4 x IZ 412(Ka Sportralli) IZ 2715, MZMA 426 stern100
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Teisipäeval saab helerohelisel kindlustus läbi, ehk siis see hooaeg sai sõidetud kaheksa kuuga umbes 11 tuhat kilomeetrit. Ehk siis keskmiselt 45 kiltsa päevas Lagunemise poole pealt oli siis selle 11 tuhande jooksul nii palju et ketikõrina pärast vahetasin suvel ju välja keti, tallad ja hammasrattad. Korra sai elektrisüsteemi parandatud ning rohkem polnud vaja autot absoluutselt näppida. Kui üks õlitasemete kontroll ja lisamine välja arvata (käimar ja tagasild siis).
Idee on praegu selline, et talvel tuleks autot madalamaks lasta Kurjaks pole vaja minna, alati saab kõrgemaks tagasi tõsta Teha kindlaks mis puks taga nõrk on, et midagi kuskil koliseb. Ja kui raha, viitsimist ja abimehi, siis ka hülsid kolvid rõngad ja saaled välja vahetada uute vastu. Samuti on tulevikuvisioonides lai 15´ plekk. Kuid eks näis. Veel tahak auto, et omanik hakkaks rikkaks ja tehtaks uued keretööd, kuna eelmised ei olnud kõige korralikumad ning mind ennast häirib, kui oma vead nii hästi autol välja paistavad.
Paar pilti hetkeseisust( pesen ikka sopa maha ennem kui garaasi ära lükkan).
Jaa viimane kord Tallinna otsaga sai siis tuleklaas kivi...Kuradi hästi näitasid tuled nende reflektorigega. Kuid egas midagi, saabki siis h4 pesaga reflektorid osta.
Idee on praegu selline, et talvel tuleks autot madalamaks lasta Kurjaks pole vaja minna, alati saab kõrgemaks tagasi tõsta Teha kindlaks mis puks taga nõrk on, et midagi kuskil koliseb. Ja kui raha, viitsimist ja abimehi, siis ka hülsid kolvid rõngad ja saaled välja vahetada uute vastu. Samuti on tulevikuvisioonides lai 15´ plekk. Kuid eks näis. Veel tahak auto, et omanik hakkaks rikkaks ja tehtaks uued keretööd, kuna eelmised ei olnud kõige korralikumad ning mind ennast häirib, kui oma vead nii hästi autol välja paistavad.
Paar pilti hetkeseisust( pesen ikka sopa maha ennem kui garaasi ära lükkan).
Jaa viimane kord Tallinna otsaga sai siis tuleklaas kivi...Kuradi hästi näitasid tuled nende reflektorigega. Kuid egas midagi, saabki siis h4 pesaga reflektorid osta.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Tänase päeva saavutused rallikal. Keevitada veel nii palju et panna uuele poolele vana kapoti kinnitus ning siis kerge värv ja kokkuladumine.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Edeneb. Said korraliku tala?
2140 varuosadeks:
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/view ... =14&t=2932
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/view ... =14&t=2932
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Jap. Nüüd tuleb veel siis kõik kokku laduda, et 8. dets Kiltsi rahvasprindil jälle rajal olla. Väga harjutamise aega ka ei jää...ei oska selle uue mootori kõike jõudu veel ära kasutadagi.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Mehel tõsine tahtmine. Vaadates, kui kortsus asi enne oli, oleks iga teine või kolmas vend sellise Mosse lihtsalt vanarauda tassinud.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
ma olen nii uhke su üle stern
ei tglt tundub solid, tee keevitustes valges paremanid pilte
ei tglt tundub solid, tee keevitustes valges paremanid pilte
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Rallikal vaja homme veel jahutusvedelik ja käigukasti õli sisse kallata ning võib proovima minna
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Päris suure töö oled ära teinud. Muidu miks üldse otsustasid seda taastada mitte uut kere võtta? Enamus ilmselt poleks viitsinud nii suurt taastamist ette võtta ja oleks lihtsamat teed läinud.
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Konkreetne kollane kere on sõitnud 40 tuhat kilomeetrit ja nüüd siis minu käes ühe talve( eelmine talv oli sellele autole esimene). Põhi ja raamid, selliseid naljalt ei leia. Kuigi see uus kere mis tõin, see samasugune Ei olnud ju raske tegelikult seda kere üles lüüa. Kuna aknad jäid ette ja uksed sai käima, siis võib ju ikka samaga edasi sõita küll.Martpoiss kirjutas:Päris suure töö oled ära teinud. Muidu miks üldse otsustasid seda taastada mitte uut kere võtta? Enamus ilmselt poleks viitsinud nii suurt taastamist ette võtta ja oleks lihtsamat teed läinud.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Vahepeal oli juba kahe nädalaga tutikas siduriketas ka nii kinni jäänd et oiioii, jama rohkem kui plaan ette nägi...Iluvõre ja prillid veel ette, ning kaheksas detsember Kiltsi Rhavasprindil rajal!
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!