mokitsal on tavaliselt olemas ainult üks kraan ja see asub alumise lõdviku küljes, kinnitatud eraldi ploki külge põlve abiga. sinna tavaliselt suundub ka salongi radika lõdvik. Teine kraan on reeglina ise lisatud ja selle asukoht on väljalaske kollektori taga, neljanda silindri juures. Reeglina on seal tavaline punn ees, mille võib ise kraani vastu välja vahetada.Edel kirjutas:Krt küll kuluks üks kraan ära, kust plokist vett välja lasta. Iga kord on vee väljalaskmine selline hullem mäkerdamine, nii salongis kui auto all pasarada. Ainus teadaolev kraanikoht on väljalaske kolle taga aga sealt on võetud väljavõtte kütteradikasse. Mis varjandid veel on olemas? Kütteradikale sisselaske kolle peal väljavõtet pole ja ka teist sisselaske kollet hetkel käepärast ka pole. Veaks küttesüsteemi voolikud mingitest teistest otstest?
Muidugi, õlivanni kruvikeeraja peadega poldid vahetasin tavaliste vastu. Tulevikus on vähemalt minginegi võimalus poltide pingutamiseks kasvõi lehtvõtmega. Kruvikaga ei pääse mõnesse kohta üldse ligi...
See et karteri kinnituspoldid kruvikeeraja peaga on, on jah üks jubedamaid asju, kui mootor maas, on enam vägem normaalne, aga kui vaja sedasi tööd teha, on võimatu ligi saaada.