MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Võtan teadmiseks,üldiselt saab see raadio vahetus,üks igati põnev asi tulema. Eks ennem üritan katsetada ,kuidagi otse akult ära nii,et makk viga ei saaks.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Annan Sulle komplektse nina ja 4 ust ka kui vaja on, anna vaid teada millal läbi astud.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Kannata veidi,varsti jõuan sinu juurde.Talts kirjutas:Annan Sulle komplektse nina ja 4 ust ka kui vaja on, anna vaid teada millal läbi astud.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Sul on makil kaitse ilusti näha. Võta kaitse välja ja proovi testriga, kust vool kaitsmele tuleb, seal peaks olema + põhivool. - peab kokku minema kerega. Kõlaritele on 2 eraldi väljundit ja pistiku otsi saab elektronikapoest ja poodidest, kust makke müüakse. Peaasi, et + ja - omavahel ära ei vaheta, heal juhul on diood kaitseks vahel, kuid muidu võid midagi läbi põletada.MAZ kirjutas:Võtan teadmiseks,üldiselt saab see raadio vahetus,üks igati põnev asi tulema. Eks ennem üritan katsetada ,kuidagi otse akult ära nii,et makk viga ei saaks.
Vahetusfond:
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Ma märkasin ka seda varem,millele kasutaja Manks tähelepanu juhtis . Testriga kindlasti proovin juhtmeotsad ära, mul on autos ka raadiole mõeldud toitejuhtmel kaitse vahel,igaks juhuks.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Tänaase päeva võiks mõnes mõttes,failiks lugeda. Rohkem jama,kui asi seda väärt on. Ainus asi,mis ma ära teha sain oli kilbid külge panna ja kaitsemäärde maha pühkida,kroom osadelt. Raadio osas selgus,et vaja on uuema tüübi pistiku otsasid, kõlarile ja muidugi neid mul pole. Otse ühendades,raadio töötab ja mulle sellest piisab,et veenduda asja korras olekus. Tahhomeeter ka vaja ära ühendada ja tuleb loota,et see töötab vastasel juhul saan tuld ja tõrva vanduda.
Kuna aga mul meeles ei ole,kuidas see tahhomeetri ühendamine täpselt oli, peab teinekord asja lõpule viima.
Lisaks leidsin,et mosset võib vist lõpmatuseni remontima jääda, kapottilukk jälle ei toimi,vedru kadunud,teadmata suunas. Siis aknaklaasi tihendi vahelt tilbub vett sisse+ katkine esiiste.
Aga need on nohu,selle kõrval kui laadimine ära kaob.
Tahtsin siis head teha autole ja kontrollida generaatori ja harjad üle,sest vahepeal hakkas laadimisvool kõikuma.
Esmalt otsisin tükk aega 7 silmusvõtit, siis sain plaadi kätte ja vaatasin selle seisu. Muud väga häda polegi aga jubedalt tolmu täis.
Mis siis ikka,võtsin lahti ja pesin bensiini kaltsuga seisu puhtaks ilusti. Harjad on küll kulunud aga mitte kõige hullemad.
Rootor on natuke krobeline aga mitte kõige hullem, see sai ka puhastatud bensiini lapiga ära.
Võtsin kõrvale poest ostetud,väidetavad moskvichi generaatorile mõeldud harjad. Ja, oh üllatust harjad lühemad kui need,mis küljes . Tuhnisin oma varudes ja leidsin need õiged, ei tea kas poemüüja on loll või andis sihilikult valed harjad
Aga harjade vahetamine pole niisama lihtne, selgus,et vaja on jootekolbi,mille asukohta ei tea. Midagi pole teha otsustasin,et panen kokku nagu oli ja kogu moos. Aga siis hakkas jama pihta. Nimelt näitab nüüd,laadimise näidik negatiivset laadimis voolu ja täis tuledega lausa tühjenemist. Mõtlesin,et ok ehk sai relee(tablett) veidi valesti sisse, pöörasin ringi sama tulemus.
Pildil siis asi nii,et tühikäigul on selline seis, tuuritades ei tõuse seier.
Täistuledega tühikäigul, sama moodi tuuritades ei muutu miskit.
On nüüd vaid kaks võimalust,kas tablett otsustas koostöö lõpetada või said harjad poolviltu sisse. Ning laadimine on nõrk selletõttu. Kuna endal läksid närvid täna täitsa mustaks selle jama peale,siis anna võimaluse teistel kaasa mõelda.
Kuna aga mul meeles ei ole,kuidas see tahhomeetri ühendamine täpselt oli, peab teinekord asja lõpule viima.
Lisaks leidsin,et mosset võib vist lõpmatuseni remontima jääda, kapottilukk jälle ei toimi,vedru kadunud,teadmata suunas. Siis aknaklaasi tihendi vahelt tilbub vett sisse+ katkine esiiste.
Aga need on nohu,selle kõrval kui laadimine ära kaob.
Tahtsin siis head teha autole ja kontrollida generaatori ja harjad üle,sest vahepeal hakkas laadimisvool kõikuma.
Esmalt otsisin tükk aega 7 silmusvõtit, siis sain plaadi kätte ja vaatasin selle seisu. Muud väga häda polegi aga jubedalt tolmu täis.
Mis siis ikka,võtsin lahti ja pesin bensiini kaltsuga seisu puhtaks ilusti. Harjad on küll kulunud aga mitte kõige hullemad.
Rootor on natuke krobeline aga mitte kõige hullem, see sai ka puhastatud bensiini lapiga ära.
Võtsin kõrvale poest ostetud,väidetavad moskvichi generaatorile mõeldud harjad. Ja, oh üllatust harjad lühemad kui need,mis küljes . Tuhnisin oma varudes ja leidsin need õiged, ei tea kas poemüüja on loll või andis sihilikult valed harjad
Aga harjade vahetamine pole niisama lihtne, selgus,et vaja on jootekolbi,mille asukohta ei tea. Midagi pole teha otsustasin,et panen kokku nagu oli ja kogu moos. Aga siis hakkas jama pihta. Nimelt näitab nüüd,laadimise näidik negatiivset laadimis voolu ja täis tuledega lausa tühjenemist. Mõtlesin,et ok ehk sai relee(tablett) veidi valesti sisse, pöörasin ringi sama tulemus.
Pildil siis asi nii,et tühikäigul on selline seis, tuuritades ei tõuse seier.
Täistuledega tühikäigul, sama moodi tuuritades ei muutu miskit.
On nüüd vaid kaks võimalust,kas tablett otsustas koostöö lõpetada või said harjad poolviltu sisse. Ning laadimine on nõrk selletõttu. Kuna endal läksid närvid täna täitsa mustaks selle jama peale,siis anna võimaluse teistel kaasa mõelda.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Vaheta pingeregulaator-tablett ära.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Mul peaks kusagil olema üks üleliigne ja toimiv tablett aga siiski minu jaoks arusaamatu,kuidas siis see vana tablett järsku saba andis? Enne lahtivõtmis kuigi hästi toimis ja nüüd kutu piilu.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Nad lähevadki vahest suvaliselt p....e ja kui sa teda seal vahepeal pöörasid ka jne.Proovi teist tabletti ja vaata mis siis teeb.Kui ei muutu siis tester kätte ja viga otsima mis muud.MAZ kirjutas:Mul peaks kusagil olema üks üleliigne ja toimiv tablett aga siiski minu jaoks arusaamatu,kuidas siis see vana tablett järsku saba andis? Enne lahtivõtmis kuigi hästi toimis ja nüüd kutu piilu.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
ega jah, see "šokolaad" (tablet) on üks kurvaim tõesti, sellepärast müüaksegi harju koos šokolaadiga, sest reeglina lähevad mõlemad ühel ajal läbi. Kui pärast vahetamist ambpermeeteri näit ei muutu, ehk jääb miinuse peale, siis ära ehmata. Minu mokitsal on too pidevalt selles asendis. Samas kui panna tuled põlema ja miinusesse kukkub, siis ei ole laadimist jätkuvalt.
Samas soovitan kontrollida ja veenduda et juhtme otsad geneka küljes korras on, vahel lihtsalt oksüdeeruvad pinnad ära ja ongi kõik, rohkemaks pole vaja.
Samas soovitan kontrollida ja veenduda et juhtme otsad geneka küljes korras on, vahel lihtsalt oksüdeeruvad pinnad ära ja ongi kõik, rohkemaks pole vaja.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.