M 401, 1955, hallarvi

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas SanderV »

mina olen selle jaguri põhimõttest saanud aint niimoodi aru, et ta mitte ei lülita või tee seal midagi, sest minu teada ülemised-alumised torud ühenduses pole, vaid mõõdab 2 süsteemi rõhkusid, ja kui ühes toimub rõhu muutus, annab see teada sellest punase tulega armatuuris. Mossel on 2 süsteemi ja minu arust need peaksid mõlemad toimima kui 1 läheb katki. esimeses pole väga kindel kuna pole kunagi veel proovinud (see kus tagumised ja väikesed esimesed koos) aga ainult esimesed (suured kolvid) on mul ainult töötand küll ja pidurdasid needki väga hästi niiet tükk aega sõitsin ainult poolikute esimestega
hallarvi
Postitusi: 175
Liitunud: 02 Jaan 2012 18:32
Asukoht: Tartu

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas hallarvi »

Tagaosa hakkab valmis saama, paak valmis ehitatud ja kaablid ka uued tehtud.
Polo istmed ringi keevitatud ja põhja külge kinnitused lastud. Istmete põhjadel vahetasin pooled ära, kuna muidu poleks saanud neid liigutada, põrandal asetsev tala oleks fiksaatorit seganud.
Tuled laiali harutatud ja ebay-st led pirnid värvilised ka tellitud, ilmselt panen siis taha kõik valged klaasid ja ehk leiab ette ka, hetkel ainult 6 valget klaasi.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt


Pilt
hallarvi
Postitusi: 175
Liitunud: 02 Jaan 2012 18:32
Asukoht: Tartu

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas hallarvi »

Nii armsad sõbrad. Küsimus siis selline, et süütepoolil on 3 otsa teadaolevalt. Üks neist on B tähisega- sinna läheb oranž kaabel, üks on ilma tähiseta, kas see läheb jagajasse? Ja kolmas ots on siis küll venekeelsete tähtedega BK. Kuna mul sõber võttis eelmise auto pealt süütepooli maha ja otste peale märkeid ei pannud, siis olengi hädas. Kindlalt tean ainult seda, et B tähise keere väiksema läbimõõduga ja sinna sobis ainult oranž. Kuhu ma kollase panen, eeldusel, et must läheb ikkagi jagajasse?
Tahaks nädalavahetusel käivitama hakata.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas SanderV »

VKB oranz VK kollane kolmas jagaja. VK ja VKB peaksid olema suht koos jagaja all pool, variaatori juures, must kuskil üleval
hallarvi
Postitusi: 175
Liitunud: 02 Jaan 2012 18:32
Asukoht: Tartu

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas hallarvi »

Tänud.
hallarvi
Postitusi: 175
Liitunud: 02 Jaan 2012 18:32
Asukoht: Tartu

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas hallarvi »

Tere.

Pole tükk aega garaaži saanud, kuna olen komandeeringus olnud, kuid juhtmestik hakkab valmis saama lõplikult- kesklukk, helinduskaablid, päevasõidutuled, signalisatsioon jne. Kapotialune peaaegu ka kõik valmis, mõned kinnitused veel panna. Samuti sain ka mootori tööle. Nädalavahetusel ehk jõuab külili lükata ja kasti külge panna, kardaani mõõdu võtta, käsipiduri ja summuti valmis ehitada. Ka on tellitud ebay-st õlipüüdur. Kätte sain ka mehhaanilise vee- ja õlisurve mõõdiku koos ampermeetriga. Weberi põhjaga karpa õnnestus ka hankida. Ette läks Civic- u radikas koos ventilaatoriga. Tulemüür vormistatud ka fooliumiga kaetud pigimatiga ning seejärel värvitud. Vaikselt hakkasin ka armatuuri leiutama. Kuidagi ei taha armatuuri külge ja alla kõik asjad ära mahtuda.
Kasti sain täitsa uue, oli veel tehase rasvapaberi sees.

kellel rohkem huvi, siis pildid:

http://album.ee/node/27386179/50310292


Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas Edel »

Ei ole midagi halba öelda, vinge projekt! M-401, komplekteeritud 412 mootoriga ja VAZ-2103/06 näidikutega. Viimased on võrreldes Ladaga oma õigetelt asukohtadelt ringi vahetunud...
hallarvi
Postitusi: 175
Liitunud: 02 Jaan 2012 18:32
Asukoht: Tartu

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas hallarvi »

Kas on kasu, kui vabalthingava karpasse sisseminevale õhule survet lisada, et võimsust tõsta?

Vaatasin sellist asja, kuid kasuteguri osas jäin kahtlema.

http://www.ebay.com/itm/Turbocharger-El ... b7&vxp=mtr
Kasutaja avatar
27151
Postitusi: 299
Liitunud: 02 Veebr 2009 21:57
Telefon: 53416803
Asukoht: Noarootsi

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas 27151 »

hallarvi kirjutas:Kas on kasu, kui vabalthingava karpasse sisseminevale õhule survet lisada, et võimsust tõsta?

Vaatasin sellist asja, kuid kasuteguri osas jäin kahtlema.

http://www.ebay.com/itm/Turbocharger-El ... b7&vxp=mtr
Kasu on mingil määral ikka, youtubes videosigi, kus lehepuhuriga katsetavad ja mingi lisa hj tuleb ikka. Eks proovi ära.
Projekt on hea!
Punane välk
hallarvi
Postitusi: 175
Liitunud: 02 Jaan 2012 18:32
Asukoht: Tartu

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas hallarvi »

Tänud, tellin prooviks ära, kui ei mõika, panen Sharanile või Golfile, nendel turboga mootorid.
Vasta