Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
tänud teile,seda teada oligi vaja..
Homme proovin.
Täna võtsin tagumise silla vedrude küljest lahti,ning ühe trumli maha.Kuidas kässari tross lahti saada,see jäi esialgu arusaamatuks..
http://fotoalbum.ee/photos/Raudteehull/ ... e=5&seek=3
Homme proovin.
Täna võtsin tagumise silla vedrude küljest lahti,ning ühe trumli maha.Kuidas kässari tross lahti saada,see jäi esialgu arusaamatuks..
http://fotoalbum.ee/photos/Raudteehull/ ... e=5&seek=3
Absolute beginner
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
kässaril tõmba see vedru tagasi ning tõmba trossi otsak selle ''konksu'' tagant välja. või mida sa täpsemalt mõtlesid?
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Seal peaks seib kah olema, lõhisega. Õgvendad ära ja asjad lahenevad iseenesest
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Antud seibid, mind on lõhisega, painutad nati ja saad seibid trossi pealt kätte ning siis jääb ainult üle need tross tõmmata
Oled tublisti vaeva juba näinud. Millal siis lootus seda maanteel vuramas näha on??
Oled tublisti vaeva juba näinud. Millal siis lootus seda maanteel vuramas näha on??
Leidlik tuumafüüsik
http://album.ee/node/18779983/50132677
http://album.ee/node/18779983/50132677
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Täna siis lõikasin ühe pleki maha,ning proovisin ka uut peale,paistab et sobib täitsa kenasti(pisut painutamist on ikka tarvis).
Keevitama ei kiirustanud kuna alumine koopa plekk on jube ja ma ei tea mis sellega üldse teha.Samuti oleks vaja ennem keevitust küljekarp tuha sarnasest tolmust tühjaks rookida ja mingisugunegi roostetõre sinna sisse teha,ise mõtlesin et topiks selle karbi õlist läbi vettind kaltsu täis,kas mõistlik??
Lõikasin täiesti pehme pleki sellelt sisemiselt koopalt maha..
Keevitama ei kiirustanud kuna alumine koopa plekk on jube ja ma ei tea mis sellega üldse teha.Samuti oleks vaja ennem keevitust küljekarp tuha sarnasest tolmust tühjaks rookida ja mingisugunegi roostetõre sinna sisse teha,ise mõtlesin et topiks selle karbi õlist läbi vettind kaltsu täis,kas mõistlik??
Lõikasin täiesti pehme pleki sellelt sisemiselt koopalt maha..
Absolute beginner
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Kust saada sellist koopaserva plekki?
Viimati muutis mplakso, 28 Mai 2009 18:15, muudetud 1 kord kokku.
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Kas sa väheke nende koopaservade vahetamisega ei kiirusta? Pigem tasuks teha põhi, poolraamid ja karbid ennem korda. See koopaserv on selline iluasi juba pigem, mille täpne sobitamine võiks jääda suhteliselt lõppu. Ja see koopaserv käib siiski tagatiiva (mille pead ka vist ära vahetama) alla, mitte peale.
Kui Opel katki läheb, on Mossel veel 3 minutit jäänud.
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Ja määrimine jäta ka lõppu. Aga mingisugust kaltsu ära küll jumala eest kuhugi topi! Pigem otsi kahurimääret suurem laadung ja pumpa kõik avaused seda täis. See on küll päris defkaks kaubaks muutunud, aga vaadates keretööde mahtu, siis aega sul selle otsimiseks jagub.
Jõudu tööle!
Jõudu tööle!
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Ma tean et all käib,aga kuna muud ketkel teha ei saa siis lõikasin lihtsalt vana pleki maha..
Absolute beginner
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Alustuseks tasuks kere täiesti lagedaks võtta ja siis altpoolt liivapritsiga üle käia.