AZLK 408, AZLK 2140SL ,iz 412. randoA
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
ta puhub ju ikka ühele poole nii ehk naa.Ehk siis ei tohiks ju vahet olla kummale poole ta panna.Kuid eks see selgub veel.
Elektri kala leidsin üles, probleemiks oli katkine pirnipesa mis juhtis voolu otse keresse.Nüüd see probleem ka lahenduse leidnud.
Elektri kala leidsin üles, probleemiks oli katkine pirnipesa mis juhtis voolu otse keresse.Nüüd see probleem ka lahenduse leidnud.
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
randoA kirjutas:ta puhub ju ikka ühele poole nii ehk naa.Ehk siis ei tohiks ju vahet olla kummale poole ta panna.Kuid eks see selgub veel.
Elektri kala leidsin üles, probleemiks oli katkine pirnipesa mis juhtis voolu otse keresse.Nüüd see probleem ka lahenduse leidnud.
Tegelikkuses ventikas puhub mootori poole ehk imeb radikast õhu läbi, siis väljapoole pannes(muidugi oleneb kuida pidi panna)peab puhuma radika poole.Pole mõtet puhuma panna vastu õhuliikumisele sõites.Talvel ehk polegi jah suurt vahet,aga soemate ilmade tulekul on see suht tähtis.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
Vend pidi juhtmestuse ise tegema ja vendi asja ise üle vaatama.Arvan, et ta teab mis peab ja kuidas peab.
Aga hetke seisuga sai roheline 40 suure surmaga garaaži aetud ja seal siduri vahetuseks külili keeratud.Kui viitśimist tuleb siis hakkan vahetama
Lootus on sellega jõuda järgmisel laupäeval jäärajale
Aga hetke seisuga sai roheline 40 suure surmaga garaaži aetud ja seal siduri vahetuseks külili keeratud.Kui viitśimist tuleb siis hakkan vahetama
Lootus on sellega jõuda järgmisel laupäeval jäärajale
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
Kuhu jäärajale on plaanis minna,kui küsida tohib?
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
Lehtsesse ilmselt, aga võib juhtuda et ka Kolgakülla
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
Kui kolgakülla, siis saame mossed ehk joonele ajada
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
Kirjutaks siia oma edusammudest siis.
Nimelt elektri ventikas on ees ja täiesti funktsioneeriv.Automaatselt hakkab tööle kui temp on 85.Andur on pandud radika ülemise lõdviku vahele.Samuti sai vahetatud ka termotaat, kuid sellest vist juba kirjutasin.
Igatahes, nüüd on salong ka sõiduajal soe, üle ei kuumene mootor, kõik on korras.Uut karburaatorit natuke näpiti ja saadi veel paremaks asja.
Samuti sain omale kauaoodatud katuseraami.Seegi on kenasti peale installitud.Ostetud on rallijaoks 2x4 varuküünlad, 10l tosooli ning lugematu hulk asju vaja veel soetada, sealhulgas ka uus aku, tõenäoliselt.
Enam pole palju, lõpp juba paistab
Mosse on siiski väga praktiline masin.täna vedas Lehtsesse ühe bemmirongi, mis homme rajal hagu hakkab saama.Poleks mosset olnud, oleks ka bemm viimata jäänud.
Piltidega...njah, on kuidas on.Omast laiskusest ei ole viitsinud üles laadida.
Nimelt elektri ventikas on ees ja täiesti funktsioneeriv.Automaatselt hakkab tööle kui temp on 85.Andur on pandud radika ülemise lõdviku vahele.Samuti sai vahetatud ka termotaat, kuid sellest vist juba kirjutasin.
Igatahes, nüüd on salong ka sõiduajal soe, üle ei kuumene mootor, kõik on korras.Uut karburaatorit natuke näpiti ja saadi veel paremaks asja.
Samuti sain omale kauaoodatud katuseraami.Seegi on kenasti peale installitud.Ostetud on rallijaoks 2x4 varuküünlad, 10l tosooli ning lugematu hulk asju vaja veel soetada, sealhulgas ka uus aku, tõenäoliselt.
Enam pole palju, lõpp juba paistab
Mosse on siiski väga praktiline masin.täna vedas Lehtsesse ühe bemmirongi, mis homme rajal hagu hakkab saama.Poleks mosset olnud, oleks ka bemm viimata jäänud.
Piltidega...njah, on kuidas on.Omast laiskusest ei ole viitsinud üles laadida.
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
Niisiis, ammu ammu pole midagi siia kirjutanud.
Talverallil me osalesime ja edukalt sõitsime ka lõpuni.Ainsaks veaks oli kardaani mutrite lahti vibreerimine ja aku kinnitus, mis 2 korda oma kohalt lahkus.
Kiiruskatsel olevat me sõitnud päeva teise aja, ajavõtjate sõnul.
Ralli oli ülimalt super, kindlasti oleme ka järgmisel aaastal stardis.Ei tea veel, mis masinaga aga kindlasti oleme.
Siin mõned pildid mis on õnnestunud leida:
http://mikka.planet.ee/talveralli2012/c ... large.html
http://unic.didyk.eu/TalveRally_2012/large-480.html
http://unic.didyk.eu/TalveRally_2012/large-479.html
ja siin üks minutehtud video lisakatsest:
http://www.youtube.com/watch?v=3BYHwNIClSY
Muude apastraatidega olen ka tegelenud vahepeal, pirukale panin vanema kombi esiosa.Ärge küsige miks, aga mulle see lihtsalt meeldib rohkem.Põlle konstrueerisin ise.Vajab veel natuke tegemist aga ei midagi hullu.
Ja rohkem ei olegi tegelt miskit teinud.
Talverallil me osalesime ja edukalt sõitsime ka lõpuni.Ainsaks veaks oli kardaani mutrite lahti vibreerimine ja aku kinnitus, mis 2 korda oma kohalt lahkus.
Kiiruskatsel olevat me sõitnud päeva teise aja, ajavõtjate sõnul.
Ralli oli ülimalt super, kindlasti oleme ka järgmisel aaastal stardis.Ei tea veel, mis masinaga aga kindlasti oleme.
Siin mõned pildid mis on õnnestunud leida:
http://mikka.planet.ee/talveralli2012/c ... large.html
http://unic.didyk.eu/TalveRally_2012/large-480.html
http://unic.didyk.eu/TalveRally_2012/large-479.html
ja siin üks minutehtud video lisakatsest:
http://www.youtube.com/watch?v=3BYHwNIClSY
Muude apastraatidega olen ka tegelenud vahepeal, pirukale panin vanema kombi esiosa.Ärge küsige miks, aga mulle see lihtsalt meeldib rohkem.Põlle konstrueerisin ise.Vajab veel natuke tegemist aga ei midagi hullu.
Ja rohkem ei olegi tegelt miskit teinud.
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
SLilt eemaldasin päev-kaks tagasi talveralli varustuse ehk siis puusuusad, katuseraami ning kollased lisatuled.Ideeliselt oleks võinud ju teised ka ette jätta, aga kuna üks tuli oli läbi põlenud, siis loobusin sellest plaanist.
Nüüd siis näeb kaval plaan ette põhjalikku veermiku ja kere remonti-vahetusse lähevad amordid, vedrud, kõikvõimalikud puksid, veljed käivad liivapritsis, põhi saab alt mastiksi peale ning seest samuti mastiks.Salongist lasen haljaks ainult need kohad kus on lausrooste, mis on täpselt iga reisija jalgeees.Mujal on korralik orginaalvärv.
Küsimus tekkis kah, kumb oleks kasulikum käiku lasta, kas kivikaitse või mastiks?
Oskab keegi ehk sellele küsimusele vastata?
Samuti lähevad vahetusse karbid, sest tagant on keegi väga oskusteta inimene neid lappinud, ehk siis kahe punktiga on uus plekk peale pandud, servad vanaga kohakuti.
Tiivaääred tagumised...samuti üks probleemne koht.Ja tagumise tiiva alumine äär...peab saama ka vahetatud.
Samuti peab altpoolt küljepealset iluliistu uuesti värvima, sest see pintsliga tehtud.
Aga küll ma ta mosseklubi kruiisiks joonepeale saan
Nüüd siis näeb kaval plaan ette põhjalikku veermiku ja kere remonti-vahetusse lähevad amordid, vedrud, kõikvõimalikud puksid, veljed käivad liivapritsis, põhi saab alt mastiksi peale ning seest samuti mastiks.Salongist lasen haljaks ainult need kohad kus on lausrooste, mis on täpselt iga reisija jalgeees.Mujal on korralik orginaalvärv.
Küsimus tekkis kah, kumb oleks kasulikum käiku lasta, kas kivikaitse või mastiks?
Oskab keegi ehk sellele küsimusele vastata?
Samuti lähevad vahetusse karbid, sest tagant on keegi väga oskusteta inimene neid lappinud, ehk siis kahe punktiga on uus plekk peale pandud, servad vanaga kohakuti.
Tiivaääred tagumised...samuti üks probleemne koht.Ja tagumise tiiva alumine äär...peab saama ka vahetatud.
Samuti peab altpoolt küljepealset iluliistu uuesti värvima, sest see pintsliga tehtud.
Aga küll ma ta mosseklubi kruiisiks joonepeale saan
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
Niisiis
tegin algust SLi salongi põhja tegemisega.Rookisin istmed, matid ja muud jutud välja.Esmapilgul ei oleks öelnud et on halb.Suhteliselt orginaal värvi all, roostet mõõdukalt.Kuid enamus selleks õnneks pindmine.
Pigimatid lendasid samuti välja, osadel niiskus vahel ja mati all vohas rooste.
selline on üldpilt põrandast, törts juba haljastatud:
Siis hakkas selguma juba tõsiasi, et kõik nii hea ikka ei ole:
Sai ussikoht välja lõigatud:
Ning paar päeva tagasi ka makk sisse installeeritud:
pagassist seest, koopa nurgad on muidugi ka täielik uss, samuti ka väljast koopaservad
Peab need veel kevadepoole ära tegema, siis hakkab asi heaks saama.
tegin algust SLi salongi põhja tegemisega.Rookisin istmed, matid ja muud jutud välja.Esmapilgul ei oleks öelnud et on halb.Suhteliselt orginaal värvi all, roostet mõõdukalt.Kuid enamus selleks õnneks pindmine.
Pigimatid lendasid samuti välja, osadel niiskus vahel ja mati all vohas rooste.
selline on üldpilt põrandast, törts juba haljastatud:
Siis hakkas selguma juba tõsiasi, et kõik nii hea ikka ei ole:
Sai ussikoht välja lõigatud:
Ning paar päeva tagasi ka makk sisse installeeritud:
pagassist seest, koopa nurgad on muidugi ka täielik uss, samuti ka väljast koopaservad
Peab need veel kevadepoole ära tegema, siis hakkab asi heaks saama.
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis