sul on see pauk julmem olnud tõesti, kuid on ka näha kohe põhjust. nimelt üks auk on sul ellipsisse kulunud, sealt ka see pauk tekkida saigi. mina enda omal seda ei täheldanud ja ei tõttöeldes ei viitsi ka seda otsida, miks ta puru läks. Kui pooltelge eelmine nädalavahetus välja katkusin, siis juba oli aru saada et "midagi on mäda" kuna vabajooksu sellist takistas miski.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kui kuullaagri separaator läheb katki/kulub ära ja siis selle tükid lähevad hammasratta vahele. Hammasrattad on karastatud, neile ei hakka viilgi peale. Seega jääb nõrgim koht see malm korpus satelliitidel. Ja kui miski võõrkeha peaks nende hammakate vahele jääma võite tulemust piltidelt vaadata. Kokku pannes tasuks neile laagritele tähelepanu pöörata.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
viirusboy kirjutas:Kui kuullaagri separaator läheb katki/kulub ära ja siis selle tükid lähevad hammasratta vahele. Hammasrattad on karastatud, neile ei hakka viilgi peale. Seega jääb nõrgim koht see malm korpus satelliitidel. Ja kui miski võõrkeha peaks nende hammakate vahele jääma võite tulemust piltidelt vaadata. Kokku pannes tasuks neile laagritele tähelepanu pöörata.
Minu teada on satelliidi hammasrattad ainult võlli peal,ilma laagrita, laagrid on ainult pooltelje hammasratastel.
täna sai siis mosu ka ÜV tegema viidud. Pandi kordusele kuna tagumised pidurid olid liiga ebavõrdsed, jalgpiduril vasak pool ja käsipiduril parem pool.
ÜV ajaks panin alla naise masina all olevad LUAZ rehvid ning nende kohta öeldi et nendega ei tohiks ültse enam liigelda kuna puudub igasugune markeering mis tänapäeval nõutud. Muidu kõik oli ok ja CO oli ka korras.
Pöörded Lubatud max 1000, mõõdetud 820
CO lubatud max 3.5, mõõdetud 0.843
CH lubatud max 600, mõõdetud 242
Sõidupidurite üldefektiivsus 54%
rikkepidurite üldefektiivsus 12%
esmaspäeval tagasi, siis peaks ÜV ka paika saama.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
viimasel ajal on tekkinud imelik vibra sisse tagasilda. Nimelt iga käiguga kindlatel mootori pööretel. Niipalju olen märganud et 4-daga liigeldes siis tekkib vibra kui seier saab just üle kuuekümne ja on seda niikaua kuni kiirus kasvab 64-65km/h. Vabahooga mittemingisugust vibrat.
Oskab keegi pakkuda mis asi võib vibrat põhjustada? ise ei oska isegi viga hakkata kuskilt otsima kuna selline olukord esmakordne.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Viimati muutis partnermosse, 30 Aug 2012 00:09, muudetud 2 korda kokku.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
rattad on balanseeritud kl kuid see v2rin ei ole seotud rattastega, see on siis kui vedu on taga ja kindlatel mootori po"o"rete ajal ning iga k2iguga
Jõudu vea tuvastamisel Kui leiad põhjuse siis anna teada.Ma loobusin oma teisel mossel sellega võitlemast,polnud nagu enam midagi vahetada ja hullemaks järjest läks Minu masinal vibreerib muidugi ka lisaks vabajooksul seal 65-75 km/h kandis ka kergelt.Saja pealt pole nagu midagi enam arusaada