nagu vanasõna ütleb ""ajutine" peab alati kõige kauem vastu"Jossu kirjutas:ei pea selline ´´rämps´´ üle paariaasta vastu meie kliimas
MZMA 403 , 1965 RoTT
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
Tere kui küsida tohib kus kandis märjamaal elad?
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
Mine kae autode taastamise tehnoloogiat ja praktilist tööd Automeistri juures ja aja talle sama ila,saad veel ühe kolaka vasta pead. www.vanatehnika.eemario kirjutas:keredetaile ei keevitatagi õmlusega.
1. läheb lainesse ja vaid oskaja keevitaja suudab pinged välja saada
2. jäänud lõhendikud tulebki katta altpoolt kerehermeetikuga ja pealt pahtliga.
Niimoodi õpetati meid keevitama, niimoodi räägib ka eluaegne keevitaja ja sama juttu räägib ka autode taastaja.
pika õmbluse võid teha küll, kui tahad, kuid siis pead ootama u. 3-4 päeva vähemalt, et plekk vahepeal "ära sureks", siis läheb vähem lainesse, kuid siiski lainesse. Kui tahad ideaalset tulemit, siis nii on õige toimetada. Ma lasin ka omal küljekarbi pika joruga ilusti kinni, tõusin püsti, et oma kätetööd imetleda ja õpetaja tõmbas üle kukla nii et keevitusmask lendas kaarega. Et oleks see eksamitöö olnud, oleks mitmekordselt läbi kukkunud
Kui kasutati korralikku gaasi keevitamisel, on kõik OK, siis sõltub juba enda eeltööde oskustest, et rooste kallale ei tuleks.
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
Auto osandamise käigus tulid välja erinevad liiklusõnnetuse märgid, eest on poolraam natuke all pool kui teisel pool ja esipõll on sealt kortsus, katus pahtli all, tagant on ka laksu saanud. Juttude järgi oli eelmine omanik sellega vana raudtee kraavi sõitnud, mille tagajärel käis auto üle katuse. Enne seda on autole tagant sisse sõidetud.
Vahepeal tegime mossele kuuri:
Edasi arenes auto osandamine:
Aken eest ära, akna äär on suhteliselt viisakas:
Tiivad, esipõll ja võre eest ära:
Esipõll, mis ilmselt vahetamist vajab:
Tuleb terve kupatus liivapritsi saata, aga märjamaal on vist ainult haavliprits, mis peaks liiga karm olema.
Vahepeal tegime mossele kuuri:
Edasi arenes auto osandamine:
Aken eest ära, akna äär on suhteliselt viisakas:
Tiivad, esipõll ja võre eest ära:
Esipõll, mis ilmselt vahetamist vajab:
Tuleb terve kupatus liivapritsi saata, aga märjamaal on vist ainult haavliprits, mis peaks liiga karm olema.
-
- Postitusi: 122
- Liitunud: 23 Jaan 2011 05:13
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
Liivaprits , keevitus ja uus metall abiks sulle .