MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Sul pole veel remontimisega ring peale jõudnud lihtsalt Endal helerohelist küll tihti näppida vaja pole, vaid peab remontima rallikat, mis saab tihti katsetel lõhkumist tunda.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Kui 60 leheküljelise teemaga ringi peale ei tee, siis on päris korralik ettevõtmine see.
2140 varuosadeks:
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/view ... =14&t=2932
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/view ... =14&t=2932
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Probleem ongi selles,et kuna tarvitan seda autot igapäevaselt,siis pole suurt aega süveneda iga jupi sisse. Vigu on ja ma tean,ka mis asi tuleks ära vahetada ja mis järjekorras. Aga kui alternatiivset transpordi vahendit ei ole siis tee või tina. Kahte asja korraga ei saa teha. Remontimise eest keegi mulle raha ei maksa.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Aga miks sa seda rahas arvestad? Saan aru et igapäevaliikur, kuid sellepärast remonti rahana kl ei peaks arvestama. Minu mosse om samuti igapäeva liikur, kuid remondin seda naudinguga, sest kui asjaga valmis saab on siga mõnus tunne.MAZ kirjutas: Remontimise eest keegi mulle raha ei maksa.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Ükski auto ei saa sõita usaldusväärselt ja probleemivabalt kui seda korralikult ei hooldata, rääkimata veel vanast vene tehnikast, mis enne sinukätte sattumist pikalt seisis.
Ülelüldse see teema tundub veits naljakas minu jaoks, iga väikse probleemi üle on foorumis pikk hala aga tegudes ei jõua nagu kuhugi. Algus oli paljulubav, tundus et auto tehakse päris ilusti korda aga mida edasi seda rohkem "kolhoosituuninguks" asi hakkas minema.
Tohib küsida kui vana Sa oled? Jutu ja vahtralehe järgi on mulje jäänud et umbes keskkoolipoiss, aga samas oled rääkinud erinevates foorumites ja teemades kuidas sa erineva vene tehnikaga tööd oled teinud et kogemusi võiks nagu olla ju.
Palun väga vabandust kui eelnev jutt kuidagi Sind solvas või halvustavana tundus aga sellised mõtted on tekkinud seda teemat jälgides. Põhiline on ikka et vana autot hoitakse elus ja selle eest respekt ja palju edu Sulle ning loodan seda autot kunagi klubiüritustel ka kohata.
Ülelüldse see teema tundub veits naljakas minu jaoks, iga väikse probleemi üle on foorumis pikk hala aga tegudes ei jõua nagu kuhugi. Algus oli paljulubav, tundus et auto tehakse päris ilusti korda aga mida edasi seda rohkem "kolhoosituuninguks" asi hakkas minema.
Tohib küsida kui vana Sa oled? Jutu ja vahtralehe järgi on mulje jäänud et umbes keskkoolipoiss, aga samas oled rääkinud erinevates foorumites ja teemades kuidas sa erineva vene tehnikaga tööd oled teinud et kogemusi võiks nagu olla ju.
Palun väga vabandust kui eelnev jutt kuidagi Sind solvas või halvustavana tundus aga sellised mõtted on tekkinud seda teemat jälgides. Põhiline on ikka et vana autot hoitakse elus ja selle eest respekt ja palju edu Sulle ning loodan seda autot kunagi klubiüritustel ka kohata.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Ma ei tea,kuidas Martpoiss asjast aru saab aga iga asja tegemisel on kaks osa.
Esmalt üks asi on hädaldamine, usu mind ma kuulen seda viimast iga jumala päev 24/7. Kui tahetakse hädaldada siis leitakse alati põhjust.
Teisalt ei saa ju kirjutada,et kõik on ülihästi ja parim,sest see oleks valetamine ja asjade ilustamine. Ma loodan,et need,kes on viitsinud selle auto teemat lugeda saavad vähemalt ise veidike aimu,mis see vanaautoga sõitmine kujutab.
Kui sa teed enda arust põhjalikult aga ikka mingit tulemust ei ole,siis ajab see pika peale närvid mustaks. Mis oleks siis parem? Võtta pulkadeks ja uuesti kokku? Teoorias nii teha tuleks(olen sellega idee poolest nõus) aga kui see on ka ainus hetkel liikuv asi,siis oleks see sama hea kui püksi lasta. Ennem tuleb lahendada probleem "igapäeva liikur" ja siis on aega vanadele asjadele tõsisemalt pühenduda.
Minul on vanust kõvasti üle 25.a+ ja no vahtralehed jäid külge ammust ajast,sest lükkasin iga aasta seda talvekoolituse tegemist edasi(oma viga,et tegin nii). No nüüd enne kevadet sai see koolitus tehtud ja pole muud kui uued load ära vormistada 2013.a jaanuaris.
Kes ei soovi ei pea seda teemat lugema ja oma pead vaevama,lõpptulemusena tean ma siiski ise,mis ma oma autoga teen.
Esmalt üks asi on hädaldamine, usu mind ma kuulen seda viimast iga jumala päev 24/7. Kui tahetakse hädaldada siis leitakse alati põhjust.
Teisalt ei saa ju kirjutada,et kõik on ülihästi ja parim,sest see oleks valetamine ja asjade ilustamine. Ma loodan,et need,kes on viitsinud selle auto teemat lugeda saavad vähemalt ise veidike aimu,mis see vanaautoga sõitmine kujutab.
Kui sa teed enda arust põhjalikult aga ikka mingit tulemust ei ole,siis ajab see pika peale närvid mustaks. Mis oleks siis parem? Võtta pulkadeks ja uuesti kokku? Teoorias nii teha tuleks(olen sellega idee poolest nõus) aga kui see on ka ainus hetkel liikuv asi,siis oleks see sama hea kui püksi lasta. Ennem tuleb lahendada probleem "igapäeva liikur" ja siis on aega vanadele asjadele tõsisemalt pühenduda.
Minul on vanust kõvasti üle 25.a+ ja no vahtralehed jäid külge ammust ajast,sest lükkasin iga aasta seda talvekoolituse tegemist edasi(oma viga,et tegin nii). No nüüd enne kevadet sai see koolitus tehtud ja pole muud kui uued load ära vormistada 2013.a jaanuaris.
Kes ei soovi ei pea seda teemat lugema ja oma pead vaevama,lõpptulemusena tean ma siiski ise,mis ma oma autoga teen.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
kui lubad siis ma tulen lõhun su mosse igatepidi ära, saad jälle naudingutmoskiito kirjutas:Aga miks sa seda rahas arvestad? Saan aru et igapäevaliikur, kuid sellepärast remonti rahana kl ei peaks arvestama. Minu mosse om samuti igapäeva liikur, kuid remondin seda naudinguga, sest kui asjaga valmis saab on siga mõnus tunne.MAZ kirjutas: Remontimise eest keegi mulle raha ei maksa.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Kere on liiga hea,et hakata kokku tampima. Aga tänan pakkumast oma lahket abi kuid usun,et saan ise ka hakkama,kui peaks asi kunagi niikaugele jõudma.SanderV kirjutas:
kui lubad siis ma tulen lõhun su mosse igatepidi ära, saad jälle naudingut
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Eluterve kriitika on teretulnud alati. Kahjuks asutuse autod ei ole kõige paremad asjad, kuna tihti sõitis keegi teine ja kanalis remontisid seda igasugu kahtlase kvalifikatsiooniga sosssepad. Ega selle auto puhul teistmoodi pole olnud, miks muidu üksteise järel asju läheb.Martpoiss kirjutas:Ükski auto ei saa sõita usaldusväärselt ja probleemivabalt kui seda korralikult ei hooldata, rääkimata veel vanast vene tehnikast, mis enne sinukätte sattumist pikalt seisis.
....
Palun väga vabandust kui eelnev jutt kuidagi Sind solvas või halvustavana tundus aga sellised mõtted on tekkinud seda teemat jälgides. Põhiline on ikka et vana autot hoitakse elus ja selle eest respekt ja palju edu Sulle ning loodan seda autot kunagi klubiüritustel ka kohata.
Mõni viga on olnud väga kaua ja keegi pole viitsinud sellele tähelepanu pöörata.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
see lause oli rohkem moskiitole suunatud