
412 esivedrustuse modding
412 esivedrustuse modding
Peaaegu terve päev selle kallal pead vaevanud, kuidas esiots korralikult jäigaks ja madalaks saada, aga seda tänavalegaalselt. Tekkis siis selline küsimus, et kas vedrusi võib ees olla 2x rohkem kui originaalis? mõte oli mul umbes selline: originaalvedru diameeter üsna suur, sinna sisse peaks vabalt mahtuma mingi riisiraketi tagumise amordi vedru. Süsteem toimiks nagu klapivedrudki, üks on teise sees. Aga kas see ülevaatuse onklitele ka meeldib, see jäi painama. Oskab keegi selle koha pealt öelda midagi? 

Audide lainel
Re: 412 esivedrustuse modding
Sebi põllumajandusliku variandi vedru ja gaasiamort - minu nägemus asjast.Muidu sellest madaldamisest peaks siin foorumis olema juttu küll ja veel. 

AZLK 2140 ´85a.
Vigursõit 2012,2013,2014,2015,2018 VIIMANE koht!
Vigursõit 2012,2013,2014,2015,2018 VIIMANE koht!
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1725
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: 412 esivedrustuse modding
Kui sa originaalvedru sisse teise vedru paned, kuhu siis amort läheb?
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - M402 '57 ja mõned kastikad ning 40-ed ka.
https://www.facebook.com/WaxGarage
https://www.facebook.com/WaxGarage
Re: 412 esivedrustuse modding
Teise vedru siseava veel piisavalt suur, et peaks ära mahtuma.
Audide lainel
Re: 412 esivedrustuse modding
lõigatud volga vedru ette.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 140 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 140 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: 412 esivedrustuse modding
On täpselt sama jäik kui põllumajanduslik originaal.stern100 kirjutas:lõigatud volga vedru ette.

Normaalne gaasiamort ei pruugi ära mahtuda. Mõni on jämedam ka, kui originaal.r384n3 kirjutas:Teise vedru siseava veel piisavalt suur, et peaks ära mahtuma.
Ise arvan, et originaalvedru (keskmise jäikusega, mitte köige pehmem, ega köige jäigem), koos korraliku gaasiamordiga (Bilstein B6 näiteks), ja topeltstabikad peaksid tagama üsna jäiga esiotsa. Topeltstabikad (soovituslikult mõlemad põllumajanduslikud, ehk siis jämedamad) teevad pool amordi tööd ära, amort ise on hea ja jäik, siis ei ole seda vedru nii jäigaks vaja ajada.
PS. kui sa nii jäigaks köik selle ajad, siis töenäoliselt mingi hetk hakkavad keredetailid väände töttu murduma. Ehk siis peaksid kerele tugevdused tegema.
Ja vedrude kohta veel... kui tahad madalamaks lasta väga palju, siis võimalik, et parem oleks põllumajandusliku vedruga alustada.
Soovitan järk järgult hakata asju vahetama - osa mossesid on tehasest väga vedelad, teised jälle mitte. Saad siis vaadata, mis kuidas mõjutab.
Re: 412 esivedrustuse modding
Audide lainel
Re: 412 esivedrustuse modding
the f is that?
Re: 412 esivedrustuse modding
Vedrustuse ja üleüldse igasugune auto ümberehitamine on niikuinii mittelegaalner384n3 kirjutas:kuidas esiots korralikult jäigaks ja madalaks saada, aga seda tänavalegaalselt

Tegelikult tahtsin meelde veel põhikooli füüsikatundi, kus räägiti et vedru jäikus oleneb selle pikkusest ja keerdude arvust, kui vedru lühemaks lõigata muutub see ka jäigemaks.
Re: 412 esivedrustuse modding
Kui asi tõesti väga jäik on ning kõike väntsutama hakkab seal, viskan selle porno sealt minema ning lähen põllumajanduslikku rada. Niikaua aga las nad olla seal.
Audide lainel