Tige Tiiger ehk 408 '74, sangas Neeme
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Tige Tiiger ehk 408 '74, sangas Neeme
Kuna juhe jooksis tänavakõlbulike autode ehitamisega kokku (ükskõik, kuhu ma auto viisin, seal kohe tegevus põhja kiskus), sai ehitatud üks Tige Tiiger, mis aitab keskeakriisi vähendada. Tegu siis M408 1974 aasta väljapurtsatusega, millele sai peale installeeritud 412 lootusetu mootor, mis oli ühe vanapapi käes olnud ja mis ei käinud ei peast ega pe...sest. Naabrimehega koostöös selgus, et tegu on loomaga. Originaal 408 mootor oli omadega kutu, kere oli kohati roosteussi poolt lõunasöögiks läinud jne. Aga vana haigus lõi välja ja mõtlesin, et miks ka mitte proovida ehitada ühte põllule sobivat isendit. Ega ma ennast tõestama ei taha hakata, selleks juba piisavalt teinud, Soov oli lihtsalt pulli teha ja näidata, et Mosse pole diivanikiisu.
Praeguseks pole suurt midagi tehtud. Originaalis pole sellel elukal pidurivõimendit, mis on mingil määral plussiks. Aku on taga, klaasipesu on taga, pigimatid ja muu ülearune nagu ka armatuur on autost kadunud, kõrvaliste on veel mingil määral sees, juhiiste on asendatud natuke paremini hoidva ja reguleeritava Escorti omaga. Külma õhku võtab eraldi lohv iluvõre tagant, püksid lühendatud, selle otsast Mazda reso, toru küljelt väljas, topeltstabikad, ees veel mingiks ajaks KYBi gaasid, taga praegu Bilsu B4, differ 100% kinni (mitte veel selle järgneva video peal). Edasi oleks plaanis teine pisem paak (silmapiiril ATL turvapaak), elektriline pump, tsikli neli karpat, vähemalt küljeklaasid plastikust (seega kogu klaaside kergitamise sodi uksest välja), Hiace sild, taga vedrustus ümber teha keerdvedrudele ja hoobadele, ehk ka mingi teine käimar, mootori stabikas, uksed kinni keevitada jne jne jne. Vaatan, kas ja mida teha. Lihtsamalt öeldes "kas viitsin või naudin niisama pullitegemist". Vahepeal käis läbi mõte 4AGE Blacktop või Silvertop soetamisest, aga see on juba ulme. Katsu seda 1,6 liitri 165 hj maha saada.
Video vahepealsest variandist on siin http://www.youtube.com/watch?v=14fdXwf2WWs
Krt see on see kiirelt tehtud video ja mingi asi on nagu ikka jalutanud ahtriauku Ma olen viimasel ajal nende videoprogrammidega eriti pahuksisse läinud. Ehk oskab mõni soovitada mõnda vabavaralist programmi, millega saaks viisakalt HD videot ka meisterdada. Siiani proovinud Uleadi Videostudiot, mis kooles FullHD videoga, siis Corel VideoStudio Pro X5, mis kaotas esimese rea heli ära ja (ma vist puruloll) ma ei suutnudki seda enam leida, siis Wondershare Video Editor, mis vabavarana paneb hullu watermarki keset ekraani. Ma ei räägi parem Pisipehme toodetest. Täna proovisin veel VLMC varianti, kuid see on arusaamatu toorik.
Praeguseks pole suurt midagi tehtud. Originaalis pole sellel elukal pidurivõimendit, mis on mingil määral plussiks. Aku on taga, klaasipesu on taga, pigimatid ja muu ülearune nagu ka armatuur on autost kadunud, kõrvaliste on veel mingil määral sees, juhiiste on asendatud natuke paremini hoidva ja reguleeritava Escorti omaga. Külma õhku võtab eraldi lohv iluvõre tagant, püksid lühendatud, selle otsast Mazda reso, toru küljelt väljas, topeltstabikad, ees veel mingiks ajaks KYBi gaasid, taga praegu Bilsu B4, differ 100% kinni (mitte veel selle järgneva video peal). Edasi oleks plaanis teine pisem paak (silmapiiril ATL turvapaak), elektriline pump, tsikli neli karpat, vähemalt küljeklaasid plastikust (seega kogu klaaside kergitamise sodi uksest välja), Hiace sild, taga vedrustus ümber teha keerdvedrudele ja hoobadele, ehk ka mingi teine käimar, mootori stabikas, uksed kinni keevitada jne jne jne. Vaatan, kas ja mida teha. Lihtsamalt öeldes "kas viitsin või naudin niisama pullitegemist". Vahepeal käis läbi mõte 4AGE Blacktop või Silvertop soetamisest, aga see on juba ulme. Katsu seda 1,6 liitri 165 hj maha saada.
Video vahepealsest variandist on siin http://www.youtube.com/watch?v=14fdXwf2WWs
Krt see on see kiirelt tehtud video ja mingi asi on nagu ikka jalutanud ahtriauku Ma olen viimasel ajal nende videoprogrammidega eriti pahuksisse läinud. Ehk oskab mõni soovitada mõnda vabavaralist programmi, millega saaks viisakalt HD videot ka meisterdada. Siiani proovinud Uleadi Videostudiot, mis kooles FullHD videoga, siis Corel VideoStudio Pro X5, mis kaotas esimese rea heli ära ja (ma vist puruloll) ma ei suutnudki seda enam leida, siis Wondershare Video Editor, mis vabavarana paneb hullu watermarki keset ekraani. Ma ei räägi parem Pisipehme toodetest. Täna proovisin veel VLMC varianti, kuid see on arusaamatu toorik.
Re: Tige Tiiger ehk 408 '74, sangas Neeme
sul ju liigaga peaks kogemusi olema, mis probleem sul siis sellest korralik rallikas teha
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: Tige Tiiger ehk 408 '74, sangas Neeme
Nägin millalgi seda treila peal veeremas, aga kui uuesti saarde tulen, hea meelega vaataks lähemalt üle.
Re: Tige Tiiger ehk 408 '74, sangas Neeme
Mosseliigas ei olnud taolised asjad lubatud. Vähemalt sellel ajal (03-05).moskiito kirjutas:sul ju liigaga peaks kogemusi olema, mis probleem sul siis sellest korralik rallikas teha
Ei, treilaga pole see liigelnud. Alguses see oli paelaga järel, praegu kolmnurgaga. Sellega seoses tuli mul praegu meelde, et ma pean ühendusjuhtmed üle vaatama, sest viimati peksis mul Hiace järgis olles piduritule kaitset välja. Mul on niimoodi tehtud, et pistik järgi ja Mossel tuled töötavad nagu järelkärul.sass kirjutas:Nägin millalgi seda treila peal veeremas, aga kui uuesti saarde tulen, hea meelega vaataks lähemalt üle.
Kuna üks isand Hermanson parseldas tasuta minu häälestatud resoka põtradele maha ja ma ei oska ise taolist Maateni leiutist järgi teha, siis oli mõte peale turvapaagi paigaldamist ehitada nn. jämenev summuti, mis tuleks originaaltankimisavast välja. Ma ei ole veel välja avutanud, mis suuruses need torud oleks. Praegu arvan, et viimane ots peaks jääma 65-75 mm kanti. Aga ma pean seda põhimõtet veel meenutama ja natuke põtrade käest infot ammutama. Või lihtsalt katse-eksitus meetodit kasutama, kuigi see mõni kW sinna-tänna võib tagumiku all arusaamatuks jääda.
Re: Tige Tiiger ehk 408 '74, sangas Neeme
Järelikult oli kolmnurgaga järgi, igatahes ise see ei söitnud. Summuti kohta kirjutasin sulle PS-i.
Re: Tige Tiiger ehk 408 '74, sangas Neeme
Täna sai väga varakult koju (kell 17.10), paberimajandus oli eelmistel päevadel ära tehtud ning leidsin, et mulle oli tekkinud vabat aega! Alguses ei osanud midagi ettegi võtta, kuid siis meenus, et ma võiksin lõpuks siia sisse ka logida. Niisama ma ikka hoidsin vahetevahel silma peal.
Praegu on ainuke elukas, mille jaoks on aega, Tige Tiiger. Tänu talvele. Enne aastavahetust sai katusele paigaldatud mõned tulukesed öösõitude jaoks. Miks katusele? Sest nina hange pistes on need tulukesed koheselt kadunud igaviku teele.
Praegune välimus taoline
Tagasild on taas kapitaalselt blokeeritud. Eelmine Keevitusgeeniuse tehtud eksemplar pudises laiali. Käisin katsetamas Sikassaare jäärajal. Sinna lihtsalt hea kohale sõita - natuke üle kilomeetri metsateed. Aga ilma naelteta oli päris huvitav: 3. käik, 5000 rpm ja külg ees väga hästi juhitav. Miks ilma naelteta? Sellepärast, et polnud võimalik rehve viisakalt enne esimest võistlust ette valmistada. Ok, päris tühjad need rehvid naastudest ka ei olnud - paarkümmend oli taga veel kahepeale alles. Ees natuke rohkem. Kolme võistluse tulemus...
Aga et rehvid nagu uued ja augud kulumata, siis eile lähenesin nendele natuke erootilisemalt. Tõin paarsada naastu, Würthi tuubikummit ja atsetooni, ning vähem kui 2 tunni pärast olid liimitud naastrehvid valmis Ütleme nii, et puhastamine ja ettevalmistamine võttis lõviosa ajast. Igatahes järgmised jääraja rehvid ma ostan ilma naastudeta ja topin ise sinna uued elukad sisse. Kusjuures, ma ei kasutanud püstolit! Nimelt ma ei leidnud Kuressaarest sellist inimest, kes oleks nõus olnud oma kallist relva mingi liimijamaga rikkuma. Kõik sai käsitsi sisse topitud. Lihtsalt tuli hea süsteem leida ja see õnnestus. Vähemalt toppimine
Pühapäeva õhtuks ehk oskan natuke rohkem rääkida, kui õnnestunud see naastrehvi taastamine oli. Nimelt nädalavahetusel on kaks võistlust.
Ahjaa. Kuna pilt juba hea, hääl olemas, siis puudu oli veel lõhn. Selle eest hoolitsevad nüüd 98, puhas Nitro3000 ja kastoor
Praegu on ainuke elukas, mille jaoks on aega, Tige Tiiger. Tänu talvele. Enne aastavahetust sai katusele paigaldatud mõned tulukesed öösõitude jaoks. Miks katusele? Sest nina hange pistes on need tulukesed koheselt kadunud igaviku teele.
Praegune välimus taoline
Tagasild on taas kapitaalselt blokeeritud. Eelmine Keevitusgeeniuse tehtud eksemplar pudises laiali. Käisin katsetamas Sikassaare jäärajal. Sinna lihtsalt hea kohale sõita - natuke üle kilomeetri metsateed. Aga ilma naelteta oli päris huvitav: 3. käik, 5000 rpm ja külg ees väga hästi juhitav. Miks ilma naelteta? Sellepärast, et polnud võimalik rehve viisakalt enne esimest võistlust ette valmistada. Ok, päris tühjad need rehvid naastudest ka ei olnud - paarkümmend oli taga veel kahepeale alles. Ees natuke rohkem. Kolme võistluse tulemus...
Aga et rehvid nagu uued ja augud kulumata, siis eile lähenesin nendele natuke erootilisemalt. Tõin paarsada naastu, Würthi tuubikummit ja atsetooni, ning vähem kui 2 tunni pärast olid liimitud naastrehvid valmis Ütleme nii, et puhastamine ja ettevalmistamine võttis lõviosa ajast. Igatahes järgmised jääraja rehvid ma ostan ilma naastudeta ja topin ise sinna uued elukad sisse. Kusjuures, ma ei kasutanud püstolit! Nimelt ma ei leidnud Kuressaarest sellist inimest, kes oleks nõus olnud oma kallist relva mingi liimijamaga rikkuma. Kõik sai käsitsi sisse topitud. Lihtsalt tuli hea süsteem leida ja see õnnestus. Vähemalt toppimine
Pühapäeva õhtuks ehk oskan natuke rohkem rääkida, kui õnnestunud see naastrehvi taastamine oli. Nimelt nädalavahetusel on kaks võistlust.
Ahjaa. Kuna pilt juba hea, hääl olemas, siis puudu oli veel lõhn. Selle eest hoolitsevad nüüd 98, puhas Nitro3000 ja kastoor
Viimati muutis Neeme, 22 Jaan 2013 20:56, muudetud 1 kord kokku.
Re: Tige Tiiger ehk 408 '74, sangas Neeme
kadunud hing ka välja roninud talvega
meeldiv näha et pole püssi põõsasse virutanud ja tegutsed endiselt edasi mossedega ja kas ma sain õieti aru et sa taas ralliradadel?
meeldiv näha et pole püssi põõsasse virutanud ja tegutsed endiselt edasi mossedega ja kas ma sain õieti aru et sa taas ralliradadel?
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: Tige Tiiger ehk 408 '74, sangas Neeme
See selline kiire nädalavahetuse lõbu, kus sõit maksab 10 euri. Ega ma sellest nagunii enam eriti ei pääse, sest aitan asja jõu ja nõuga. Ehk saab nädalavahetuseks endale pisut võimsama komplekti aktiivkõlarist ja raadiomikrist, sest neid üritusi, mida oma jutumulinaga sisustada, on juba siginenud oma paarkümmend.
Re: Tige Tiiger ehk 408 '74, sangas Neeme
Jälle on mõned nädalakesed läinud koos võistlustega ja kuulsus on kasvanud sedavõrd, et hispaanlased tegid uudisnupu valmis http://www.youtube.com/watch?v=rdjNAqKYnYk kus ka mina oma metselajaga peale jäin
Re: Tige Tiiger ehk 408 '74, sangas Neeme
mis moodi need hispaanlased saaremaale eksisid huvitav.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.