AZLK 408, AZLK 2140SL ,iz 412. randoA
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
Need vedrukandurid rebivad ennast alati põhja küljest lahti...
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
Seda see robakas talverallil siis endast kujutaski vist...
teiselt poolt on hakanud samuti irduma, läheb teine pool ka vahetusse.
Homme saab see auk kinni keevitatud, vähe paksema plekiga kah
teiselt poolt on hakanud samuti irduma, läheb teine pool ka vahetusse.
Homme saab see auk kinni keevitatud, vähe paksema plekiga kah
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
Nii, täna sai too suur auk ära lapitud.Natuke tuli veel lõigata ära, sest ei saanud keevitada, plekk nii kõdu et kohe põletab läbi.
Aga nüüd jäi tulemus hea.Keevitus veel ilusaks käiata ja siis läheb elu edasi...
Homme tekitan pilte ka
Aga nüüd jäi tulemus hea.Keevitus veel ilusaks käiata ja siis läheb elu edasi...
Homme tekitan pilte ka
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
Nii, salong on lõpuks ometi tehtud.Põrandale läks buvanool, kurnt ja siis peale kivikaitse.
Olen ise tulemusega üsna rahul.
Salong tehtud ja kokku laotud, asusin esisilla kallale.Plaan oli välja vahetada šarniirid, vedrud, ning amordid.
uus tavaar siin:
Uued vedrud sain beezi SLi omaniku käest.Ütles et need olevat 408 omad, kuid läbimõõt ja kõrgus olid samad.Uued olid natuke kõrgemad, ilmselt vanad niipalju vatti saanud.
Ütleme nii, et käändmikku ära võttes ja üldse seda mängu lammutades leidsin paar ebaeeldivat üllatust.Nimelt amordi kinnitus oli puruks, ja sinna oli lihsalt üks plekitükk peale pandud et midagigi hoiaks.
Ülemise õõtsa puksid on olematud, loksus meeletult.Ime, et talveralli vastu pidas.
Aga nüüd läheb seal kõik vahetusse, mis vähegi võimalik.Lisaks murdusid alt amordikinnitus poldid õõtsa sisse ära.Ilmselt pean siis õõtsa ka ära vahetama.Aga ehk meelitab mingi nipiga need välja sealt.Homne tööplaan see ilmselt...
ja üldpilt:
Olen ise tulemusega üsna rahul.
Salong tehtud ja kokku laotud, asusin esisilla kallale.Plaan oli välja vahetada šarniirid, vedrud, ning amordid.
uus tavaar siin:
Uued vedrud sain beezi SLi omaniku käest.Ütles et need olevat 408 omad, kuid läbimõõt ja kõrgus olid samad.Uued olid natuke kõrgemad, ilmselt vanad niipalju vatti saanud.
Ütleme nii, et käändmikku ära võttes ja üldse seda mängu lammutades leidsin paar ebaeeldivat üllatust.Nimelt amordi kinnitus oli puruks, ja sinna oli lihsalt üks plekitükk peale pandud et midagigi hoiaks.
Ülemise õõtsa puksid on olematud, loksus meeletult.Ime, et talveralli vastu pidas.
Aga nüüd läheb seal kõik vahetusse, mis vähegi võimalik.Lisaks murdusid alt amordikinnitus poldid õõtsa sisse ära.Ilmselt pean siis õõtsa ka ära vahetama.Aga ehk meelitab mingi nipiga need välja sealt.Homne tööplaan see ilmselt...
ja üldpilt:
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
Niisiis, paneks siia miskit kirja ka.
paar aega tagasi sain siis mosul lõplikult vedru, amordi ja šarniirivahetuse tehtud.Külavahel ka esimesed proovid tehtud.
Võiks öelda et vahe on nagu öö ja päev.
Nii et selle ürituse võib lugeda kordaläinuks.
Siis vahetasin ära väljalaske kollektori tihendid 4tk ja pükste ja kolle vahelise tihendi.Tunduvalt vaiksemalt käib, samuti vahetasin ära ka kolle all oleva salongisoojenduse vooliku.
Nüüd näeb plaan ette veel seda, et uued lõdvikuv, radikas ära vahetada ja siis keretööde kallale ehk siis tiivaääred ja karbid.
paar aega tagasi sain siis mosul lõplikult vedru, amordi ja šarniirivahetuse tehtud.Külavahel ka esimesed proovid tehtud.
Võiks öelda et vahe on nagu öö ja päev.
Nii et selle ürituse võib lugeda kordaläinuks.
Siis vahetasin ära väljalaske kollektori tihendid 4tk ja pükste ja kolle vahelise tihendi.Tunduvalt vaiksemalt käib, samuti vahetasin ära ka kolle all oleva salongisoojenduse vooliku.
Nüüd näeb plaan ette veel seda, et uued lõdvikuv, radikas ära vahetada ja siis keretööde kallale ehk siis tiivaääred ja karbid.
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
Vahepeal üht koma teist ikka juhtunud ka.
Selline tuuningivin sai lisatud, kuna vana käigukanti nupp oli suht nadi.
Keda huvitab siis ventikas läks ette nii:
Uued küünlajuhtmed läksid ka peale:
Nüüd küsiks foorumlaste arvamust:Kumb võre on parem, kas SLi orginaal, hõbedase triibuga või tavaline must 2140ne oma?
Siis ostsin veel sellised lisatuled, sobivad minuarvates küllaltki hästi mosule
Ja sellisel kujul auto ees:
Samuti paigaldatud uued lõdvikud ja jälle uus radikas.Sedapuhku radikas siis beeži SLi oma.
Ehk jääb nüüd korralikult pidama
Selline tuuningivin sai lisatud, kuna vana käigukanti nupp oli suht nadi.
Keda huvitab siis ventikas läks ette nii:
Uued küünlajuhtmed läksid ka peale:
Nüüd küsiks foorumlaste arvamust:Kumb võre on parem, kas SLi orginaal, hõbedase triibuga või tavaline must 2140ne oma?
Siis ostsin veel sellised lisatuled, sobivad minuarvates küllaltki hästi mosule
Ja sellisel kujul auto ees:
Samuti paigaldatud uued lõdvikud ja jälle uus radikas.Sedapuhku radikas siis beeži SLi oma.
Ehk jääb nüüd korralikult pidama
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
Hõbedase triibuga on parem. Need lisatuled aga minu maitse järgi sellisele Mossele ei sobi kõige paremini.
Samas, masinat teeb ikka omanik oma meele järgi. Edu!
Samas, masinat teeb ikka omanik oma meele järgi. Edu!
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
Hõbedane hetkel ette jäi.
Tulede kohapealt...no mulle üsnagi meeldivad, ilmselt kunagi tulevikus rändavad 408 ette, aga praegu seal.Leian, et on teised vähe stiilsemad kui lääne plönnid
Tulede kohapealt...no mulle üsnagi meeldivad, ilmselt kunagi tulevikus rändavad 408 ette, aga praegu seal.Leian, et on teised vähe stiilsemad kui lääne plönnid
azlk 412 1975, MZMA 408 1966 ja 2140SL 1986
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Mosse on nagu Tallinn-ei saa kunagi valmis
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
kuidas venti õiget pidi liikuma said? lihtsalt +- vahetusse?
Re: AZLK 408, iž 412, AZLK 2140SL x2, iž 21251, iž 2715 , ra
Siksil saab tõesti teadupärast nii teha Mu sugulane pani ka kunagi valepidi, siis lõpuks avastas et miskipärast puhub läbi iluvõre sooja õhku väljaSanderV kirjutas:kuidas venti õiget pidi liikuma said? lihtsalt +- vahetusse?
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!