MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Co-d mõõdetakse alati töösoojal mootoril. Kulunud kolvirõngad ja klapisääretihendid nüüd niiväga ka Co-d ei tõsta. Mu Ladal on ka rõngad läbi, õlikulu 1L/400km (ei leki), regulliti karbat ja ÜV sai läbi.
Kui rõngad läbi siis peaks ka surve karteris olema aga kui kompresioon oli normis, peaksid rõngad-klapid ka korras olema.
Kui rõngad läbi siis peaks ka surve karteris olema aga kui kompresioon oli normis, peaksid rõngad-klapid ka korras olema.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Klapisääretihendid kompressiooni ei mõjuta. Ja need on kõikidel klappidel. Nende tööpõhimõte on takistada õli voolamise klapitaldrikutele.
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
täiendaksin veel seda et õlirõngas samuti surveastet ei mõjuta, kui see läbi, sattub põlemiskambrisse samuti üleliigset õli.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Õli muudab mingil määral Co taset. Seda tahtsin öelda.moskiito kirjutas:täiendaksin veel seda et õlirõngas samuti surveastet ei mõjuta, kui see läbi, sattub põlemiskambrisse samuti üleliigset õli.
Kui klapid on ebatihedad (ei pidanud tihendeid silmas), on ka kompressioon madal.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
no see on ju loomulik aga kodanik MAZ ütsi et mootoril om survega koik ok seega saab probleem seisneda ainult kahes aspektis.Edel kirjutas:Õli muudab mingil määral Co taset. Seda tahtsin öelda.moskiito kirjutas:täiendaksin veel seda et õlirõngas samuti surveastet ei mõjuta, kui see läbi, sattub põlemiskambrisse samuti üleliigset õli.
Kui klapid on ebatihedad (ei pidanud tihendeid silmas), on ka kompressioon madal.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Asi selles,et mootor ongi madala surveastme mootor juba originaalis ja korra on vaid plokikaan maha käinud. Oskan arvata,et pigem 10.a seismist on veidi kehvasti autole mõjunud. Samas mootor on seest ilusti puhas ja pole tagine ka. Sees on kõige odavam täis mineraal õli aga tundub,et see toimib. Klapisääre tihendite seisukorda ei oska ka kommenteerida,pean siis klapikambri kaane maha võtma. Võimalusi on,et mootor tahaks uusi kolvirõngaid saada.
Aga see aasta on ka teised oma palju moodsamate autode, tehnoülevaatluse sooritamisega hirmsasti hädas.
Nii,et ma pole ainuke,keda nöögitud on. Tuttav saadeti käsipiduri 1% erinevuse tõttu tagasi ja tema puhul oli tegu 1992.a autoga. Kahjuks see 1% sai saatuslikuks ja ei mahu lubatud raamidesse.Seega läks tal õnnetumalt kui minul.
Aga see aasta on ka teised oma palju moodsamate autode, tehnoülevaatluse sooritamisega hirmsasti hädas.
Nii,et ma pole ainuke,keda nöögitud on. Tuttav saadeti käsipiduri 1% erinevuse tõttu tagasi ja tema puhul oli tegu 1992.a autoga. Kahjuks see 1% sai saatuslikuks ja ei mahu lubatud raamidesse.Seega läks tal õnnetumalt kui minul.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
vaheta rõngad ja klapisääre tihendid ära, siis peaks asi taas korras olema. Selleks ei pea sa mootorit maha võtma ja kõike saab teha edukalt kapotiall
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Leidsin sellise tüki,ainult markeering on tal 2141 aga välisel vaatlusel mingit vahet ei täheldanud,tundub kasutamata asi olevat.Kui on huvi,võin loovutada.MAZ kirjutas:Leidke mulle see detail 0 EUR eest ja panen külge
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Teil sealkandis väga lihtne asi ma vaatan.. Meil siin uuemõisas on selline teaduslik uuring autol et täiesti julm.. Toon võrdluseks enda selleaastase ülevaatuse lehe.MAZ kirjutas:
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
@viirusboy
Päris karm värk teil seal, samas eks firmad on meil erinevad,kes teostavad tehnilist kontrolli.
Kuid selle lehe pealt on hea näha piirväärtusi,hea teadmiseks võtta.
@moskiito
Asi poleks ehk nii trööstitu aga kuna inimeste rahakotid on seoses kaudsete maksude ja muude jamadega,mis 2013.a tulevad niigi viimase välja tõmmanud.Siis võib ootamatu mootori remont või suurem väljaminek mõjuda nagu kasiinos suurmema hulga raha kaotamine. Seisev auto,mida pead nädalast nädalasse remondima viib raha välja ja kahjuks pole ka enam nende moodsate osade kvaliteet eriti kiita.
Teiselt hakka või uskuma "linnalegendi" sellest,kuidas korporatiivsed automüüjad soovivad kõik vanasõidukid kaotada,et nii endale kliente võita.
@Seenior
Ma usun,et see detail on sama,kuna 2141 võttis mitmed unifitseeritud detailid üle eelkäija mudelilt.
Huvi täitsa olemas asja vastu , tahaks pidurid saada normaalsemalt toimima.
Päris karm värk teil seal, samas eks firmad on meil erinevad,kes teostavad tehnilist kontrolli.
Kuid selle lehe pealt on hea näha piirväärtusi,hea teadmiseks võtta.
@moskiito
Asi poleks ehk nii trööstitu aga kuna inimeste rahakotid on seoses kaudsete maksude ja muude jamadega,mis 2013.a tulevad niigi viimase välja tõmmanud.Siis võib ootamatu mootori remont või suurem väljaminek mõjuda nagu kasiinos suurmema hulga raha kaotamine. Seisev auto,mida pead nädalast nädalasse remondima viib raha välja ja kahjuks pole ka enam nende moodsate osade kvaliteet eriti kiita.
Teiselt hakka või uskuma "linnalegendi" sellest,kuidas korporatiivsed automüüjad soovivad kõik vanasõidukid kaotada,et nii endale kliente võita.
@Seenior
Ma usun,et see detail on sama,kuna 2141 võttis mitmed unifitseeritud detailid üle eelkäija mudelilt.
Huvi täitsa olemas asja vastu , tahaks pidurid saada normaalsemalt toimima.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981