MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas SanderV »

samas kui juba mansetidest ja asjadest juttu on siis kuidas on teil pidanud vastu uued tolmukatted, endal ei pidanud üldse vastu, peale pannes tundusid juba väga rabedad ja peale pannes juba 2 tükki läksid katki. Samas kui väike leke oli ja dot4 sai siis venisid nii välja et tulid ka vahed sisse. Vene omad mis katkiste asemel tagasi panin toimisid ilusti.
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas MAZ »

Need järelturu kummikatted on üsna õrnad. Pidurivedelikku saades vajuvad laiali. Peale panemine ise on juba porno,sest nad ei istu nii kuis vaja. Venitada ei tohi siis lähevad katki. Originaalid olid kõik räbalateks kulunud ja sealt ei andnud ainsatki kummi enam kasutada.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

Nende esipiduri silindri kolbidega on selline lugu,et kui roostetäpid juba peal,siis on ka kroom kadunud ja see asi hakkab mansette närima. Tuleb visata kohe laias kaares. Iseasi oleks siis veel,kui oleks teemaalgataja kasutanud kulunud klotse,mille puhul siis see vigastatud koht oleks jäänud väljapoole tihendi tööpiirkonda. Mingi aja oleks siis veel saanud logistada. Aga kui lüüa uued klotsid sisse....läheb vigane koht täpselt tihendi kohta ja tekib siis kapsariivi efekt... :lol Edasi juhtub siis teadagi mis. Ja porikummid on siis tõesti õite õhukesed ja kipuvad juba paigaldamisega katki minema. Ei ole midagi parata,järgmine tuleb riiulist võtta. Ja jopakamat fikseerimise viisi nagu neil porikummidel,annab ikka otsida.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas MAZ »

Oi jaa sõbrad, teate elus on hetki kus tekib tunne,et needus on peale pandud aga eks mõni asi on tingitud ka minu enda jäärapäisusest. :D Senikaua polnud häda kuni tuli see süsteem laiali kiskuda.


Asi siis nii kaugel,et värviparandused tehtud. Pidurid küljes ja peale veidi vandumist ja oskussõnade kasutamist sai kõik krempel kokku.
Pilt

Kuid enne kui õhutama sai asuda keeras auto veel viimase käki mulle kokku.
Nimelt vaatasin,et kusagilt tilgub jälle õli aga seekord ei tule see alt vaid ülevalt ja oh imet, see samune pidurisüsteemi jagaja ajab mahla välja. Ei mõista seda,sest praktiliselt seda detaili ei puutunud aga....
lahti võttes selgus tõde.
Pilt
Nimelt siis oli alumine seib vale mõõduga ja kuna värskem õli sai sisse siis iga vähegi ebatihe koht hakkas läbi ajama. Sisu võtsin üldse ära,sest seda pole seal nagunii vaja.
Viskasin kõik kokku tagasi aga üldiselt selle detaili võib ka varsti ära visata,kuna ühe toru keere on selle asja sees suht läbi ja sealt tilgub nõrgalt õli läbi. Ei saa pihta kuidas 20+aastat see asi toimis ja nüüd enam ei tööta? Tuleb tõdeda,et ei maksa töötavaid asju laiali kiskuda.
Igatahes homme lähen TÜV tegema, taaskord ja esialgu ei pannud ka ratast alla. Hommikul kontrollin kõik üle ja siis kui veendunud olen,et rohkem "üllatusmunasid" pole siis võin kergemalt hingata.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas moskiito »

hoian pöialt sulle et läbi saaksid edukalt :hail
peaks kunagi spets reisi ette võtma ja tartut külastama ning siis sinu kastika ka üle vaatama :)
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas MAZ »

moskiito kirjutas:hoian pöialt sulle et läbi saaksid edukalt :hail
peaks kunagi spets reisi ette võtma ja tartut külastama ning siis sinu kastika ka üle vaatama :)
Ma tänan! :) seda läheb tarvis.
Kas just spetsiaalselt aga kui siiakanti tuled astu läbi :beer
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

MAZ kirjutas:
Pilt
No selle süsteemi kokkuladumine ka paras ooper,sest nende pisikeste kummirõngaste pealepanek ja siis õigele kohale asetamine ka kunst. Nimelt siis kui kolb korpusse sisse lükata,tuleb ettevaatlikult toimetada,sest kui liiga hoogu sattuda,lükkate kolvid liiga sisse ja kui tihend satub keskel asuva augu kohale,lükkab mansetil killu minema....ehk jälle kapsariivi efekt... :lol Sai ka ise üks komplekt tihendeid sinnasamasse ...lastud.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas MAZ »

EPT mehed soovitasid selle sisu ära visata aga mine sa tea,mis sellest kõigest välja kukub. Seda näeb homme.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
Seenior
Postitusi: 640
Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Asukoht: Lavassaare

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas Seenior »

Selle sisu kõrvaldamisega ühendad ju mõlemad kontuurid kokku ja ohutuse mõttes pole see kindlasti kuigi tark tegu,sest lekke korral on mõlemad korraga rivist väljas.
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

Seenior kirjutas:Selle sisu kõrvaldamisega ühendad ju mõlemad kontuurid kokku ja ohutuse mõttes pole see kindlasti kuigi tark tegu,sest lekke korral on mõlemad korraga rivist väljas.
On korra juhus olnud,kui tagumine piduritoru katki ja õli välja jooksmas. Ei olnud miskit kasu ka esimestest piduritest. Pedaal vasta põrandat aga võtmist polnud.....
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Vasta