408 mootor

Ei oska kolvirõngaid vahetada? Käigud ei lähe sisse?
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: 408 klapiregull

Postitus Postitas stern100 »

Esialgu ei kipu isegi veel õlipumpa vaatama...sest karterist tuli ennem õli ka natuke tosooli välja. Ootan mis omanik asjast arvab ning siis tegutsen vastavalt sellele.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: 408 klapiregull

Postitus Postitas stern100 »

Täna sai klapiregull tehtud, klapivahed olid ennem ala 5mm....ning kiskusin ka karteripõhja ära, et vaadata õlipumpa ja saalesi. Kõik peaks nagu töökorras olema. Kuid ikkagi...alguses oli õlisurve...pärast ei olnud. Tosooli kohta karteris....kaanetihendit hetkel ei vahetanud. See sai muidu uus pandud, kui seda mootorit tehti.

Pilt

Pilt
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: 408 klapiregull

Postitus Postitas moskiito »

saaled k6igeparemad just v2lja ei n2e. kui juba laiali sealt, siis parem kui need ka vahetad, aga siis tuleb sisses6it kindlasti teha.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: 408 klapiregull

Postitus Postitas stern100 »

moskiito kirjutas:saaled k6igeparemad just v2lja ei n2e. kui juba laiali sealt, siis parem kui need ka vahetad, aga siis tuleb sisses6it kindlasti teha.

kuradi türipaide küll...päeval ladusin mootori kokku tagasi. ennemgi mitu korda masinatel saalesi nii kontrollitud. Nüüd tuli välja et ei miski jõuga jõua seda mootorit enam kinni keerata. Tükk tegu oli et alguses kepsupolte lahti keerata...enda arust keerasin sama jõuga nagu tagasi ka. Saaled üldse oma paku seest välja ei võtnud...kusjuures ühe kepsu alumise osa võtsin ainult ära...ei tulnud pähegi et peale ühe saale ära võtmist peab mootorit ringi keerama...

EDIT. juba käis mootor uuesti lahti...oligi see kepsu alumine osa tagurpidi sees...igatahes nüüd tiksub ikka hulka vaiksemalt ja külmast peast elektroonilise näitaja järgi tühikäigul õlisurve 1
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: 408 klapiregull

Postitus Postitas stern100 »

Selle mootoriga mina rohkem ei tegele...saaleklõbin ikka sees...õlisurvet ei ole.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1583
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: 408 klapiregull

Postitus Postitas partnermosse »

stern100 kirjutas:Selle mootoriga mina rohkem ei tegele...saaleklõbin ikka sees...õlisurvet ei ole.
Õlikanalid umbes ? Need tahaks peenikest pikka traati saada millel traathari otsas, aga see eeldab mootori taas täieliku lahti võtmist ja korraliku pesu ....
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: 408 klapiregull

Postitus Postitas stern100 »

partnermosse kirjutas:
stern100 kirjutas:Selle mootoriga mina rohkem ei tegele...saaleklõbin ikka sees...õlisurvet ei ole.
Õlikanalid umbes ? Need tahaks peenikest pikka traati saada millel traathari otsas, aga see eeldab mootori taas täieliku lahti võtmist ja korraliku pesu ....

Seenior arvas, et üks viga võib olla nukkvõlli saaled või taolised asjad...Aga mina sellist tööd ette veel võtma ei hakka :) Las keegi spetsialist ikka teeb seda. Sellele puna-mustale 408le tehakse nüüd talvel parimate plaanide järgi siis kahest üks korralik mootor kokku.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1583
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: 408 klapiregull

Postitus Postitas partnermosse »

stern100 kirjutas:
partnermosse kirjutas:
stern100 kirjutas:Selle mootoriga mina rohkem ei tegele...saaleklõbin ikka sees...õlisurvet ei ole.
Õlikanalid umbes ? Need tahaks peenikest pikka traati saada millel traathari otsas, aga see eeldab mootori taas täieliku lahti võtmist ja korraliku pesu ....

Seenior arvas, et üks viga võib olla nukkvõlli saaled või taolised asjad...Aga mina sellist tööd ette veel võtma ei hakka :) Las keegi spetsialist ikka teeb seda. Sellele puna-mustale 408le tehakse nüüd talvel parimate plaanide järgi siis kahest üks korralik mootor kokku.
No kui võtta mikromeeter siis saab ise ka üle mõõta mis ka kuidas vända/kepsukaeltega lood on ja vastavalt sellele ka saaled osta(mis on osta.ee-s isegi täitsa olemas). Kuid reeglina mootorid mis on kuni 150 000 km sõitnud saab täitsa originaal mõõdus saaled panna ja toimib nagu kellavärk (see on enda kogemuse põhjal)
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: 408 mootor

Postitus Postitas stern100 »

Saaga jätkub...kes ei mäleta loeb teema läbi ja vaatab selle video ära : http://www.youtube.com/watch?v=2_vd70Jw ... e=youtu.be

Peale seda sai küll tehtud klapiregull, mis tegi mootori tunduvalt vaiksemaks, kuid õlisurvet polnud ikka ning kahtlane tiks säilis. Lõpuks andis tunda ka ehtne saalekolin. Nüüd siis mootor maas ning laiali, käega juba tunda, et teise silindri kepsusaaled täitsa otsas. See selleks, minu küsimus on see, kuidas väntvõlli ja nukkvõlli otsast need hammasrattad kätte saada, et vänt plokist välja tõsta?

Kes tahab pilte näha, siis siit näeb...
http://www.snap.ee/user/Jonar/album/408
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: 408 mootor

Postitus Postitas moskiito »

vastus on lihtne, kasuta tõmmitsat. nukka hammikas on ju ainult kiilu peal kinni. vända oma peaks olema samatmoodi.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Vasta