Enivei, tööl miski teha polnud, tegin väikese EFI kompode listi.
EFI komponendid
* Megasquirt n Spark 1 V2.2 (kas tellida koos või kitina, neile kellel jootekolb käes püsib. Minul veel ei püsi

* Innovate Motorsports LC-1 Wideband Lambda Controller ( leidub ka alternatiive, kuid see kõige kindlam minu arust...)
(* Segukell - ei oska öelda, kas NA meestele seda vaja eriti on...)
* Motorcrafti Ignition Coil ja EDIS
* Halli andur (a la ABS'i oma)
* Triggerwheel 36-1 (Mosse üks ketiratas täidab selle ülesande)
* Ford 1.8 OCH sisselaske kolle (või sobivas mõõdus ITBd (Populaarsed näivad olevat Suzuki GSXR1000 omad), kes kui suureks sisselaske ajab

* Pihustid (või pesta vanad + test)
* CLT andur (jm või osta uued)
* Küttepump ja relee (flowtesti pole vaja ma arvan)
EFI abikomponendid
* Adapterplaat (või flantsid ja sobivas pikkuses torud (ITBde jaoks)) + poldid, mutrid + kolde tihendid (nii mosse kui fordi omad vist või mingi möks)
* Kütusetoru vedada uus (tagasivool võibolla ka pealevool)
* Gaasitross
* Õhufiltrikopsik + torud (või koonus või eraldi filtrid ITBdele)
* Pistikud anduritele
(* Mingine elektriventikas standalone CLT ja releega,just in case

* Küttefilter
* Kütuse rõhuregulaator
* Flantsid jagaja ja kütusepumba aukude pimedaks tegemiseks.
Siin on minu väikene ähmane ettekujutus asjadest. Täiendage, kritiseerige
