MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Mina leian,et põhjalikum remont ei tee paha, küttekulu 12l/100km on veidi liig ometi,mul on DAAZ 2101 karburaator peal. Ma olen neid ära kulunud düüsidega karpasid näinud ja see mõjutab ka küttesegu ja küttekulu päris oluliselt. Ise asi ,kui soovitakse kiiremini sõita. Soovitus on hea aga ma usun,et tean seekord,mis ma teen.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Tegelikult düüsid naljalt ei juba ei kulu,ennem teed mootorile mitukorda remonti.Pigem saastuvad düüsid vaigu jms sitaga.Tihendid on teine teema,need kui karpa pikalt kuivalt seisab siis annavad otsad.Pidevalt kasutusel oleval karpal ei juhtu mitte kui midagi.MAZ kirjutas:Mina leian,et põhjalikum remont ei tee paha, küttekulu 12l/100km on veidi liig ometi,mul on DAAZ 2101 karburaator peal. Ma olen neid ära kulunud düüsidega karpasid näinud ja see mõjutab ka küttesegu ja küttekulu päris oluliselt. Ise asi ,kui soovitakse kiiremini sõita. Soovitus on hea aga ma usun,et tean seekord,mis ma teen.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Ütleme nii,et kui karpa ära näppida siis tuleb uurida muid liikuvosasid. Aga ma arvan,et aeglane differ ilmselt ka mängib küttekulu osas rolli.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
MAZ kirjutas:Ütleme nii,et kui karpa ära näppida siis tuleb uurida muid liikuvosasid. Aga ma arvan,et aeglane differ ilmselt ka mängib küttekulu osas rolli.
Ülekanne mängib siin tõesti väga suurt rolli
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
differ on kindlasti siin üheks teguriks. Samas 12L sajale on natu palju ikkagist. nagu ma ütsi, puhasta kanalid ära, lappa kokku. sellest peaks piisama, kui ei piisa, siis on midagi muud nihu.
Mina igatahes viskasin sellist tüüpi karpa välja vahelt, sest too pirtsutas päris korralikult. Tartust 10 euriga saadud 412 karpa töötab hetkel laitmatult. käivitub poolest pöördest ja kulu ka väga madal.
Ütlen ausalt, minule ei ole kunagu DAAZ karpad meeldinud, alati nendega mingi kamm.
Mina igatahes viskasin sellist tüüpi karpa välja vahelt, sest too pirtsutas päris korralikult. Tartust 10 euriga saadud 412 karpa töötab hetkel laitmatult. käivitub poolest pöördest ja kulu ka väga madal.
Ütlen ausalt, minule ei ole kunagu DAAZ karpad meeldinud, alati nendega mingi kamm.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Mul on oma kogemus 2010 aasta tähesõidul aeglase diffriga, kulus natuke üle 8l/100km, samas 2011 aasta talverallil olin SL difriga, ja kulus kütet vähem, kui 8l/100.MAZ kirjutas:Ütleme nii,et kui karpa ära näppida siis tuleb uurida muid liikuvosasid. Aga ma arvan,et aeglane differ ilmselt ka mängib küttekulu osas rolli.
Aeglase difriga on hea minek, kuid maanteel on müra üsna häiriv. Ise soovitan maanteesõiduks kindlasti SL difrit.
Vahetusfond:
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
See mehaaniline 2101 karpa ongi üks parimaid karpasid üldse mossedel ja neid paigaldati ju ka tehases.Sul peab miskit seal nihu olema,kuidas sa üldse oma küttekulu kontrollisid ja mis tingimustes.Külma mootoriga lühikesi otsi tehes võib see nr veelgi suurem olla,küttekulu sõltub ikka väga paljudest teguritest,kaasaarvatud muidugi sõidustiil.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Ma panin möödunud aasta tähele,et kiirusel 70km/h sõites sain veel alla 10l/100km hakkama. Üle selle kupatades läks kohe rohkem. Ma arvan,et aeglane differ ise juba mõjutab ühte teist aga no 70ga sõites jääd jälle teisipidi jalgu osadele.
Karpa olen ma juba eelmine aasta ära puhastanud ja DAAZ 2101 on karpa mida ma kiidan. Akaga 412 karpasid on terve ämbritäis ja suurem osa neist ei tööta üldse,või lekivad nagu mahlakased kevadel. Remontinud olen paari neist,ei aidanud läksid veel hullemaks. Siis selgus,et kiirenduspumbad kutud,sisuliselt viska kõik utiiili ära. AInult 3tk osutusid sealt osutus kasutuskõlbulikeks. Ülejäänud kas ei pihustanud üldse kütet või toimisid ainult ühe lõõriga.
Ilmselt see aasta tuleb teha uus kütusekulu mõõtmine, enne ja peale karpa remonti.
Karpa olen ma juba eelmine aasta ära puhastanud ja DAAZ 2101 on karpa mida ma kiidan. Akaga 412 karpasid on terve ämbritäis ja suurem osa neist ei tööta üldse,või lekivad nagu mahlakased kevadel. Remontinud olen paari neist,ei aidanud läksid veel hullemaks. Siis selgus,et kiirenduspumbad kutud,sisuliselt viska kõik utiiili ära. AInult 3tk osutusid sealt osutus kasutuskõlbulikeks. Ülejäänud kas ei pihustanud üldse kütet või toimisid ainult ühe lõõriga.
Ilmselt see aasta tuleb teha uus kütusekulu mõõtmine, enne ja peale karpa remonti.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
K126-h: Maanteel aeglase diffriga 12L sajale julgelt kohe. Noh sellel oli seade ka selline et minekut oleks ikka.
2101 mehhaaniline: Maanteel jääb mingi 8L kanti(ka aeglase diffriga). Jääraja jaoks oli jõudu piisavalt.
Muidugi sõidan rallikaga maanteel nii 75-80ga sest muidu müra hakkab häirima ja küttekulu suureneb märgatavalt
Jaa mingi...01 pealt võetud vaakumiga karbuss mis helerohelise peal. Tavalise diffriga sain eelmine aasta kokkutulekul 1050 km tsirka 67 liitriga hakkama. Kiirus jäi ka sinna 75-80ne kanti. Reaalset kiirust mõtlen.
2101 mehhaaniline: Maanteel jääb mingi 8L kanti(ka aeglase diffriga). Jääraja jaoks oli jõudu piisavalt.
Muidugi sõidan rallikaga maanteel nii 75-80ga sest muidu müra hakkab häirima ja küttekulu suureneb märgatavalt
Jaa mingi...01 pealt võetud vaakumiga karbuss mis helerohelise peal. Tavalise diffriga sain eelmine aasta kokkutulekul 1050 km tsirka 67 liitriga hakkama. Kiirus jäi ka sinna 75-80ne kanti. Reaalset kiirust mõtlen.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
ma ei pidanud silmas neid K- ... markeeringuga karpasi vaid sellist kuhu on peale lajatatud 412-.....-.. koodiga number. Ma enda teemasse panin selle koodi ka üles. Need K-... koodiga karpad on veelgi hullemad, ja, head rallis, kuid säästlikuse kohapealt alla igasugust arvestust. mis DAAZ-i puutub. siis kui see töötab, ära näppi, kui ei töta, võidki teda tööle meelitama jääda, ikka teeb nii nagu tahab
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.