Probleem piduritega.
Probleem piduritega.
Ehk oskab keegi probleemi tuvastada.
Viimasel sõidul hakkasid pidurid vaikselt ära kaduma . Nimelt läheb pedaal põhja ,kuid pidurdamist ei toimu. Kui piduri pedaali paar kolm korda lõpuni pumbata hakkavad toimima , kuid järgmiseks pidurduseks on jälle kadunud.
Viimasel sõidul hakkasid pidurid vaikselt ära kaduma . Nimelt läheb pedaal põhja ,kuid pidurdamist ei toimu. Kui piduri pedaali paar kolm korda lõpuni pumbata hakkavad toimima , kuid järgmiseks pidurduseks on jälle kadunud.
Re: Probleem piduritega.
Piduri peapumba mansetid tahavad vahetust.Peeter kirjutas:Ehk oskab keegi probleemi tuvastada.
Viimasel sõidul hakkasid pidurid vaikselt ära kaduma . Nimelt läheb pedaal põhja ,kuid pidurdamist ei toimu. Kui piduri pedaali paar kolm korda lõpuni pumbata hakkavad toimima , kuid järgmiseks pidurduseks on jälle kadunud.
Vahetusfond:
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
Re: Probleem piduritega.
Minu sisetunne ütleb, et tegu on mossega, millel on lisana süsteemis ka pidurivõimendi. Seega 412.
Võimendist on pidurisüsteemi lekkinud õhku. Vanematel mudelitel alates 408-st selliseid sümptomeid kasutuse käigus ei esine, välja arvatud muidugi juhul, kui peapump on lastud korra kuivale ja siis õhk sisse pääsenud.
Manksi poolt pakutud peapumba rikke välistaks. Peapumbas oleva kaussmanseti kulumisel pedaali vajutades võtab ta ülevalt, kuid aegamööda "vajub" pedaal läbi kuni põrandani. Seda õrnema pidurivajutuse korral. Järsemal vajutamisel kõik toimib, kuna manseti nigelad servakesed surutakse õli surve abil tugevamini vastu silindri seina. Kolvil asetseva tagumise rõngasmanseti kulumisel lekib aga vedelik salongi ja pidurivedeliku anum jookseb ajapikku tühjaks.
Võimendist on pidurisüsteemi lekkinud õhku. Vanematel mudelitel alates 408-st selliseid sümptomeid kasutuse käigus ei esine, välja arvatud muidugi juhul, kui peapump on lastud korra kuivale ja siis õhk sisse pääsenud.
Manksi poolt pakutud peapumba rikke välistaks. Peapumbas oleva kaussmanseti kulumisel pedaali vajutades võtab ta ülevalt, kuid aegamööda "vajub" pedaal läbi kuni põrandani. Seda õrnema pidurivajutuse korral. Järsemal vajutamisel kõik toimib, kuna manseti nigelad servakesed surutakse õli surve abil tugevamini vastu silindri seina. Kolvil asetseva tagumise rõngasmanseti kulumisel lekib aga vedelik salongi ja pidurivedeliku anum jookseb ajapikku tühjaks.
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1725
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: Probleem piduritega.
Põhjus võib veel ka olla liigkulunud klotsides-trumlites-ketastes. Ühe vajutusega ei ulatu need omavahel kokku, teist korda vajutades töötavad ideaalselt.
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
https://www.facebook.com/WaxGarage
Re: Probleem piduritega.
kaldun sama arvama. kuskil on mingi stopperrõngas (see mis ei lase kolbidel tagasi minna vaid fikseerib nende asendi) silindris ära kulunud ja sealt ka probleem. Soovitan vaadata rattad üle, trummel peab minema peale ainult otseses asendis, mitte nii nagu rattas, paned viltuselt peale.wax kirjutas:Põhjus võib veel ka olla liigkulunud klotsides-trumlites-ketastes. Ühe vajutusega ei ulatu need omavahel kokku, teist korda vajutades töötavad ideaalselt.
karu2 rägib ka õiget juttu kuid ühe asjaga paneb mööda, piduri peasilindrist ei saa mitte mingi valemiga õli salongi lekkida, kui just vaakumi membraan totaalselt puru ei ole.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1725
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: Probleem piduritega.
Ei pane mööda. Kui peasilindris mansetid kutud, siis tuleb õli ikkagi salongi, kuna kuhugi mujale tal ju minna pole survegamoskiito kirjutas: karu2 rägib ka õiget juttu kuid ühe asjaga paneb mööda, piduri peasilindrist ei saa mitte mingi valemiga õli salongi lekkida, kui just vaakumi membraan totaalselt puru ei ole.

AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
https://www.facebook.com/WaxGarage
Re: Probleem piduritega.
Trummelpiduritega mossel(võimendi puudub või on eraldi teisel pool mootorit) lekib piduriõli väga edukalt salongi, kui tagumine mansett kutu on.
AZLK 426(427) 1973
AZLK 2140 "Rallye" 1977
AZLK 2140 "Rallye" 1977
Re: Probleem piduritega.
Autoks on 82 aasta IZ 412 millel on ees trummelpidurid.
pidureid tõesti kontrollinud veel ei ole.
Ehk oskab keegi täpsemalt õpetada ,kuidas sellel autol pidureid õhutada?
pidureid tõesti kontrollinud veel ei ole.
Ehk oskab keegi täpsemalt õpetada ,kuidas sellel autol pidureid õhutada?
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1725
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: Probleem piduritega.
Täpselt samamoodi nagu kõikidel teistel autodel, ei ole sellel autol midagi teistmoodi vaja tehaPeeter kirjutas:Ehk oskab keegi täpsemalt õpetada ,kuidas sellel autol pidureid õhutada?

AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
https://www.facebook.com/WaxGarage
Re: Probleem piduritega.
kuhu tal minna? eks ikka silindrisse, kuhu siis veelwax kirjutas:Ei pane mööda. Kui peasilindris mansetid kutud, siis tuleb õli ikkagi salongi, kuna kuhugi mujale tal ju minna pole survegamoskiito kirjutas: karu2 rägib ka õiget juttu kuid ühe asjaga paneb mööda, piduri peasilindrist ei saa mitte mingi valemiga õli salongi lekkida, kui just vaakumi membraan totaalselt puru ei ole.

Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.