stern100 kirjutas:21 euri küünlajuhtmete eest küll palju, osta siis kohe uus jaga parem 60 euri. Ise panin uue jagaja ja ostsin volgas küünlajuhtmed (siksi omad) 10 euriga(silikoonist, väga head!!) pluss uued küünlad ja no ei jäta mitte ühtegi lööki vahele Isegi ei mõtle mitte.
Keegi pakkus isegi komplektset töötavat mootorit 45 euriga just
Tegelikult ma pole väga küünlajuhtmetes kahelnud, kuna Diilitsalt saadud juhtmetega oli jama ikka täpselt sama. Küll aga rändavad need 21 eurised silikoonid varsti mu 1987 SL'i külge, kus praegu on Gaz 53 poolik komplekt. Ja mu armsa SL'i jaoks ei ole miski ju liiga kallis.
Töötav mootor 45 euriga, no see on jälle kotis lamba ostmine Aga mine tea, ehk on väga korralik, ehk on veel sitema jagajaga Aga edu mossedega igatahes
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
SanderV kirjutas:stern seda mootorit saab proovida ka ... seda 45st...
No siis vähe teine. Kuid siiski, kui asi on näiteks 100tuhat sõitnud siis ise küll ei topiks seda mootori peale, millega vaja näiteks pidevalt sõita, või lihtsalt ootad, et asi kestaks.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
No see 45 eur mootor töötab. Läheb paremini käima, kui minu punasel Läbisõitu näitab odomeeter 35+tuhat. Aga sul vist natukene kauge maa tulla ja proovida seda.
27151 kirjutas:No see 45 eur mootor töötab. Läheb paremini käima, kui minu punasel Läbisõitu näitab odomeeter 35+tuhat. Aga sul vist natukene kauge maa tulla ja proovida seda.
Päris teises ilma otsas oled jah, kahjuks igapäev sinna kanti ei satu.
Ehk viitsiksid äkki sellel surveastmed üle mõõta, oleks ka juba mingine ettekujutus. Ja isegi kui minuga kaubaks ei lähe, siis edasisele müügile aitab kaasa ikka.
E: ok, "KOMPRESSIOONI" siis, kui eesti keelt nüüd reippima hakata.
Viimati muutis kOll, 12 Mär 2012 10:35, muudetud 1 kord kokku.
Ja ta liigub jälle!
Kuigi seljataha jäänud tee oli esimesed 5-6 kilomeetrit paksult sinist suitsu täis, ei ole see mootor minu käes veel nii ühtlaselt töötanud kui praegu - läheb isegi pöördesse ilma, et hinge kinni tõmbaks. Ainult 90-ne kilomeetrise tunnikiiruse juures hakkab natuke katkuma ning jõud kaob kuhugi. Usun, et seda jama peaks homme veidike paremaks saama, kui veel natuke süüdet näppida.
Sai ka ajutised suvekad alla pistetud, kuni originaalid liivapritsis käivad ja uue värvi saavad. Jääme lootma politseionude mõistvale suhtumisele...
word man, lõppuks said piruka ka liikuma, ma juba mõtlesin et oled üritusest loobunud. Mis siis lõppuks tegid temaga, kas vahetasid ikkagi mootori ära või piirdusid jagaja vahetamisega?
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Vanaonult päranduseks saadud kastidest leidus muude tutikate asjade vahelt ka lühikese jalaga jagaja ning need Sdelano V SSSR küünlad. Uuesti läksid külge needsamad vanad silikoonküünlajuhtmed, millega piruka kunagi ostsin. Ehk siis kogu investeering kokku - 0 euri
Jagaja vahetusega sai ka selgeks, et mootorisse minev pesa on liiga kulunud ja ka sealt tuleb see loks sisse, mida varem taga ajasin. Tõenäoliselt tuleb ikka uus mootor vahele, praegu on tähtis, et saaks kuudega kogunenud ehitusprahi pirossiga prügimäele toimetada.