IZ 27151 '91 Madys
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 27151 '91 Madys
Õhtust, progressi on mosu kallal väga palju olnud. Peale ratastele maandamist ja mõtet mootorit vahele istutada, tuli välja mitmeidki probleeme, esiteks see, et kardaanitunnel jäi madalaks ja seda tuli ümer teha, samuti tuli muuta käigukasti kinnitust.
Samas jõudis ka kohale ninadoonor, millel ülejäänud jupid on müügiks.
Kastikal sai veel külg puhtaks lastud ja roostesurmaga üle uputatud.
Veel ka pilt alumise õõtsa keevitusest
Samas jõudis ka kohale ninadoonor, millel ülejäänud jupid on müügiks.
Kastikal sai veel külg puhtaks lastud ja roostesurmaga üle uputatud.
Veel ka pilt alumise õõtsa keevitusest
Re: IZ 27151 '91 Madys
Mis lahenduse tagasillaga teete siis, sest kui te ei taha puhvreid vastu poolraame "lasta", siis jääb ju tagumik ninast ikka tunduvalt kõrgemale...
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
-
- Postitusi: 142
- Liitunud: 04 Veebr 2009 17:31
Re: IZ 27151 '91 Madys
Selle tagasillaga vaatame veel... Esialgu laseme puhvrid vastu poolraami, kui kannatab veel minna, siis poolraamidesse sisselõiked, kui ei, siis peaks nii jääma. Sisuliselt sel juhul tagavedrustus puudub. Sebiks endale aga mingisuguse teise käru tagasilla ja ehitaks terve selle jura ümber keerdvedrude peale. Siis saaks tervet tagasilda juba tõsta, aga kahjuks on meie ülevaatuse kord ja reeglistik nii karm, et väga palju modifitseeritud mossest saab iga ülevaataja aru. Kas ziguli tagasild on sama lai kui mosse oma?stern100 kirjutas:Mis lahenduse tagasillaga teete siis, sest kui te ei taha puhvreid vastu poolraame "lasta", siis jääb ju tagumik ninast ikka tunduvalt kõrgemale...
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: IZ 27151 '91 Madys
Aga miks mitte mosse sillale vedrutaldrikud keevitada? Palju lihtsam ju.
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
https://www.facebook.com/WaxGarage
-
- Postitusi: 142
- Liitunud: 04 Veebr 2009 17:31
Re: IZ 27151 '91 Madys
Väga palju lihtsam ei ole, miski peab teda ju kere küljes kinni ka hoidma, niisama mingeid vardaid külge keevitada ei anna, tuleb ikka läbi mõelda kuidas ja mida. Pool koobast tuleb selle käigus ümber ehitada. Tegelt tahaks koopad üldse ümber kombineerida äkki, selle tagasilla madaldamisega veel aega on, kui vedrupakid alt ära kisub siis vaatame palju max on kuhuni kannatab minna.wax kirjutas:Aga miks mitte mosse sillale vedrutaldrikud keevitada? Palju lihtsam ju.
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: IZ 27151 '91 Madys
see teema ehk abiks http://forum.moskvichtuning.ru/index.php?showtopic=1642
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
https://www.facebook.com/WaxGarage
-
- Postitusi: 142
- Liitunud: 04 Veebr 2009 17:31
Re: IZ 27151 '91 Madys
Tänud wax, saime idee...
Re: IZ 27151 '91 Madys
Pikem aeg sai mööda ja tagaotsa madaldusega jõudsime sellele nõule, et tagasild läheb üle keerdvedrudele. Seepärast tegime ümber tagumist poolraami tõstmise läbi. Vedrudega oli asi lihtne, alumine ots silla külge ja ülemine osa poolraami külge. Ülemised vedrukandurid said sellised. Poolraamid siis valmistatud 5mm paksusest vinklist, 4cm laiast.
Rohkem vedrudega ei tegelenud. Edasi õõtsade juurde. Õõtsa kinnituseks sobis Vägahästi originaal vedrukinnitused. õõts ise sai valmistatud Mb w123 tagasillapuksist ja Kahest vinklirauast. Kuid Pikemalt mõtlema hakates ja teiste nõu kuulates viskasime selle süsteemi minema, kuna arvatavasti oleks see hakanud aukudest läbi sõites meie polte purustama ja silda lõhkuma.
Sai siis edasi uuritud ziguli tagasilla ühendust ja vaikselt sellepeale mõtlema hakatud. Õnneks meiega võttis ühendus üks kutt meie lähedalt, kes pakkus vardaid mida meile vaja. Muidugi haarasime võimalusest kinni ja läksime kohale oma relakad ja asjad kaasas ning nii need vardad meie omaks saidki.
Antud varraste jaoks oli vaja uusi kinnitusi mis valmisid 4mm plekist
Nüüdseks kõik vardad külge kinnitatud ja sild istub ilusti all.
Probleem tekkis ka meil amortidega, algselt proovisime neid paigutada nii, nagu on mossel see endal originaalis, aga tänu madaldusele oleks jäänud amordikäik nii lühike, et neist poleks olnud mingisugust kasu. Seepärast kasutasime jällegi žiguli inseneride tehnoloogiat ja paneme amordid kohe vedrupüstaku kõrvale, et amordikäik oleks ka olemas.
Kohale jõudsid ka golf '1 tiivakaared. Esmamulje väga hea. Vaja veel nüüd normaalse laiusega veljed alla saada.Ka käivitus mootor üle pika aja. Kõik vajalikud näitajad korras. Käigukastil sai tehtud muudatus grafiitseibi asendamise näol volvo omaga. Vana graffiitseib oli ära mõranenud, ja samas survelaager on kõvasti vastupidavam.
Rohkem vedrudega ei tegelenud. Edasi õõtsade juurde. Õõtsa kinnituseks sobis Vägahästi originaal vedrukinnitused. õõts ise sai valmistatud Mb w123 tagasillapuksist ja Kahest vinklirauast. Kuid Pikemalt mõtlema hakates ja teiste nõu kuulates viskasime selle süsteemi minema, kuna arvatavasti oleks see hakanud aukudest läbi sõites meie polte purustama ja silda lõhkuma.
Sai siis edasi uuritud ziguli tagasilla ühendust ja vaikselt sellepeale mõtlema hakatud. Õnneks meiega võttis ühendus üks kutt meie lähedalt, kes pakkus vardaid mida meile vaja. Muidugi haarasime võimalusest kinni ja läksime kohale oma relakad ja asjad kaasas ning nii need vardad meie omaks saidki.
Antud varraste jaoks oli vaja uusi kinnitusi mis valmisid 4mm plekist
Nüüdseks kõik vardad külge kinnitatud ja sild istub ilusti all.
Probleem tekkis ka meil amortidega, algselt proovisime neid paigutada nii, nagu on mossel see endal originaalis, aga tänu madaldusele oleks jäänud amordikäik nii lühike, et neist poleks olnud mingisugust kasu. Seepärast kasutasime jällegi žiguli inseneride tehnoloogiat ja paneme amordid kohe vedrupüstaku kõrvale, et amordikäik oleks ka olemas.
Kohale jõudsid ka golf '1 tiivakaared. Esmamulje väga hea. Vaja veel nüüd normaalse laiusega veljed alla saada.Ka käivitus mootor üle pika aja. Kõik vajalikud näitajad korras. Käigukastil sai tehtud muudatus grafiitseibi asendamise näol volvo omaga. Vana graffiitseib oli ära mõranenud, ja samas survelaager on kõvasti vastupidavam.
Re: IZ 27151 '91 Madys
üks probleem on veel mida te ei ole arvestanud. Nimelt kui vaatate lada tagasilda, siis seal on lisaks nendele neljale vardale ka viies, mis läheb diagonaalis üle silla krekülge. See varras ei ole seal niisama vaid ka mõjuva põhjusega. nimelt, sõites hakkab kere ilma selle vardata "ringe" tegema vedrude peal. Mossel on see probleem lahendatud amortidega, sellepärast nad ka ongi nurga all mitte püstised.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
-
- Postitusi: 142
- Liitunud: 04 Veebr 2009 17:31
Re: IZ 27151 '91 Madys
See pole veel lahendatud, aga käiku läheb kindlasti. Mõeldud on ka selle peale. Me pole tavalist lada paralleelvarrast külge pand seepärast, et see hakkab rattaid ühele poole kiskuma õõtsudes. Teeme varda viie punkti peale, kus on kaks varrast kere küljes ja üks reduktori otsa küljes.moskiito kirjutas:üks probleem on veel mida te ei ole arvestanud. Nimelt kui vaatate lada tagasilda, siis seal on lisaks nendele neljale vardale ka viies, mis läheb diagonaalis üle silla krekülge. See varras ei ole seal niisama vaid ka mõjuva põhjusega. nimelt, sõites hakkab kere ilma selle vardata "ringe" tegema vedrude peal. Mossel on see probleem lahendatud amortidega, sellepärast nad ka ongi nurga all mitte püstised.
Lahendust sai näpatud wax-i poolt postitatud lingilt.