Piduritoru
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Piduritoru
Küsimus oleks säärane. Milliste käepäraste vahenditega vasest piduritoru stutsi lahti saada(esisillas), mis on toru külge keevitunud ? Ettepanekud ja praktika, kuidas kellegil on õnnestunud lahti saada ?!
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks

Re: Piduritoru
Ohh nendega on oma mossede kallal jebitud küll ja küll. Kus kohas see sul täpsemalt asub...? Ehk millist vaja lahti keerata. Aga üldjuhul on ikka määritud ennem mingi roostesurmaga, pidurivedelikuga või coca-colaga neid, et natuke seediks ennem lahti keeramist. Tee omale vastav 12 võti mingist vanast tugevast silmusest, et toru mahuks läbi ainult vahelt, ning siis katab silmus enamuse stutsi peast ikka ära, väiksem oht üle keerata asja. Annad veel kuuma hoolega, et põletaks stutsi ja toru vahelise sita välja ja hakkad meelitamapartnermosse kirjutas:Küsimus oleks säärane. Milliste käepäraste vahenditega vasest piduritoru stutsi lahti saada(esisillas), mis on toru külge keevitunud ? Ettepanekud ja praktika, kuidas kellegil on õnnestunud lahti saada ?!


Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 140 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 140 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Piduritoru
Ma hakkasin pidurivoolikuid vahetama ja no 6 tundi mässamist ja ikka lahti ei saanud, sellest see küsimus oligi. Närvi viskas üle ja jätsin imbuma, homme proovin uuesti meelitada. Aga jah peab tunnistama, et need voolikud ja torud on olnud enne minu sekkumist kokku pandud ,seega stutsi otsad määrimata.stern100 kirjutas:Ohh nendega on oma mossede kallal jebitud küll ja küll. Kus kohas see sul täpsemalt asub...? Ehk millist vaja lahti keerata. Aga üldjuhul on ikka määritud ennem mingi roostesurmaga, pidurivedelikuga või coca-colaga neid, et natuke seediks ennem lahti keeramist. Tee omale vastav 12 võti mingist vanast tugevast silmusest, et toru mahuks läbi ainult vahelt, ning siis katab silmus enamuse stutsi peast ikka ära, väiksem oht üle keerata asja. Annad veel kuuma hoolega, et põletaks stutsi ja toru vahelise sita välja ja hakkad meelitamapartnermosse kirjutas:Küsimus oleks säärane. Milliste käepäraste vahenditega vasest piduritoru stutsi lahti saada(esisillas), mis on toru külge keevitunud ? Ettepanekud ja praktika, kuidas kellegil on õnnestunud lahti saada ?!Endal kestis see tegevus esimeste torudega vist pea 2 päeva

Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks

- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: Piduritoru
Nende piduritorudega on jah jama. Raudtorud tavaliselt murduvad nagu naksti,kui puudutad,sest aeg on oma töö teinud. Vasktorud ei tule ka alati lahti stutsi küljest,kuna rooste on ikka kõvasti kinni pitsitanud. Abi oleks gaasipitsiga üle kuumutamisest. Aitab ka mingi pisike gaasilamp,kuid jääb nagu lahjaks. Mutrite lahtikeeramisega peab ka olema ettevaatlik,et kanti maha ei keera. Võtmed peavad olema head. Ma ise olen alati teinud toru ja stutsi kokku veneaegse suusatõrvaga. Kui sellega kõik vindid üle mäkerdada,tuleb teinekord ilusti lahti. Kes on lahtisaamisega hulga vaeva näinud,need teavad suusatõrva häid omadusi.... Soovitan kõik esisilla ja pidurite juures olevad poldid-mutrid kokkupaneku ajal suusatõrvaga kokku mäkerdada,siis hiljem elu lihtsam. Jõudu!
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....

- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Piduritoru
Eelmiste mossedega olen alati jagu saanud, aga see näitab oma iseloomuTALUPOEG TALUJA kirjutas:Nende piduritorudega on jah jama. Raudtorud tavaliselt murduvad nagu naksti,kui puudutad,sest aeg on oma töö teinud. Vasktorud ei tule ka alati lahti stutsi küljest,kuna rooste on ikka kõvasti kinni pitsitanud. Abi oleks gaasipitsiga üle kuumutamisest. Aitab ka mingi pisike gaasilamp,kuid jääb nagu lahjaks. Mutrite lahtikeeramisega peab ka olema ettevaatlik,et kanti maha ei keera. Võtmed peavad olema head. Ma ise olen alati teinud toru ja stutsi kokku veneaegse suusatõrvaga. Kui sellega kõik vindid üle mäkerdada,tuleb teinekord ilusti lahti. Kes on lahtisaamisega hulga vaeva näinud,need teavad suusatõrva häid omadusi.... Soovitan kõik esisilla ja pidurite juures olevad poldid-mutrid kokkupaneku ajal suusatõrvaga kokku mäkerdada,siis hiljem elu lihtsam. Jõudu!




Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks

Re: Piduritoru
need om tõesti problemaatilised, mina olen lihtsalt edasi tagasi liigutanud ja kui ei ole tulemust annud, siis valasin õli peale või keerasin võimalusel toru teisest otsast lahti ning siis kruustangide vahel meelitasin teist lahti. Vasktorul om veel see pluss et ta kannatab "üle vindi" keeramist ehk siis keerad torule vindi sisse, sellega tõmbab toru diameetri natuke väiksemaks ja siis tuleb stuts ka lahti kohe. Aga vimast varnati soovitan tõesti kõige viimasena, sest seal om päris mitu ohtu.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Piduritoru
No 1 sõnaga peale 3 tundi lõgistamist,2 vasara vahel sai läbi piduritoruvõtme "peksa antud", aerosoolist roostevastase õliga immutamist ja vahepeal ka tule andmist sain stutserid piduritoru küljest lahti. Määrisin grafiitmäärdega nüüd otsad kokku ja enam ei tohiks nad tulevikus kokku saada
Nüüd uued voolikud kah küljes, jääb vaid korralikult kogu masina piduri värgendus õhutada ja siis ülevaatusele. 


Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
