M 401, 1955, hallarvi
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: M 401, 1955, hallarvi
Mulle igatahes meeldib!
Tulebki selline masin mida igapäevaselt ei näe mis on ka nii ära tehtud nagu nad tavaliselt pole! Hetkel tundub ka, et ei ole üle pingutatud igasuguste fancy lisadega.
Tulebki selline masin mida igapäevaselt ei näe mis on ka nii ära tehtud nagu nad tavaliselt pole! Hetkel tundub ka, et ei ole üle pingutatud igasuguste fancy lisadega.
2140 varuosadeks:
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/view ... =14&t=2932
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/view ... =14&t=2932
Re: M 401, 1955, hallarvi
Mul nagu mõte oli jah mitte üle pingutada, vaid teha välimuselt selline viisakas riistapuu, mis astuks ilusti edasi ja oleks ka samas kasutajasõbralik, eks näis, mis saab. Mootor ja tagasild lähevad ümbertegemisele, kuid ei tea- ilmselt kast ei pea pärast vastu, siis vaatab, mis edasi saab.
Re: M 401, 1955, hallarvi
Vat nüüd siis juhtuski selline asi, kus oligi kasu näiteks voltmeetrist. Nimelt mul siin ühel teisel pillil ka lisakellad paigaldatud. Sõitsin esmaspäeva hommikul Tartust Tallinnasse ja kurvastusega vaatasin voltmeetrit, see hüppas päris hoogsalt 11 ja 13 voldi vahel, kuni lõpuks jäi hoidma kuskil 11,5 voldi peal. Esimese hooga arvasin, et nüüd geneks harjad nägemist, kuid polnud aega tegeleda, pärastlõunal oli vaja Narvasse sõita, siis aga hakkas voltmeeter poole tee peal juba alla 11 voldi näitama, lootsin, et ikka jõuan kohale. Kohal olles iis vaatasin kapoti alla ja segus, et akuklemmide küljes olevad peenemad lisajuhtmed lahti tulnud. Sai kinni keeratud ja pinge jälle pea 14 volti. Tahan seda öelda, et laadimine oli kehva, kuid laadimistuli veel põlema ei läinudki, seega varsti oleks aku nii tühi olnud, et ilmselt starterit poleks enam vedanud.
Re: M 401, 1955, hallarvi
hallarvi kirjutas:Vat nüüd siis juhtuski selline asi, kus oligi kasu näiteks voltmeetrist. Nimelt mul siin ühel teisel pillil ka lisakellad paigaldatud. Sõitsin esmaspäeva hommikul Tartust Tallinnasse ja kurvastusega vaatasin voltmeetrit, see hüppas päris hoogsalt 11 ja 13 voldi vahel, kuni lõpuks jäi hoidma kuskil 11,5 voldi peal. Esimese hooga arvasin, et nüüd geneks harjad nägemist, kuid polnud aega tegeleda, pärastlõunal oli vaja Narvasse sõita, siis aga hakkas voltmeeter poole tee peal juba alla 11 voldi näitama, lootsin, et ikka jõuan kohale. Kohal olles iis vaatasin kapoti alla ja segus, et akuklemmide küljes olevad peenemad lisajuhtmed lahti tulnud. Sai kinni keeratud ja pinge jälle pea 14 volti. Tahan seda öelda, et laadimine oli kehva, kuid laadimistuli veel põlema ei läinudki, seega varsti oleks aku nii tühi olnud, et ilmselt starterit poleks enam vedanud.
Aga üksvõimalus on teha asjad nii korralikult valmis, et ei saa midagi juhtuda
Keevitustööd Rakveres. Tel.56933617
Re: M 401, 1955, hallarvi
Valmis võib ju alati ehitada ja peabki ehitama korralikult, kuid elu on näidanud, et ajapikku annab kuskilt ikka midagi järele.
Siin siis pilt minu eelmisest projektist, mis hetkel jäi kahjuks pooleli, kuna sain ammuihaldatud M401 korraliku keevitatud kerega.
Kui mosse valmis saan, lõpetan ka selle ära .
Siin siis pilt minu eelmisest projektist, mis hetkel jäi kahjuks pooleli, kuna sain ammuihaldatud M401 korraliku keevitatud kerega.
Kui mosse valmis saan, lõpetan ka selle ära .
Re: M 401, 1955, hallarvi
Tere siis üle pika aja.
Olen kadestusega jälginud, kuidas siin paljud oma autosid nokitsevad, kuid endal pole kuidagi üldse viitsimist sellise külmaga kütmata garaaži alla tööd minna tegema. Ootan siis vähemalt sulailmad ära ja siis uue hooga- tahaks ju kevadel lõpuni teha selle projekti ja suve nautima hakata. Täna tõin keevitaja käest summuti ära, mille lasin ringi keevitada. Pükstele sai ka lambda anduri jaoks koht keevitatud, et segukella jaoks andur panna.
Olen kadestusega jälginud, kuidas siin paljud oma autosid nokitsevad, kuid endal pole kuidagi üldse viitsimist sellise külmaga kütmata garaaži alla tööd minna tegema. Ootan siis vähemalt sulailmad ära ja siis uue hooga- tahaks ju kevadel lõpuni teha selle projekti ja suve nautima hakata. Täna tõin keevitaja käest summuti ära, mille lasin ringi keevitada. Pükstele sai ka lambda anduri jaoks koht keevitatud, et segukella jaoks andur panna.
Re: M 401, 1955, hallarvi
Tere.
Ikka ei taha veel minna garaaži tööd tegema, kuid mõtteid saab ka soojas toas mõlgutada.
Eks ikka automõtteid, et mis ja kuidas.
Seega tellisin täna jälle mõned vidinad autole.
Need F1 tuled peab ikka panema vist, kuna liiklejad on pimedad, alles sõideti mulle tagant sisse ja enne seda paar nädalat sõideti parklas esitiib nii sisse, et ka ratas oli viltu all.
Ikka ei taha veel minna garaaži tööd tegema, kuid mõtteid saab ka soojas toas mõlgutada.
Eks ikka automõtteid, et mis ja kuidas.
Seega tellisin täna jälle mõned vidinad autole.
Need F1 tuled peab ikka panema vist, kuna liiklejad on pimedad, alles sõideti mulle tagant sisse ja enne seda paar nädalat sõideti parklas esitiib nii sisse, et ka ratas oli viltu all.
Re: M 401, 1955, hallarvi
Need pedaalikatted on küll suht lidrud ja nõrgad asjad, paika on neid üsna raske saada ja need on põhiliselt plastikust, mul on kaks komplekt ja ühel komplektil läks gaasipedaali pealne kate pooleks.
Re: M 401, 1955, hallarvi
Tere üle mitme aja.
Ei kannatanud enam ja läksin garaaži ning tõin žiguli juhtmestiku küljest vajaliku koguse pistikuid. Tegin valmis kelladele kogu jutu.
Nüüd vaja veel teised otsad auto elektrisüsteemi külge ühendada. Ka sain WV foorumist Luisi rooli ja kohale jõudis ka rooli vahetükk. Seega proovisin korra rooli ka oma kohale.
Õhule sai tehtud ka karpa otsa vajalik tükk, kustkohast siis edasi ettepoole peab hakkama liikuma mingisuguste torudega.
Ja kuna enam ei sobi sinna kuidagi Ziguli bensiini näidik, sai tellitud ka selline asi ära
Kas keegi ütleks, mitme kraadi pealt mosse termostaat avaneb, ma panin tagasitulevale veele vahele lülituse, mis tule armatuuris põlema paneb, kui elektrivent mingil põhjusel otsad peaks andma. Andur sai hetkel 95 kraadi.
Ei kannatanud enam ja läksin garaaži ning tõin žiguli juhtmestiku küljest vajaliku koguse pistikuid. Tegin valmis kelladele kogu jutu.
Nüüd vaja veel teised otsad auto elektrisüsteemi külge ühendada. Ka sain WV foorumist Luisi rooli ja kohale jõudis ka rooli vahetükk. Seega proovisin korra rooli ka oma kohale.
Õhule sai tehtud ka karpa otsa vajalik tükk, kustkohast siis edasi ettepoole peab hakkama liikuma mingisuguste torudega.
Ja kuna enam ei sobi sinna kuidagi Ziguli bensiini näidik, sai tellitud ka selline asi ära
Kas keegi ütleks, mitme kraadi pealt mosse termostaat avaneb, ma panin tagasitulevale veele vahele lülituse, mis tule armatuuris põlema paneb, kui elektrivent mingil põhjusel otsad peaks andma. Andur sai hetkel 95 kraadi.
Re: M 401, 1955, hallarvi
Mitte paha pärast, aga see rool sobib sinna küll sama hästi, kui sea selga sadul . Kas see armatuuri alumine osa jalgadele ette ei jää?