IZ 27151 '91 Madys
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 27151 '91 Madys
ülemine õõts vastu lanzekat ei hakka käima?
Re: IZ 27151 '91 Madys
Kas ülemise õõtshoova kinnitusi ka ülespoole tõstate? Kui ei siis muutub sillageomeetria, kuna õõtsade kere/sillakinnitused on üksteisele lähemal.
AZLK 426(427) 1973
AZLK 2140 "Rallye" 1977
AZLK 2140 "Rallye" 1977
Re: IZ 27151 '91 Madys
Terve kupatus liigub ju ülespoole. Kõik õõtsad on tala küljes, mismoodi nad üksteisele lähemale liiguvad? Kui sain su mõttest õigesti aru...? Aga endale pakub ka just huvi kas õõts vast lansekat käima ei hakka.hard0 kirjutas:Kas ülemise õõtshoova kinnitusi ka ülespoole tõstate? Kui ei siis muutub sillageomeetria, kuna õõtsade kere/sillakinnitused on üksteisele lähemal.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
-
- Postitusi: 142
- Liitunud: 04 Veebr 2009 17:31
Re: IZ 27151 '91 Madys
Aga kui hakkab käima, siis teeme nii palju ümber, et enam ei hakka käima.stern100 kirjutas:Aga endale pakub ka just huvi kas õõts vast lansekat käima ei hakka.
Täna sai veel sillageomeetriat muudetud, õõtshoovadel sarniiri kinnitus teistpidi keeratud ja sild värvitud. Väike performance peab asja juurde jääma, seega sai asi kirsipunaseks võõbatud.
Tagasillaga vaatame veel, kas hakkame poolraame lõikuma või ei ole vaja.
Re: IZ 27151 '91 Madys
Õõtsa kinnitusele ruumi teha pole vast suur mure aga kuna ka mootor jääb kõrgemale,kas sidurikoda vastu keret ei hakka käima-see vahe on niigi üsna väike.
Re: IZ 27151 '91 Madys
Mosse tagaotsa saab lasta nii madalaks, ilma raame lõikumata Päriselt ka, rohkem ei saa, kuna siis olid juba kummipuhvrid vastu poolraame lössis.canyondrift kirjutas:Aga kui hakkab käima, siis teeme nii palju ümber, et enam ei hakka käima.stern100 kirjutas:Aga endale pakub ka just huvi kas õõts vast lansekat käima ei hakka.
EDIT.
sorri kui oma masinast liiga palju pilte, kuid leidsin ka laia veljega variandi üles
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
-
- Postitusi: 142
- Liitunud: 04 Veebr 2009 17:31
Re: IZ 27151 '91 Madys
Vot seda tahamegi vältida, et kummipuhvrid vastu raami käiks, seepärast ka tagumiste poolraamide lõikumine ja ümberkeevitamine. Kui aga vast nii madalaks pole vaja saada, aga eks näis
Mootori tõstmisega pole ka viga, kui on vaja siis teeme kas mootori kinnitusi ümber või siis vaatame midagi käppadega või siis eks noh, näis.. Probleem lahendamata ei jää.
Mootori tõstmisega pole ka viga, kui on vaja siis teeme kas mootori kinnitusi ümber või siis vaatame midagi käppadega või siis eks noh, näis.. Probleem lahendamata ei jää.
Re: IZ 27151 '91 Madys
mootorikinnitustega eriti midagi muuta ei saa sest siis hakkab juba karterikaas vastu silda käima
Re: IZ 27151 '91 Madys
Masin nüüd uuesti ratastel. Õõtsa pidime natuke veel modima sest hakkas liigselt pooma ja ei lasknud õõtsal liikuda. Samuti pidime ülemis õõtsa juurest kapotialust ümber tegema. Aga kõige selle kiuste on masin veeremas natuke madalamalt.