K:2,4 ja R käigud sisse ei lähe.
K:2,4 ja R käigud sisse ei lähe.
Tere!Mure selles et 2,4ja R ei lähe sisse 1ja3 lähevad ilusti sidur lahutab kui paned käigu sisse ja lükkad.
MRT- Melliste Racing Team
Moskvich 412 55kw
Moskvich 412 55kw
Re: K:2,4 ja R käigud sisse ei lähe.
Hoovastiku regull paigast ära. Mine auto alla, ja siis vaata kus poole reguleerima pead, kui tahad lülitada 2. ja 4. käiku.Kristjan kirjutas:Tere!Mure selles et 2,4ja R ei lähe sisse 1ja3 lähevad ilusti sidur lahutab kui paned käigu sisse ja lükkad.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 140 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 140 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: K:2,4 ja R käigud sisse ei lähe.
Homme peale koolis proovin kohe.Tänan
MRT- Melliste Racing Team
Moskvich 412 55kw
Moskvich 412 55kw
Re: K:2,4 ja R käigud sisse ei lähe.
Äkki on nii lahke ja selletab lahti kuidas ma reguleerima hoovastiku pean?
MRT- Melliste Racing Team
Moskvich 412 55kw
Moskvich 412 55kw
Re: K:2,4 ja R käigud sisse ei lähe.
Neid saab keerata lühemaks või pikemaks.Kui auto all oled ja näed neid siis saad ise ka aru kuidas
Seletada minumeelest keerulisem kui reguleerida 


AZLK 2140 ´85a.
Vigursõit 2012,2013,2014,2015,2018 VIIMANE koht!
Vigursõit 2012,2013,2014,2015,2018 VIIMANE koht!
Re: K:2,4 ja R käigud sisse ei lähe.
Okey:Deks ma õhtu poole hakkan proovima:D
MRT- Melliste Racing Team
Moskvich 412 55kw
Moskvich 412 55kw
Re: K:2,4 ja R käigud sisse ei lähe.
Ühest vardast saad reguleerida kangi küljele liikumist ja teisest vardast edasi-tagasi liikumist. Tõenäoliselt on sul viimati nimetatud vaja regullida aga vaata ka küljele liikumismaad üle. Rasket pole midagi.
Kusjuures Mossel on kangil seda liikumismaad tegelt päris palju (isegi liiga) ja hoovastiku puksid peaksid siis olema ikka täiesti olematud olema, kui sellepärast käiku enam sisse ei saa. Tavaliselt kaob esimesena ära tagurpidikäik.
Mossemehed võiksid siiski õnnelikud olla, ZAZ-968 on kangi liikumine vs. regeleerimismaa ikka väga napp, reguleerida tuleb päris täpselt ja seal pole see nii lihtne kui Mossel.
Kusjuures Mossel on kangil seda liikumismaad tegelt päris palju (isegi liiga) ja hoovastiku puksid peaksid siis olema ikka täiesti olematud olema, kui sellepärast käiku enam sisse ei saa. Tavaliselt kaob esimesena ära tagurpidikäik.
Mossemehed võiksid siiski õnnelikud olla, ZAZ-968 on kangi liikumine vs. regeleerimismaa ikka väga napp, reguleerida tuleb päris täpselt ja seal pole see nii lihtne kui Mossel.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429