408 mootor
408 mootor
Nimelt pole ennem 408 mootori sisemusega väga kokku puutunud, niiet küsin igaks juhuks üle. Kõik peaks põhimõtteliselt sama moodi toimima nagu 1500-sel mootoril? Klappide regullimist mõtlen siis.
Viimati muutis stern100, 02 Jaan 2013 14:00, muudetud 1 kord kokku.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: 408 klapiregull
A.Palu raamatu "Sõiduautod" järgi samamoodi, nagu 412 mootoril. Ainuke erinevus selles, et 408 mootoril peavad klapivahed sisselaske klappidel 0,15mm ja väljalaske klappidel 0,20mm olema.
AZLK 2140, 1978
Re: 408 klapiregull
Kui keegi viitsib, äkki vaatate selle video ära ja annate mulle nõu.
http://www.youtube.com/watch?v=2_vd70Jw ... e=youtu.be
Kui mootor koostati, ei vaadatud õlipumba seisukorda, ning vänt ja saaled jäid vanad. Pandi uus komplektne plokikaas, uued kolvirõngad, tehtud nukkvõll ja kergem hooratas. Eile siis proovisõidule. Õlisurve ilusti kaks. Kuid too hakkas järjest langema kuni jõudis nulli. Täna esimese käivitusega külmalt oli 1, edasist näete videolt. Eile oli kosta ka juba õrna saaleklobinat, minu arust. Kuid mis teie arvate? Hetkel on minu arust mootorist kuulda ainult reguleerimata tõukurvarraste/nookurite häält. Või klõbisevad nad sp et sinna ei jõua õli?
Igatahes praegu suht nõutu seis...peab auto omanikuga arutama mis edasi saab, sest nii ikka vist sõita ei tasu.
http://www.youtube.com/watch?v=2_vd70Jw ... e=youtu.be
Kui mootor koostati, ei vaadatud õlipumba seisukorda, ning vänt ja saaled jäid vanad. Pandi uus komplektne plokikaas, uued kolvirõngad, tehtud nukkvõll ja kergem hooratas. Eile siis proovisõidule. Õlisurve ilusti kaks. Kuid too hakkas järjest langema kuni jõudis nulli. Täna esimese käivitusega külmalt oli 1, edasist näete videolt. Eile oli kosta ka juba õrna saaleklobinat, minu arust. Kuid mis teie arvate? Hetkel on minu arust mootorist kuulda ainult reguleerimata tõukurvarraste/nookurite häält. Või klõbisevad nad sp et sinna ei jõua õli?
Igatahes praegu suht nõutu seis...peab auto omanikuga arutama mis edasi saab, sest nii ikka vist sõita ei tasu.
Viimati muutis stern100, 25 Aug 2012 17:17, muudetud 1 kord kokku.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: 408 klapiregull
kui alguses surve 2 siis juba midagi mäda. Külma mootori puhul peaks see ikka rohkem olema, sooja mootori puhul 2 normaalne.
Re: 408 klapiregull
SanderV kirjutas:kui alguses surve 2 siis juba midagi mäda. Külma mootori puhul peaks see ikka rohkem olema, sooja mootori puhul 2 normaalne.
Tegemist elektroonilise anduriga, mitte mehhaanilisega.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: 408 klapiregull
kui saale klobin sees, siis pole seal suurt midagi teha, laiali ja saalte vahetus ette võtta, parimal juhul.stern100 kirjutas:SanderV kirjutas:kui alguses surve 2 siis juba midagi mäda. Külma mootori puhul peaks see ikka rohkem olema, sooja mootori puhul 2 normaalne.
Tegemist elektroonilise anduriga, mitte mehhaanilisega.
mis õlisurvesse puutub, siis elektroonilise anduri puhul loeb tõesti see millises korras too om. 2 on töötanud mokitsa mootori puhul täitsa rahuldav.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: 408 klapiregull
lõpuks video ka korras. pakkuge siis mis hääled need on
http://www.youtube.com/watch?v=2_vd70Jw ... e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=2_vd70Jw ... e=youtu.be
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: 408 klapiregull
veendu et õli ei ole saanudühtegi üleliigset lisaainet ning teiseks, tundub olevat raamsaalte klõbin.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: 408 klapiregull
Pöördu selle murega mu vanaisa poole. Ehk ta oskab aidata. Ta eluaegne 408 mees
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: 408 klapiregull
Kui õlipump välja võtta siis seal augu põhjas on üks puks mille ümbert jookseb õlikanal. Selle puksi kohal kipub see kanal umbe minema ja siis kaob õlisurve.Muidu seda näha ei saa kui puks tuleb välja võtta.Kindlasti saab ka muid põhjuseid olla surve kadumisel.