viirusboy kirjutas:Jälle vaidleme.. Viimasel pildil on näha et pirka asub tulemüüril. Teatavasti on seal ainult IZ masinate pirkad.
Muidu alati on hea kuulda et keegi on võtnud nõuks vanakese korda teha. Edu!
Minu IZ-il näiteks pirka seal kapoti juures asuval talal Mõtlen oma rallikat.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Tegu on IZ 412ga, siiski. IZH ja AZLK kere osad sisuliselt on samad. Ainus erinevus on vaid vanema mudeli 1964-1968.a tiibades ja kapotis. Kapott on erinev vaid M408l ja M412 ja ainus erinevus on kapoti sisemisel talal,mis on 412 kõver ja 408 sirge. Tingituna õhufiltrite erinevusest. Vanema malli tiival on seespool,kus tulekopsik asetseb vastav kumer nõgu, tulekopsiku jaoks,mis uuematel tiibadel peale 1969.a ära kadus. Tuli unifitseeritud nõgu,mis sobis nii kandilisele kui ümmargusele tulele.
Moskiito pakutud kapottide erinevus on veidi vale, sirged on nad ühte moodi ja väliskuju on sama nii AZLK kui IZ puhul.
Kus kandis saab seda autot edaspidi liikumas näha?
Iževski ja Moskva tehase(AZLK) autodel kasutati erinevaid numbri raudasid. Birka on Iševski autodel kitsamate ja väiksemate numbriraudadega löödud peale,kui Moskva tehase autodel.
Kui sul on vana sinine või kahe osaline roheline pass,siis neis esines vigu üsna palju.
moskiito kirjutas:kodanik MAZ, selles sa eksid. võtta AZLK ja IŽ nina plekkid ja võrdle. AZLK plekkid on ca 5-6cm pikkemad ja sirgemad kui IŽ toodangul.
Äkki teed selle puust ja punaselt selgeks koos mõõtudega?
Mina pole seda erinevust veel näinud, saan aru,et uuema ja vanema IZ mosse kere detailide vahel võib erinevus sisse tulla aga selleks,et nina oleks 5-6cm pikem peaksid poolraami talad,lonzeron ja põll ka olema teistes mõõtudes.
Katalooge ja neid üksik detaile uurides ei saa ma küll pihta,et kust saab nii suur vahe sisse tulla??
Kere on ju sisuliselt vanamalli 412del, olenemata tehastest sama.
Ehk moskiito selgitab kelle auto pealt ta need mõõdud võttis`?
MAZ kirjutas:Mina pole seda erinevust veel näinud, saan aru,et uuema ja vanema IZ mosse kere detailide vahel võib erinevus sisse tulla aga selleks,et nina oleks 5-6cm pikem peaksid poolraami talad,lonzeron ja põll ka olema teistes mõõtudes.
Katalooge ja neid üksik detaile uurides ei saa ma küll pihta,et kust saab nii suur vahe sisse tulla??
Kere on ju sisuliselt vanamalli 412del, olenemata tehastest sama.
Ehk moskiito selgitab kelle auto pealt ta need mõõdud võttis`?
mul on olnud mõlemad, nii AZLK kui IŽ toodang. proovisin panna üks aasta (ammu aega tagasi) plekke peale panna, ei saanud kuna AZLK toodangu plekkid olid pikkemad. Plekkid olid pärit AZLK 2140 pealt ja proovisin paigutada need IŽ 2125 peale.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
mul on olnud mõlemad, nii AZLK kui IŽ toodang. proovisin panna üks aasta (ammu aega tagasi) plekke peale panna, ei saanud kuna AZLK toodangu plekkid olid pikkemad. Plekkid olid pärit AZLK 2140 pealt ja proovisin paigutada need IŽ 2125 peale.
Me püüame aru saada AZLK 412 ja IZ 412 aastast 1974 olnud poritiibade ja kapottide erinevustest, ära aja asja veel segasemaks