MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Olin ikka teadlik aga miks ma kastist kaks ühesugust patja haarasin,kes seda enam öelda oskab. Mis minu peast siis läbi käis.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Jätkuvalt ainult ebaõnn, saad ühe asja korda ja juba laguneb midagi kolmandat ära.
Peale terve rida raisatud aega puuduva mootori padja leidmiseks, sain siis kõik kokku pandud ja juba isegi pidurid õhutatud. Järgmine päev sõites aga kadusid pidurid sootuks ära ja ajami anum oli vedelikust tühi. Õnneks käsipidurit kasutades sain koju tagasi sõita. Sain nii palju aru,et esimene support lekib kui mahla kask ja vahet pole palju vedelikku sisse valad kõik jookseb vastu asfaldi. Nii moodi kaotasin ma ligi 1,5l Nevat lihtsalt ära.
Võtsin siis supporti uuesti maha ja ühe kolvi vahelt on siis kogu see hea kraam maha voolanud. Mansettid olid terved aga tundub,et roostes tööpind ei ole enam piisavalt tihe,et hoida vedelikku tagasi.
Ühesõnaga vanad supporti kolvid on kasutuskõlbmatud.
Sain siis viljandimaalt tänu kodanik Talupoja abile uue komplekti kolbe+mansette soetatud.
Kõik sai ilusti kokkulaotud ja tehtud vastavalt juhistele. Kolvid on sees ja liiguvad üsna hästi. Põhimõtteliselt tegin eelmine kord vea kui üritasin neid jõuga sisse suruda. Tegelikult seda teha ei tohi,kuna see rikub mansettid ära. Tuleb keerata neid tangidega ja samal ajal õrnalt peale suruda. Kui sisemine tööpind on korras peaks ta vabalt sisse minema erilise raskuseta. Vahele lasin kõige tavalisemat mootori õli,piduriõli ei sobi ,sest see on liiga kare. Umbes samamoodi tehakse piduri supporti remonti ka vanal Audi 100l.
Kõik sai kokkulaotud ja järg jõudis klotside kätte aga oh häda....
pidurivedelik on klotsi katte muutnud nii rabedaks,et kisu või näpuga seda maha. Ühesõnaga klots on kasutuskõlbmatuks muutunud. Midagi pole teha tuleb teine klots tuua.
Käigukangi nupp lagunes ka viimane kord sõites ära, läks täitsa pilbasteks. Selline sai asemele otsitud.
vanast nupust on kahju
Kuna muud teha ei olnud siis lihvisin veidi pahtlit ja tegin värviparandus tööde ettevalmistust.
Ja panin paika ka teise lisa peegli.
Aeg hakkab otsa saama kaugel pole enam oktoobri kuu ja ikka veel auto pole valmis, vaikselt ronib minusse kahtlus,et seda autot ei olegi varsti võimalik enam ära parandada,sest vigade hulk kasvab mitte ei kahane.
Mul tekib tunne,et pean teise moskvichi vaatama,sest ei jaksa enam 20.a tegemata tööd üle teha.
Ning lõpetuseks...
Mis viga Chevy mehel, V8 ja automaatkast raami vahel ja ei pea päevast päeva sama jamaga tegelema nagu mina
Peale terve rida raisatud aega puuduva mootori padja leidmiseks, sain siis kõik kokku pandud ja juba isegi pidurid õhutatud. Järgmine päev sõites aga kadusid pidurid sootuks ära ja ajami anum oli vedelikust tühi. Õnneks käsipidurit kasutades sain koju tagasi sõita. Sain nii palju aru,et esimene support lekib kui mahla kask ja vahet pole palju vedelikku sisse valad kõik jookseb vastu asfaldi. Nii moodi kaotasin ma ligi 1,5l Nevat lihtsalt ära.
Võtsin siis supporti uuesti maha ja ühe kolvi vahelt on siis kogu see hea kraam maha voolanud. Mansettid olid terved aga tundub,et roostes tööpind ei ole enam piisavalt tihe,et hoida vedelikku tagasi.
Ühesõnaga vanad supporti kolvid on kasutuskõlbmatud.
Sain siis viljandimaalt tänu kodanik Talupoja abile uue komplekti kolbe+mansette soetatud.
Kõik sai ilusti kokkulaotud ja tehtud vastavalt juhistele. Kolvid on sees ja liiguvad üsna hästi. Põhimõtteliselt tegin eelmine kord vea kui üritasin neid jõuga sisse suruda. Tegelikult seda teha ei tohi,kuna see rikub mansettid ära. Tuleb keerata neid tangidega ja samal ajal õrnalt peale suruda. Kui sisemine tööpind on korras peaks ta vabalt sisse minema erilise raskuseta. Vahele lasin kõige tavalisemat mootori õli,piduriõli ei sobi ,sest see on liiga kare. Umbes samamoodi tehakse piduri supporti remonti ka vanal Audi 100l.
Kõik sai kokkulaotud ja järg jõudis klotside kätte aga oh häda....
pidurivedelik on klotsi katte muutnud nii rabedaks,et kisu või näpuga seda maha. Ühesõnaga klots on kasutuskõlbmatuks muutunud. Midagi pole teha tuleb teine klots tuua.
Käigukangi nupp lagunes ka viimane kord sõites ära, läks täitsa pilbasteks. Selline sai asemele otsitud.
vanast nupust on kahju
Kuna muud teha ei olnud siis lihvisin veidi pahtlit ja tegin värviparandus tööde ettevalmistust.
Ja panin paika ka teise lisa peegli.
Aeg hakkab otsa saama kaugel pole enam oktoobri kuu ja ikka veel auto pole valmis, vaikselt ronib minusse kahtlus,et seda autot ei olegi varsti võimalik enam ära parandada,sest vigade hulk kasvab mitte ei kahane.
Mul tekib tunne,et pean teise moskvichi vaatama,sest ei jaksa enam 20.a tegemata tööd üle teha.
Ning lõpetuseks...
Mis viga Chevy mehel, V8 ja automaatkast raami vahel ja ei pea päevast päeva sama jamaga tegelema nagu mina
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
NEVA õli soovitan sul kohe minema visata ja sisse valada DOT4, see on suppordi mansettidele sõbralikum vedelik. Pole siiani hakkanud kordagi lekkima ja pole ka probleeme esinenud ei eelmisel kombil kui ka praegusel.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Tead on olnud juhuseid,kus DOT-4 on sulatanud need mansettid ära, kuna need kolvid ja mansettid on tundmatut päritolu(pole teada kas on tehase või koperatiivi oma),siis Neva on hetkel kõige õigem lähenemine sellele. Neva on põhimõtteliselt venelase analoog DOT-1(2)le. Samas ei süüdista ma Nevat pidurite kadumises, vigane kolb oli siiski selle põhjus ja varasemalt polnud mul ainsatki probleemi pidurivedeliku kadumisega. Muidugi selline süsteem,kus vedelik on läinud moosiks on omaette teema.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
mis teil üldse peas toimub et roostes tööpindadega kolbe tagasi panete. ilmselgelt need ei jää õli pidama selles saab isegi 10 aastane aru
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
peas on see et kui häda käes ja vaja liikuvat vahendit, siis läheb käiku varjant kus pead kokku panema käepärastest vahenditest. See kes ei ole sellises olukorras olnud, ei saa muidugi sellisest lähenemisest aru.SanderV kirjutas:mis teil üldse peas toimub et roostes tööpindadega kolbe tagasi panete. ilmselgelt need ei jää õli pidama selles saab isegi 10 aastane aru
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
20 aastat tegematta tööd võib veel teha aga kurat, enda hoolega tehtud korrastusi üle teha? Vot see enam ei meeldi. Mul endal on ka asutuse auto. Piduri mansette vaadates ja neid uutega võrreldes pole neist pooltki järgi jäänd. Mootoris õli vahetatud ei ole, filter on käkrus, ploki seintel on poole sendine kuivand õli laastud. Need aint üksikud näited. Õnnelik võib siis olla kui sul on erakätes olnud auto mille eest on ka hoolitsetud.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Kas see veidi küüniline ei ole? Ma ka ei suuda kahjuks kõiki asju 100% ettenäha ja mida sa tahad saada tüüpiliselt vene asusutse autolt,mille läbisõit võib olla X+y km.SanderV kirjutas:mis teil üldse peas toimub et roostes tööpindadega kolbe tagasi panete. ilmselgelt need ei jää õli pidama selles saab isegi 10 aastane aru
Nii palju kui ma neid 10.a näinud olen ei oska nad isegi tööriistu kasutada,muudest peensustest rääkimata.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Huvi pärast võiksid vasakpoolse pidurikatte peale valada natuke DOT 4 -ja ning anda katsest ka meile teada. Et Neva nii hirmsasti katet rikub, seda poleks uskunud. Ise olen kogu aeg kasutanud DOT 4 -ja igas masinas, kaasaarvatud gaz 93 -mel ja siiani pole kurtnud. BSK on hea õli poltide lahtisaamiseks, NEVA toodanguga kokkupuude õnneks puudub
Vahetusfond:
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Vot täpselt nii on head asjad liiguvad vist mingis teises seltskonnas või seal kus on suured rahad. Olen tuttavate mosse haigete pealt tähele pannud,et tihti saadakse esimeseks autoks,see viimane rümakas külapealt,millest keegi teine jagu pole saanud ja siis tuleb paratamatult ühel hetkel võtta ette sisuliselt terve auto kapitaal remont. Aeg on teinud oma töö ja korralikke masinaid on ära kokkuostudesse viidud jäänud on need,mis suure kampaania ajal ei jäänud kellegile otseselt jalgu.viirusboy kirjutas:20 aastat tegematta tööd võib veel teha aga kurat, enda hoolega tehtud korrastusi üle teha? Vot see enam ei meeldi. Mul endal on ka asutuse auto. Piduri mansette vaadates ja neid uutega võrreldes pole neist pooltki järgi jäänd. Mootoris õli vahetatud ei ole, filter on käkrus, ploki seintel on poole sendine kuivand õli laastud. Need aint üksikud näited. Õnnelik võib siis olla kui sul on erakätes olnud auto mille eest on ka hoolitsetud.
Kui mul oleks endal vähegi võimalik võtaks selle kasti mosse pulkadeks ja käiks iga detaili eraldi üle. Selline konseptsioon nagu praegu ei saagi kaua kesta,kuna toetub põhimõttele,et ehk käib veel. Ning kuna remonti tegid omaaegsed väravamehaanikud asutuses,siis selle kvaliteet on küsitava väärtusega.
Asja teeb natuke hullemaks ka see,et pean seda autot kasutama igapäeva asjade ajamiseks. Kui see variant langeks ära siis oleks aega asjadesse süveneda ja ei peaks tõmblema nii palju.
Manksile: teen selle katse mingi hetk sama klotsi peal ära. Kahtlustan hetkel,et probleem on liiga rabedas materjalis,mitte niivõrd neva pidurivedelikus.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981