
Aga tegelikult mõnes mõttes on moskiitol õigus ka, toimivaid asju ei maksa niisama laiali võtta.
Kuid ega ma ei saagi veel hakata laiali võtma midagi,sest pole remontkomplekti käes, ning tee on ka porimülgas,et minna esimest tiiru tegema.
See 412 koodiga karpa ei erinegi 01 karpast,tegu samade asjadega,lihtsalt düüsid jms. kohandatud mosse mootorile,mingil ajal neid sigulli karpasid markeeritigi 412-xxxmoskiito kirjutas:ma ei pidanud silmas neid K- ... markeeringuga karpasi vaid sellist kuhu on peale lajatatud 412-.....-.. koodiga number. Ma enda teemasse panin selle koodi ka üles. Need K-... koodiga karpad on veelgi hullemad, ja, head rallis, kuid säästlikuse kohapealt alla igasugust arvestust. mis DAAZ-i puutub. siis kui see töötab, ära näppi, kui ei töta, võidki teda tööle meelitama jääda, ikka teeb nii nagu tahab
tegelt erineb ja vägagi palju, sarnane on tõesti kuid erinevusi on vähemalt 3 ja need on suured erinevused võrreldes DAAZ omaga.marko kirjutas:See 412 koodiga karpa ei erinegi 01 karpast,tegu samade asjadega,lihtsalt düüsid jms. kohandatud mosse mootorile,mingil ajal neid sigulli karpasid markeeritigi 412-xxxmoskiito kirjutas:ma ei pidanud silmas neid K- ... markeeringuga karpasi vaid sellist kuhu on peale lajatatud 412-.....-.. koodiga number. Ma enda teemasse panin selle koodi ka üles. Need K-... koodiga karpad on veelgi hullemad, ja, head rallis, kuid säästlikuse kohapealt alla igasugust arvestust. mis DAAZ-i puutub. siis kui see töötab, ära näppi, kui ei töta, võidki teda tööle meelitama jääda, ikka teeb nii nagu tahab
Esmalt paar küsimust,enne kui uut teemat alustan. Vaatasin raadiot täna hoolega ja tundub,et väga keeruline seda mossele panna pole. Küsimus on 3-4 klemmis paremal all nurgas. Üks neist on makki toide aga ülejäänud vist ilmselt lisatoide või tagasivool? Makk ise on kuulunud Opel Asconale. Aga põhimõtteliselt peaks ka ühe toitejuhtmega sisuliselt asi töötama?MAZ kirjutas:![]()