IZ 27151 '91 Madys
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 27151 '91 Madys
Kas selline vedrustus hüppama ei hakka teepeal? Ise ensest huvitav lähenemine tagasilla puhul.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZ 27151 '91 Madys
Miks ta hüppama peaks hakkama. Paljud Ladad kasutavad sellist lahendust, pilt Eesti ringrajaladast:
Re: IZ 27151 '91 Madys
hüppama hakkab auto siis kui kasutatakse vedrusid ilma amortideta
Re: IZ 27151 '91 Madys
googlesse watts link, siis saab veel infot ja erinevaid lahendusi selle asjanduse kohta.
"ONU HEINO RALLITIIM"
- Mastermees
- Postitusi: 106
- Liitunud: 20 Veebr 2011 21:49
Re: IZ 27151 '91 Madys
Tundub päris hea värk, nüüd aitab ma ehitan enda oma ka lõpuni
- mossejumal
- Postitusi: 620
- Liitunud: 10 Okt 2009 10:38
Re: IZ 27151 '91 Madys
Kus te mangels veljed välja võlusite ?
Kui kusagil veel on siukesi andke mulle ka teada
Kui kusagil veel on siukesi andke mulle ka teada
-
- Postitusi: 142
- Liitunud: 04 Veebr 2009 17:31
-
- Postitusi: 142
- Liitunud: 04 Veebr 2009 17:31
Re: IZ 27151 '91 Madys
Mossele tekkis üks huvitav idee, mida ilmselt paljud on kaalunud ja mõelnud. Nimelt sai kunagi huupi osta.ee-s ringi tuhlatud ja leidsin VW vento TD mootori turbo. No hind oli enamvähem, haarasin härjal sarvist ja nii ta meie garaaži jõudiski. KKK turbo, integreeritud WG-ga. Tundub hetkel päris normaalne tükk, õrn lõtk küll on, aga kui õli vahele läheb siis läheb see väiksemaks, korpusesse õnneks käinud ei ole. Leidsin jääkidest ka downpipe flantsi ja siin ei ole vist midagi muud kui hakata kollektori materjali otsima ja tegema. Kuskilt mäletan ka, et saab originaal kollektori tagurpidi keerata kuskilt millegi ümber puurimisega..
Hetkel aga projekt sisuliselt seisab, poolpaljalt garaažis, ootamaks aega kuna saab valmis tehtud koopad (üks on valmis) ja need siis kinni säristatud. Lõikasin päris palju kraami siit küljest ära ja kere vajus ikka mõnuga esialgu läbi, panin tugevduseks auto tagant otsast pakkude peale ja kui kunagi keevitamiseks peaks minema, siis ei ole asi kuskilt kummis. Kui mul kas teine põhitöö või siis miski muu üle viskab ja Katile kord käe külge panen, siis saab see tagaosa ka kunagi valmis. Praegu lihtsalt kahjuks ei viitsi.
Hetkel aga projekt sisuliselt seisab, poolpaljalt garaažis, ootamaks aega kuna saab valmis tehtud koopad (üks on valmis) ja need siis kinni säristatud. Lõikasin päris palju kraami siit küljest ära ja kere vajus ikka mõnuga esialgu läbi, panin tugevduseks auto tagant otsast pakkude peale ja kui kunagi keevitamiseks peaks minema, siis ei ole asi kuskilt kummis. Kui mul kas teine põhitöö või siis miski muu üle viskab ja Katile kord käe külge panen, siis saab see tagaosa ka kunagi valmis. Praegu lihtsalt kahjuks ei viitsi.
Re: IZ 27151 '91 Madys
Kas on karpa + turbo plaanis?
Re: IZ 27151 '91 Madys
kolle on mõttekas nullist uus teha selleks flantse vaja ja torupoest hunnik keevispõlvi. Originaal kolle tagurpidi keeramisel on ikka vaja 1 vahejupp teha, seega ruumi jääb veel vähemaks.
"ONU HEINO RALLITIIM"