele AKP läbimist OLEKS mahtunud veel päris ette otsa. Aga siin tulebki mängu see OLEKS, sest meie poolt arvestatud graafik ei läinud kokku korraldaja poolt etteantud aegadega ja siis ilmselt tekkis veel lõuna ajal see segadus lisatunni lisamisega, millega jäi tähelepanuta lõunalt välja minnes aeg fikseerida. Mis natuke ebaloogiline aga juhendis oli see nii kirjas. Ja see tähendas 600 trahvipunkti. Kokkuvõttes on vaja olla ikka väga tähepanelik, mis paberil kirjas. Väike tähelepanematus nullib kõik muud ponnistused.
Re: Uunikute 11. Talveralli 2012
Turist-klassi lõpptulemused ka lõpuks väljas. Oleme oma kohaga väga rahul. Trahvipunkte tuli üllatavalt vähe. Sõidu ajal jälgisime pidevalt keskmist kiirust, et võimalikult vähe eksida. Koht nr. 13 on vägagi sümboolne, sest auto nr. ju 113 .
Autoga oleme eriti rahul, ühtegi probleemi ei esinenud. Loodetavasti saab sama autoga ka järgmise aasta Talverallil osaleda. Oleks ju absurdne, kui 83.a. Mossega võib osaleda, aga 85.a. Mossega mitte...
Lähtuma peaks ikka vastava automudeli esmanimetamise aastast.
Autoga oleme eriti rahul, ühtegi probleemi ei esinenud. Loodetavasti saab sama autoga ka järgmise aasta Talverallil osaleda. Oleks ju absurdne, kui 83.a. Mossega võib osaleda, aga 85.a. Mossega mitte...
Lähtuma peaks ikka vastava automudeli esmanimetamise aastast.
Moskvich 2140 SL 1985.a., IZ-412 IE 1985.a.