MZMA 401 1956 meelisrr
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: MZMA 401 1956 meelisrr
oo masin tuleb Hiiumaale?
Re: MZMA 401 1956 meelisrr
Minu meelest kõik M401 olid 6V süsteemiga aga nende M402 mootoriga variantide puhul ei oska sõna võtta isegi. Kindlam on generaatori pealt vaadata,mitu V see välja annab.
6V auto akude saamisega eestis on veidi jama. Aeg ajalt neid on liikunud aga seda peaks kaubandusvõrgust uurima. Kindlasti peaks aku olema 35-45 Ah ulatuses. USAst ja vist ka Rockauto.com saab tellida 6V aku eestisse aga siis tuleb maksta tollimaks ja postikulu. Kui ei leia tuttavat,kes saab selle odavamalt eestisse toimetada.
Alati on võimalus ehitada ringi 12V, kuid siis on vaja teatud asjadele tähelepanu pöörata.
6V auto akude saamisega eestis on veidi jama. Aeg ajalt neid on liikunud aga seda peaks kaubandusvõrgust uurima. Kindlasti peaks aku olema 35-45 Ah ulatuses. USAst ja vist ka Rockauto.com saab tellida 6V aku eestisse aga siis tuleb maksta tollimaks ja postikulu. Kui ei leia tuttavat,kes saab selle odavamalt eestisse toimetada.
Alati on võimalus ehitada ringi 12V, kuid siis on vaja teatud asjadele tähelepanu pöörata.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MZMA 401 1956 meelisrr
6V akut vaata Soome Biltemast,sealt pole väga kauge tuua ja tolli ei pea ka maksma.
Re: MZMA 401 1956 meelisrr
Tallinnas Renovar nimeline firma täitsa müüb selliseid pigipealisega 6V lääne akusid. Hind vaid krõbedavõitu on.
Re: MZMA 401 1956 meelisrr
Hetkel on küll plaan Hiiumaale jõuda. Vene dokud olemas, niiet arvele peaks ta muretult saama. Ja kui juba uued numbrid küljes on, siis küll ÜV tehtud saab. Aga praegu ei anna pead, pole veel tüdrukutega kokku leppinud, kes kaasa tulevad. Ja no mossele tuleb ka sõitmine enne uuesti meelde tuletada.
Aku.. Noh mingi 100 euriga saaks ajastukohase välimusega asja UK-st. Aga sellel suvel vist lähen seda teed, et tuunin tavalise 12V aku 6-seks. Kui originaalis 12V pole, siis ei hakka teda ka 12seks ringi tegema.
Aku.. Noh mingi 100 euriga saaks ajastukohase välimusega asja UK-st. Aga sellel suvel vist lähen seda teed, et tuunin tavalise 12V aku 6-seks. Kui originaalis 12V pole, siis ei hakka teda ka 12seks ringi tegema.
-
- Postitusi: 122
- Liitunud: 23 Jaan 2011 05:13
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: MZMA 401 1956 meelisrr
http://avtoclassika.com/cars/moskvich-4 ... 1/#coord-8 + original 6v akku koopia saab tellida siin aga kui näeme hind on pzdc . aga tänapäevadeks arvan et parem teha tema 12v süstemiga sest et auto ei tule nägu muuseumi seisav eksemplaar. ja 12v elektrivaruosad on lihtsam leida ja osta
Re: MZMA 401 1956 meelisrr
300 USD polegi väga hull hind võrreldes, kas või ameerika autodele Buick,Cadillac,Oldsmobile,Chevrolet ,Ford jt tehtavate replika akude hinnaga. Mis on juba tuntavalt, üle mõistuse suures hinnaklassis.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MZMA 401 1956 meelisrr
Nii. Täna sai poolteist tundi Alma seltsis veedetud jälle.
Leidsin ka põhjuse, miks vanaonu pärast remonti seda käima ei saanud - nukkvõll on umbes 70 kraadi valesti. Alguses ei käinud mootor eriti meelsasti ringi, kolvid olid veits kinni pahkunud, samas roostet silindris sees pole. Natuke õli ja nüüd käib mootor juba rõõmsamalt ringi. Veepump tuleb korra maha kiskuda ja jahutussärgist suurem roostepask kätte saada. Seda ma ei oska öelda kas see oli originaalis nii või ei, aga elektrisüsteem on tal ikkagi 12V. Jääb akumure ära.
Aga nüüd selline küsimus - kellelgi miskit materjali püstklappidega mosse nuka paika panemise kohta on? Ma loodan, et nuka hammakas on seal mootori eesmise kaane taga ja ilma mootorit maha kiskumata ümber tõstetav?
Homme katsun kuskilt uued küünlad ja õli saada, äkki saab siis 1. mai puhul paar ringi lubada
Niii, vahepeal on jõudnud homme juba kätte jõuda, ei hakanud uut postitust tegema. Tegin nats lagemaks, et mootori esiosale paremini ligi saada. :
Nuka peab siis lihtsalt silma järgi paika panema? Mingeid märke ei paista olevat.
Leidsin ka põhjuse, miks vanaonu pärast remonti seda käima ei saanud - nukkvõll on umbes 70 kraadi valesti. Alguses ei käinud mootor eriti meelsasti ringi, kolvid olid veits kinni pahkunud, samas roostet silindris sees pole. Natuke õli ja nüüd käib mootor juba rõõmsamalt ringi. Veepump tuleb korra maha kiskuda ja jahutussärgist suurem roostepask kätte saada. Seda ma ei oska öelda kas see oli originaalis nii või ei, aga elektrisüsteem on tal ikkagi 12V. Jääb akumure ära.
Aga nüüd selline küsimus - kellelgi miskit materjali püstklappidega mosse nuka paika panemise kohta on? Ma loodan, et nuka hammakas on seal mootori eesmise kaane taga ja ilma mootorit maha kiskumata ümber tõstetav?
Homme katsun kuskilt uued küünlad ja õli saada, äkki saab siis 1. mai puhul paar ringi lubada
Niii, vahepeal on jõudnud homme juba kätte jõuda, ei hakanud uut postitust tegema. Tegin nats lagemaks, et mootori esiosale paremini ligi saada. :
Nuka peab siis lihtsalt silma järgi paika panema? Mingeid märke ei paista olevat.
Re: MZMA 401 1956 meelisrr
igal mootoril on peale märgitud nii nukka kui vända õige asend. ei ole sellist mootorit maailmas kus seda ei ole. va. ehk eriti vanad mootorid.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.