Peab sind lohutama et sa pole ainus. Ka enda mosse nöögib vahetpidamatta. Õnneks on kõik pikad sõidud vastu pidanud, aga sellised 5-10 km pikad otsad on tulnud pukseerides tagasi tulla. Tee ja tee ja tee ja sind tänatakse teeäärde jäämisega. Viskab närvi püsti küll aga peale maha rahunemist otsid ikka vana hea mutrivõtme välja ja hakkad uuesti pihta. Igatahes, edu sulle mossega ja vaata et ära ei tüdine Moskvits on nagu Tallinn mis kunagivalmis ei saa.MAZ kirjutas:Teised juba töökojas viskavad nalja,et kas ma juba ükskord valmis ei saa. Ei oska midagi vastata, paljudele teeb see minu kannatuste rada parajalt nalja aga pahaks ma ei saa panna kõrvalt vaatajale tõesti on see koomiline olukord.
MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
tegelt kui auto pole uue omanniku k2es eriti kaua viibinud, siis see normaalne n2htus et pidevalt k2ed 6lised ja nina kapotiall peidus. Praeguse autoga oli sama nali, kuid nyydseks on sedasi et v2ga harva teen kapoti lahti v6i kisur rattast alt 2ra, et seal midagi teha.MAZ kirjutas:Vanad klotsid on erineva paksusega üks juba poolenisti ära kulunud ja teine pole nagu üldse töötanud. Ilmselt ikka tuleb uued klotsid panna ja panna kõik 4 kolbi tööle,muidu sellest asjast asja ei saa.
Teised juba töökojas viskavad nalja,et kas ma juba ükskord valmis ei saa. Ei oska midagi vastata, paljudele teeb see minu kannatuste rada parajalt nalja aga pahaks ma ei saa panna kõrvalt vaatajale tõesti on see koomiline olukord.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Täna vestlesin kodanik Talupojaga veidi moskvichi teemadel ja tuleb välja,et see on suhteliselt loterii,mis sa saad enda kätte. Kui saad hästi hoitud või vähemalt hooldatud masina siis on vähem remonti ja enam sõidurõõmu. Aga kuna suuremalt osalt liigub ikka viimaseid surmasid,millest keegi jagu ei saa,sest tööde hulk,mis aastaid tegemata. On lausa kolosaalne,siis iga üks võib siit ise järeldused teha.
Kuid endiste asutuse masinad(nagu minul) on omaette teema. Olenevalt asutusest olid läbisõidud 100000-300000km, tehno hoolet tehti ka kuidas juhtus ja vahepeal ei tehtud üldse. Kuna NL ajal olid tehnilised nõuded ja nende kontrollimise tingimused teistsugused siis võis mõne veaga rahumeeli aastaid sõita ilma,et keegi sind tülitanud oleks. Eks see ilmselt seletab ka miks on mul tulnud väga palju asju enda auto juures üle teha.
Ning viimaks aga mitte vähem olulisemaks. NL autode kvaliteet +osad kõiguvad seinast seina. Otsa vaadates on kõik asjad ühesugused aga nende võimalik toimine on juba ise küsimus. Praak autot pole NL puhul mingi nähtus.
Mõnes mõttes pole see auto,mis on mulle juhtunud kõige lootusetum olen palju kordi hullemaid asju näinud. Ning eelmisele omanikule ei saa ma ka ainsatki etteheidet teha,sest tema selle autoga praktiliselt ei sõitnud ja polnud nendest probleemidest teadlik.Vead ilmnesid siis kui hakkasin autoga tihedamalt sõitma.
Seega mõnes mõttes viirusboy jutus on iva sees. Ning teiseks: raske õppustel, kerge lahingus.
Täna läksin taaskord poodi otsima osasid, sain vaid 5 EUR käputäie osasid.
Üks kattekumm kolvile jäi puudu ja ei õnnestunud seda ka muudest kohtadest leida.
Ette ruttavalt võin öelda,et Lada oma ei sobi,sest sellle puudub lukustus riba.
Esimene asi oli puhastada supporti pooled sodist,roostest. Leotasin ka sisu nitrolahustiga läbi ja välja tuli üsna jubedat s...tta.
Kolbidega kahjuks on asi palju nutusem ja uusi ei ole siin kandis saada ainus võimalus oleks kauplus volga aga
sealsest hinnakirjast ei jaga ma miskit. Kui muud üle ei jää lähevad need samad sisse tagasi.
Käändtelje võtsin legoks ja spilka vahetamiseks, tuli võtta kõik laiali. Tundub,et ketas ja rattalaagrid on jätkuvalt tehase osad ja töötavad. Rattalaagritesse sai ka veidi värskemat määret. Ning katkise spilka sain kätte ilma probleemideta.
Kuna vanad torud ei olnud taastatavad,siis tuli uued vedada ja teha. Aga tekkis väike probleem.
Nimelt kumb ots millisesse voolikusse ennem läheb? Kas on vahet milline ots läheb peaajamist supporti esimesena?
Ning võrdluseks uus ja vana klots.
Tundub,et seadme viga on olnud hoopis tükis mujal kui kehvades kolbides või klotsides. Nimelt on üks õhutus nippel täiesti kinnine ja sealt ei saa mingit õhku välja lasta. Seega sisuliselt on töötanud vaid üks pool supportil ja teine pool on kaasa jooksnud. Ilmselt sellepärast on ka klotsid jõle imelikult kulunud. Tuleb välja,et kokkuvõttes on kogu kurja juur väga lihtne asi aga vaadake,milline töö tuli selle välja selgitamiseks ära teha.
Eile käis ka Järvevana autot vaatamas ja arutasime siis,mis torudega teha, kas võtta vanad ja korda teha või uued teha.
Lõpuks võtsin Järve tänava vanalt laenuks selle seadme ja tegin endale uued torud. Ei olnud midagi keerulist aga väga tähelepanelik peab olema. Siin kohad suured tänud talle,kui ta peaks juhtuma kunagi seda teemat lugema.
Kui kellegil peaks olema pakkuda kiiremas korras Iz 412 supporti kolbe andke märku,kuid ilmselt homme on plaan kõik see kupatus kokku laduda ja lugeda remont lõppenuks.
Kuid endiste asutuse masinad(nagu minul) on omaette teema. Olenevalt asutusest olid läbisõidud 100000-300000km, tehno hoolet tehti ka kuidas juhtus ja vahepeal ei tehtud üldse. Kuna NL ajal olid tehnilised nõuded ja nende kontrollimise tingimused teistsugused siis võis mõne veaga rahumeeli aastaid sõita ilma,et keegi sind tülitanud oleks. Eks see ilmselt seletab ka miks on mul tulnud väga palju asju enda auto juures üle teha.
Ning viimaks aga mitte vähem olulisemaks. NL autode kvaliteet +osad kõiguvad seinast seina. Otsa vaadates on kõik asjad ühesugused aga nende võimalik toimine on juba ise küsimus. Praak autot pole NL puhul mingi nähtus.
Mõnes mõttes pole see auto,mis on mulle juhtunud kõige lootusetum olen palju kordi hullemaid asju näinud. Ning eelmisele omanikule ei saa ma ka ainsatki etteheidet teha,sest tema selle autoga praktiliselt ei sõitnud ja polnud nendest probleemidest teadlik.Vead ilmnesid siis kui hakkasin autoga tihedamalt sõitma.
Seega mõnes mõttes viirusboy jutus on iva sees. Ning teiseks: raske õppustel, kerge lahingus.
Täna läksin taaskord poodi otsima osasid, sain vaid 5 EUR käputäie osasid.
Üks kattekumm kolvile jäi puudu ja ei õnnestunud seda ka muudest kohtadest leida.
Ette ruttavalt võin öelda,et Lada oma ei sobi,sest sellle puudub lukustus riba.
Esimene asi oli puhastada supporti pooled sodist,roostest. Leotasin ka sisu nitrolahustiga läbi ja välja tuli üsna jubedat s...tta.
Kolbidega kahjuks on asi palju nutusem ja uusi ei ole siin kandis saada ainus võimalus oleks kauplus volga aga
sealsest hinnakirjast ei jaga ma miskit. Kui muud üle ei jää lähevad need samad sisse tagasi.
Käändtelje võtsin legoks ja spilka vahetamiseks, tuli võtta kõik laiali. Tundub,et ketas ja rattalaagrid on jätkuvalt tehase osad ja töötavad. Rattalaagritesse sai ka veidi värskemat määret. Ning katkise spilka sain kätte ilma probleemideta.
Kuna vanad torud ei olnud taastatavad,siis tuli uued vedada ja teha. Aga tekkis väike probleem.
Nimelt kumb ots millisesse voolikusse ennem läheb? Kas on vahet milline ots läheb peaajamist supporti esimesena?
Ning võrdluseks uus ja vana klots.
Tundub,et seadme viga on olnud hoopis tükis mujal kui kehvades kolbides või klotsides. Nimelt on üks õhutus nippel täiesti kinnine ja sealt ei saa mingit õhku välja lasta. Seega sisuliselt on töötanud vaid üks pool supportil ja teine pool on kaasa jooksnud. Ilmselt sellepärast on ka klotsid jõle imelikult kulunud. Tuleb välja,et kokkuvõttes on kogu kurja juur väga lihtne asi aga vaadake,milline töö tuli selle välja selgitamiseks ära teha.
Eile käis ka Järvevana autot vaatamas ja arutasime siis,mis torudega teha, kas võtta vanad ja korda teha või uued teha.
Lõpuks võtsin Järve tänava vanalt laenuks selle seadme ja tegin endale uued torud. Ei olnud midagi keerulist aga väga tähelepanelik peab olema. Siin kohad suured tänud talle,kui ta peaks juhtuma kunagi seda teemat lugema.
Kui kellegil peaks olema pakkuda kiiremas korras Iz 412 supporti kolbe andke märku,kuid ilmselt homme on plaan kõik see kupatus kokku laduda ja lugeda remont lõppenuks.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
kui sa uusi ei leia, siis puhasta vanad kolvid liivapaberiga (1500 vesipaber) ära ja saad mõnda aega ringi sõita turvaliselt. kui ära ei puhasta neid roosteseid kohti, närviad nad kiiresti uued tihendid puruks ja seda tänu sellele et paned uued klotsid peale. Seoses sellega jääb ka kolbide tööpind just roostetanud kohapeale. Liivapaberiga võtta täpselt nii palju kui vaja ja mitte grammigi rohkem, muidu on remont mõttetu.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Eks alustan siis sealt ,kuhu eelmine kord pooleli jäin.
Nimelt enne,kui hakata kogu kaadervärki kokku laduma pidin tegelema kolbidega ja lõikama üleliigsed asjad ära,kere küljest. Kolbidega kahjuks väga palju paremaks asja ei saanud, vähemalt liiguvad aga vaja on kindlasti uusi kolbe,sest tööpinnad enam kõige paremad pole. Kuna häda suur,palusin eelmisel omaniku,kes on tallinna elanik. Uurida kauplusest "Volga" esipiduri supporti hinda. Paraku on see 75 EUR ja natuke liig,mis liig.
Samas kolvid ja remont komplekti saab tunduvalt odavamalt,seega kui see jama on seljatatud. Siis 2013.a on vaja kindlasti ära osta uued kolvid+ remont komplekt.
Igatahes vana süsteem sai kokku laotud ja toimib kuigipalju, kuid kui hästi seda saab teada kui autoga juba saab sõitma asuda.
Pidurivooliku otsad olid ka kinni,mis kinni. Ja peale relakaga lõikamist,selgus miks.
Nimelt olid mutter ja voolik üheks tükiks kinni roostetanud.
Veepumpa tagasi panna oli lihtsam,kui seda maha võtta. Kahjuks sama ei saa öelda tiiviku kohta,mida on ikka väga halb tagasi asetada.
Mootori padjade vahetus kujunes aga omaette ooperiks. Nimelt tuleb välja,et patjasid saab vahetada kas:
a. mootorit maha võttes
b. mootorilt padja eemaldamine koos kinnitusega
Läksin ise variandi B peale. Kuid selgus,et kui õiget võtit pole läheb selle vahetamine ikka väga pikaks,ajaliselt.
Vana padja sain kätte ja kuna see on igat moodi lõhki ja kulunud siis see seletab,miks mootor värises tühikäigul.
Tagasi saamine polnud kergem,kuna läbi tuli teha sama protsess,mis maha võtmisel aga vastupidises järjekorras.
Vasaku poole padi tuli kergemini ära,kuna kõik oli õline ja mutrid käisid kergelt. Aga siis selgus,et padi on hoopis teise kujuga ja kinnitusega.
Taaskord tuli asi pooleli jätta ja tõdeda,et nii pea kanali pealt ära ei saa.
Ausalt öeldes on mul juba tõsiselt siiber sellest tööst, vahepeal tundub,et tegu oleks nagu mitmepealise draakoniga, millel ühe maha raiutud pea asemele tuleb 2 uut.
Nimelt enne,kui hakata kogu kaadervärki kokku laduma pidin tegelema kolbidega ja lõikama üleliigsed asjad ära,kere küljest. Kolbidega kahjuks väga palju paremaks asja ei saanud, vähemalt liiguvad aga vaja on kindlasti uusi kolbe,sest tööpinnad enam kõige paremad pole. Kuna häda suur,palusin eelmisel omaniku,kes on tallinna elanik. Uurida kauplusest "Volga" esipiduri supporti hinda. Paraku on see 75 EUR ja natuke liig,mis liig.
Samas kolvid ja remont komplekti saab tunduvalt odavamalt,seega kui see jama on seljatatud. Siis 2013.a on vaja kindlasti ära osta uued kolvid+ remont komplekt.
Igatahes vana süsteem sai kokku laotud ja toimib kuigipalju, kuid kui hästi seda saab teada kui autoga juba saab sõitma asuda.
Pidurivooliku otsad olid ka kinni,mis kinni. Ja peale relakaga lõikamist,selgus miks.
Nimelt olid mutter ja voolik üheks tükiks kinni roostetanud.
Veepumpa tagasi panna oli lihtsam,kui seda maha võtta. Kahjuks sama ei saa öelda tiiviku kohta,mida on ikka väga halb tagasi asetada.
Mootori padjade vahetus kujunes aga omaette ooperiks. Nimelt tuleb välja,et patjasid saab vahetada kas:
a. mootorit maha võttes
b. mootorilt padja eemaldamine koos kinnitusega
Läksin ise variandi B peale. Kuid selgus,et kui õiget võtit pole läheb selle vahetamine ikka väga pikaks,ajaliselt.
Vana padja sain kätte ja kuna see on igat moodi lõhki ja kulunud siis see seletab,miks mootor värises tühikäigul.
Tagasi saamine polnud kergem,kuna läbi tuli teha sama protsess,mis maha võtmisel aga vastupidises järjekorras.
Vasaku poole padi tuli kergemini ära,kuna kõik oli õline ja mutrid käisid kergelt. Aga siis selgus,et padi on hoopis teise kujuga ja kinnitusega.
Taaskord tuli asi pooleli jätta ja tõdeda,et nii pea kanali pealt ära ei saa.
Ausalt öeldes on mul juba tõsiselt siiber sellest tööst, vahepeal tundub,et tegu oleks nagu mitmepealise draakoniga, millel ühe maha raiutud pea asemele tuleb 2 uut.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Haapsalus üks tutikas piduri support olemas. Hnd oli 53 euri.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Kas on teada ka millise poole oma see on? 53EUR on siiski odavam kui 75
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Kurat peast ei mäleta...kuid seda annab uurida. Kui veab, saan esmaspäeval sealt läbi käia.MAZ kirjutas:Kas on teada ka millise poole oma see on? 53EUR on siiski odavam kui 75
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Stern oleksin tänulik kui uuriksid seda supporti
Vahepeal tegin ühe kas nüüd olulise või vähem olulisema lükke ja viskasin välja vana esiistme,mis kahjuks on nii läbi,kui läbi,et vajaks tõsist remonti. Probleem seda tüüpi istmetel tundub olema see,et alumine poroloon läheb käest ära ja vajub "seeneks". Tekib tunne nagu istuks miski savi peal. Katkine istme nahk on tavaline teema. Õnneks on võimalik sedaan kerega variandi esiistme aluseid kasutada piruka istmete lappimisel.
Sisuliselt läheb see iste lakapeale hoiule ja loodame,et närilised seda ära ei söö. Kui leian doonor istme(d) siis tuleb see korda teha aga seni....
ajan läbi korraliku Moskva tehase esiistmega,mille sain autoga kaasa. Ainus miinus on,et Moskva ja Iževski tehase istmete siinid ja kinnitused on nagu öö ja päev. Sisuliselt sain istme paika aga kinnitada teda kuhugi ei ole võimalik.
Vahepeal tegin ühe kas nüüd olulise või vähem olulisema lükke ja viskasin välja vana esiistme,mis kahjuks on nii läbi,kui läbi,et vajaks tõsist remonti. Probleem seda tüüpi istmetel tundub olema see,et alumine poroloon läheb käest ära ja vajub "seeneks". Tekib tunne nagu istuks miski savi peal. Katkine istme nahk on tavaline teema. Õnneks on võimalik sedaan kerega variandi esiistme aluseid kasutada piruka istmete lappimisel.
Sisuliselt läheb see iste lakapeale hoiule ja loodame,et närilised seda ära ei söö. Kui leian doonor istme(d) siis tuleb see korda teha aga seni....
ajan läbi korraliku Moskva tehase esiistmega,mille sain autoga kaasa. Ainus miinus on,et Moskva ja Iževski tehase istmete siinid ja kinnitused on nagu öö ja päev. Sisuliselt sain istme paika aga kinnitada teda kuhugi ei ole võimalik.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Ja veel... 1500se mootoriga mossedel ongi ju padjad erinevad Vist ei olnud siis selle faktiga kursis?
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!