IZ 27151 '91 Madys

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
iisak
Postitusi: 122
Liitunud: 05 Veebr 2009 17:41
Asukoht: Tallinn

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitus Postitas iisak »

MAZ kirjutas:Järjekordne madaldatud versioon :uhoh tulemas???
Uskumatult palju on neid küll.
Kasutaja avatar
TiitS
Postitusi: 261
Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Asukoht: Rapla

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitus Postitas TiitS »

Kas kast jääb endist viisi pikaks? Minu arust on see pikk kast ikka päris kole :D, aga kindlasti praktilisem, kui lühike kast.
Urukoer
Postitusi: 760
Liitunud: 07 Juun 2011 22:26

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitus Postitas Urukoer »

samas on miskit selles pikas kastis,eriti kui masin madalam :)
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitus Postitas MAZ »

iisak kirjutas:
MAZ kirjutas:Järjekordne madaldatud versioon :uhoh tulemas???
Uskumatult palju on neid küll.
Mitte hulgas pole küsimus aga mis kasu on sellest madaldamisest? Saan aru,et ilmselt tegu hirums ägeda asjaga aga kas sellel on ka praktilist väärtust??? Minu pärast pidage mind kiviaegseks aga mulle madaldatud auto peale ei lähe.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitus Postitas stern100 »

MAZ kirjutas:
iisak kirjutas:
MAZ kirjutas:Järjekordne madaldatud versioon :uhoh tulemas???
Uskumatult palju on neid küll.
Mitte hulgas pole küsimus aga mis kasu on sellest madaldamisest? Saan aru,et ilmselt tegu hirums ägeda asjaga aga kas sellel on ka praktilist väärtust??? Minu pärast pidage mind kiviaegseks aga mulle madaldatud auto peale ei lähe.
Aga mõelgem ka sellele, et kõik ei vaja seda masinat igapäevakseks või töö- otstarbeks. Miks mitte omada hallist massist erinevat ja omanäolist masinat? Minu poolt edu meestele, kes vähemalt viitsivad vene tehnikaga tegeleda :D Omast kogemusest juba teada et närve läheb ka hoolega...
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
kOll
Postitusi: 450
Liitunud: 04 Veebr 2009 21:39
Asukoht: NWO Lõuna Sektor
Kontakt:

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitus Postitas kOll »

Kui masin juba nii tõsiselt ette võetud, siis võib-olla tasub tagasilla osaga midagi sellist teha:

Pilt

Jääks tulevikus patjadele ka ruumi :smokin
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
canyondrift
Postitusi: 142
Liitunud: 04 Veebr 2009 17:31

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitus Postitas canyondrift »

kOll kirjutas:Kui masin juba nii tõsiselt ette võetud, siis võib-olla tasub tagasilla osaga midagi sellist teha:

http://www.hot.ee/alevimossegangster2715/flash/0152.jpg

Jääks tulevikus patjadele ka ruumi :smokin
Selle jaoks oleks vaaja uut tagasilda kahjuks mis oleks keerdvedrudega. Lehtvedru teeb selle asja siin nii pikaks, et enne kui leht täiesti pahupidi saab minna, hakkab pakk vastu poolraami käima. Plaanis oli tegelikult tagumist vedrupaki kinnitust ümber teha ja poolraamile rohkem sisse viia, aga kahjuks ei saa seda teha ilma tervet poolraami tõstmata. Vedru otsas on kiikumisruumi vaja. Kui kellegil on muidugi sarnast silda mis oleks enamvähem sama lai ning sama auguvahega (kuulnud mingisugusest toyota sillast) siis võib pakkuda. Vahetame igasuguste huvitavate juppide vastu kui ka krõbiseva.

Mosse madaldamisest nii palju, et praegu on sillatala täpselt poolraamiga ühel joonel ja see tähendab seda, et enam madalamaks minna ei saa sisuliselt. Poolraami enda paksus on juba ligi 5cm ja kui siia veel 10 otsa lisada siis karbiserv jääb maast kuskil 15cm kõrgusele. Enam alla ei saa sellises kombo konditsioonis, kui keegi just ei taha mootoritõste kui ka sillatala ümber tegemisega tegeleda. Väga madalaks saada, siis tuleb lihtsalt laiendid teha :D

Progressist räägib edasi Madys kui eksamilt saabub. Seniks, peace :rokib
Kasutaja avatar
Martpoiss
Postitusi: 475
Liitunud: 29 Mär 2010 12:26

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitus Postitas Martpoiss »

Hiace sild on sama auguvahega, tavaliselt LSD-ga ja väga vastuoidav
hannes24 kirjutas:
hannes24 kirjutas:sellele hiace sillale mis mul kuuris on 13 tolli velg peale ei lähe. 403 velg läheb. Pikkuse katsun ära mõõta. Krt mingi kuu aega mõõdan juba :D aga vast saab siis häste mõõdetud.

HIace sild on ca 142cm pikk, mosse oma vist 127 (2140). Nii, et päris 1:1-le ei lähe. Jämedalt 7,5cm mõlemat tagakoobast vaja laiendada.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitus Postitas SanderV »

tegelikult niipalju koobast laiendama ei pea.. kuna mosse sild juba suht kitsas siis ühele poolele annab juba umbes 3 v nats rohkem cm juurde panna nii et originaal koopas rehv ei hakka koopas käima
Madys
Postitusi: 14
Liitunud: 04 Apr 2012 20:45

Re: IZ 27151 '91 Madys

Postitus Postitas Madys »

Niipalju siis ütlen hetkel, et üks kroomninaga mosu peaks kastikale doonoriks kohal olema.
Vasta