M 401, 1955, hallarvi

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
Seenior
Postitusi: 639
Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Asukoht: Lavassaare

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas Seenior »

Segu vahekorda saab vaid düüside vahetamisega reguleerida,reguleerkruvid on ainult tühikäigu häälestuseks.Pisut mõjutab segu ka ujuki tasapinna kõrgus.
hallarvi
Postitusi: 175
Liitunud: 02 Jaan 2012 18:32
Asukoht: Tartu

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas hallarvi »

Nojah, aga kui karpal on vahetatud kõik tihendid ja düüsid, siis kuidas ma ta tööle saan?
Kas on mingisugune rusikareegel, et missugust kruvi kui palju ma pean kinnisest asendist lahti pöörama, et mootor üldse tööle hakkaks.
Vist sai vähe segane jutt, kuid paremini selgitada ka ei oska. Mul siin olemas remonditud 03 karpa Weberi põhjaga. Hetkel mootor töötab vaz 01 karpaga, millel relakaga eemaldatud kõik liigne- tooreklapp jne., kuid olen 100 prossa kindel, et kui karpa ära vahetan, siis ma enam käima seda mootorit ei saa, mida teha, kust abi otsida?
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1581
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas partnermosse »

Tühikäigu kruvi keera välja 3-4 täispööret sissekeeratud asendist. CO kruvi keera välja 2,5 -3 pööret välja kinnisest asendist. (tore oleks näha seda karburaatorit pildina, siis saaks ehk täpsemalt näidata mida keerata vaja)
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1581
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas partnermosse »

hallarvi kirjutas:Nojah, aga kui karpal on vahetatud kõik tihendid ja düüsid, siis kuidas ma ta tööle saan?
Kas on mingisugune rusikareegel, et missugust kruvi kui palju ma pean kinnisest asendist lahti pöörama, et mootor üldse tööle hakkaks.
Vist sai vähe segane jutt, kuid paremini selgitada ka ei oska. Mul siin olemas remonditud 03 karpa Weberi põhjaga. Hetkel mootor töötab vaz 01 karpaga, millel relakaga eemaldatud kõik liigne- tooreklapp jne., kuid olen 100 prossa kindel, et kui karpa ära vahetan, siis ma enam käima seda mootorit ei saa, mida teha, kust abi otsida?
Relakaga eemaldatud, vidinateta karpat sooviks ka näha pildis ! :)
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
hallarvi
Postitusi: 175
Liitunud: 02 Jaan 2012 18:32
Asukoht: Tartu

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas hallarvi »

Vana karpa siis selline, kuid töötab, külmalt läheb halvasti käima

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Ja see siis remonditud. Mis kruvi mille jaoks on?

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1581
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas partnermosse »

Remonditud karburaator ei hakka sul tööle korralikult kuna keskmise osa tald on kumer(seda tuleb kuumaga tagasi pressida vastu sirget metall talda) ja sealt hakkab lisaõhku vahele tirima, mootor hakkab ebastabiilselt töötama ja tühikäiku on võimatu seadistada. Remonditud karburaator koosneb 01 ja 07 karpa segust.
Aga see karburaator mis relakaga lõigatud, siis lausa imestan, et seda käima saad :)
Remonditud karburaatori tühikäiku saad reguleerida (viimane pilt ) kus kruvi on vedruga. Co taset (eelviimane pilt) alumise osa parempoolse toru juures olev kruvi (seal vist plastik kork ees)
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
hallarvi
Postitusi: 175
Liitunud: 02 Jaan 2012 18:32
Asukoht: Tartu

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas hallarvi »

Tänud vastuse eest partnermosse. Kas lihvpingis võib lasta talla sirgeks, et vastu tihendit läheks ja lisaõhku ei saaks?
Kui suur hõrendus seal on, kas tihendisilikooniga paigaldades jääb pidama?
Ka selline huvitav küsimus, et mis elektriline jubin seal on, kas kütteklapp, või mingi andur. Seal juhtme koht, aga kuhu see ühendada?
Kasutaja avatar
RoTT
Postitusi: 115
Liitunud: 04 Veebr 2009 20:23
Asukoht: Märjamaa ja Tallinn

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas RoTT »

Elektriline jubin on tühikäiguga seotud, sinna pane + peale lihtsalt.
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1581
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas partnermosse »

hallarvi kirjutas:Tänud vastuse eest partnermosse. Kas lihvpingis võib lasta talla sirgeks, et vastu tihendit läheks ja lisaõhku ei saaks?
Kui suur hõrendus seal on, kas tihendisilikooniga paigaldades jääb pidama?
Ka selline huvitav küsimus, et mis elektriline jubin seal on, kas kütteklapp, või mingi andur. Seal juhtme koht, aga kuhu see ühendada?
Lihvida ei tohi talda !!! Kuumapuhuri ja sirge metal vastutallaga suruda sirgeks tagasi kruustangide vahel ja loomulikult panna miskit puidust ese teisele poole vastu, et kruustangide teine pool karburaatorile "hambajälgi" ei jätaks.

Huvitava küsimuse vastus- see jubin on elektromagnetklapp. Kui see ei tööta siis autot käima ei tohiks saada ja ühendad selle jagaja + klemmi külge. Käivitamisel, sees olev klapp avaneb. Mootori väljasuretamisel klapp sulgub ja kütte etteandmine lakkab (hea detonatsiooni vastu).
Ja tihendisilikooni on soovitatav mitte karburaatori tihenditeks teha, sest võib sulgeda teatud kanalid, mille tõttu võib olla karburaatori töö häiritud.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
RoTT
Postitusi: 115
Liitunud: 04 Veebr 2009 20:23
Asukoht: Märjamaa ja Tallinn

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitus Postitas RoTT »

Huvitava küsimuse vastus- see jubin on elektromagnetklapp. Kui see ei tööta siis autot käima ei tohiks saada ja ühendad selle jagaja + klemmi külge. Käivitamisel, sees olev klapp avaneb. Mootori väljasuretamisel klapp sulgub ja kütte etteandmine lakkab (hea detonatsiooni vastu).
Vaidleks siin kohal vastu, olles alles oma 2140-le samasuguse junniga karpa peale pannud ja sõbral aidatud ka üks selline ladale peale panna.
Süüte külge ma seda ei paneks, endal kadus autol vahepeal süüde ära kui see klapp oli ühendatud, ladal on ta originaalis mingi relee küljes(laadimine ehk?). Auto käib ilma selleta küll, aga tühikäik on väga ebastabiilne või puudub üldse.
Vasta