Teisi lolle on ka mujal,kui ainult liikluses.... Aga enamus on ikka enda teha.SanderV kirjutas:wroooooong, sa ei osale liikluses üksi, teisi lolle on ka!!!!!TALUPOEG TALUJA kirjutas:kui oled korralik juht,ei juhtu sinuga ka midagi
Mosse kui surmarelv?
Foorumi reeglid
Igasugune viitamine piraatlusele ja ebaseaduslikele tegevustele on keelatud. Aadressid mis viitavad piraatliku tarkvara, mängude, muusika jne tirimisele, KUSTUTATAKSE.
Kasutajad, kes reeglist kinni ei pea saavad hoiatuse või foorumist banni. Mosseklubi.ee ei kiida heaks tarkvara, mängude, muusika jne levitamist ilma autori õiguseta.
Administraatoritel ja moderaatoritel on õigus ette hoiatamata kustutada foorumisse mittesobivad teemad.
Igasugune viitamine piraatlusele ja ebaseaduslikele tegevustele on keelatud. Aadressid mis viitavad piraatliku tarkvara, mängude, muusika jne tirimisele, KUSTUTATAKSE.
Kasutajad, kes reeglist kinni ei pea saavad hoiatuse või foorumist banni. Mosseklubi.ee ei kiida heaks tarkvara, mängude, muusika jne levitamist ilma autori õiguseta.
Administraatoritel ja moderaatoritel on õigus ette hoiatamata kustutada foorumisse mittesobivad teemad.
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: Mosse kui surmarelv?
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: Mosse kui surmarelv?
See on fakt, et mosse on ebaturvalisem kui uuemad autod. Mõtlen eriti lääne autosi. Ma nõustun, et juht on kõige tähtsam, kuid reaalsususele vastu vaadates, pean ise ka tunnistama, et avarii puhul on tõenäosus mossest elusana pääseda palju väiksem kui uuematest autodest. Ma olen ise suure õnnetuse üle elanud ja tean, et kui ma oleks mossega seal samas olukorras olnud, siis ma ilmselt siin ei kirjutaks. Ma usun, et teema ülestõstja pole mõelnud siin juhi oskusi, vaid olukorda, kus vahet pole kelle süül mingi avarii sünnib, et mossega ellujäämise võimalus on väga väike.
Re: Mosse kui surmarelv?
Nagu SanderV juba ütles, et on teisi lolle ka...
http://www.reporter.ee/2012/11/30/latla ... sonnetuse/
Veel küsimusi?
E: Enamus enda teha, aga vaja läheb ainult juhust ja kuna juhus on pime siis...
http://www.reporter.ee/2012/11/30/latla ... sonnetuse/
Veel küsimusi?
E: Enamus enda teha, aga vaja läheb ainult juhust ja kuna juhus on pime siis...
Iz 412 1980.a, Audi 100 Avant Q 1990.a, Honda Accord Tourer 2009.a, Audi 100 Avant 1987.a, Audi 100 Avant Q 1991.a, Audi 80 2.8 v6 1993.a,
Re: Mosse kui surmarelv?
teisi lolle on ka aga enamustel probleemidel saad ise silma peal hoida ja võimalusel neid vältida, muidugi oleneb jobust.SanderV kirjutas:wroooooong, sa ei osale liikluses üksi, teisi lolle on ka!!!!!TALUPOEG TALUJA kirjutas:kui oled korralik juht,ei juhtu sinuga ka midagi
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: Mosse kui surmarelv?
Pigem tuleks küsida,kuidas need teised lollid on üldse load saanud kätte? Nõukogude ajal käis autokool ligi pool aastat. Praegu vorbitakse juht valmis minimaalselt 2 kuuga(reaalselt 3 kuuga). Aga üldiselt see on ebapiisav aeg,et üldse sa näeksid kõiki olukordasid. Tõeline ellujäämine hakkab siis,kui sa pead ise sõitma hakkama ilma igasuguse abita. Ning on ka neid,kes on endale load ilmselt ostnud,kuigi neid on % vähem.
Kolmas probleem on liiga kiired autod. Nõukogude ajal oli massiliselt õnnetusi Ladadega. Ning seda just sellepärast,et lihtinimesele oli see kõige kiirem auto,mida oli võimalik kätte saada. Aga kui tulid Fordid,Mitshud ja Toyotad. Siis järgnesid kohe ka palju hullemad ja rängemad avariid? Ei tea küll miks?
Kolmas probleem on liiga kiired autod. Nõukogude ajal oli massiliselt õnnetusi Ladadega. Ning seda just sellepärast,et lihtinimesele oli see kõige kiirem auto,mida oli võimalik kätte saada. Aga kui tulid Fordid,Mitshud ja Toyotad. Siis järgnesid kohe ka palju hullemad ja rängemad avariid? Ei tea küll miks?
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: Mosse kui surmarelv?
Sellepärast,et mõistust polnud..... ja kasutusjuhend läbi lugemata.MAZ kirjutas: Kolmas probleem on liiga kiired autod. Nõukogude ajal oli massiliselt õnnetusi Ladadega. Ning seda just sellepärast,et lihtinimesele oli see kõige kiirem auto,mida oli võimalik kätte saada. Aga kui tulid Fordid,Mitshud ja Toyotad. Siis järgnesid kohe ka palju hullemad ja rängemad avariid? Ei tea küll miks?
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: Mosse kui surmarelv?
ja on ka neid kes üldse lubadeta sõidavad, kuigi jah, ise olen ka seda meelt et ega load ei sõida, aga reeglina lubade puudumisel on põhjus. Paraku see % kes ilma lubadeta sõidavad on VÄGA suur
Re: Mosse kui surmarelv?
Väga huvitav on lugeda kuidas mõned "süüdistavad" tänapäeva autotootjaid autode ohutumaks muutmaks eesmärgiga populariseerida autode ohutust ja uusi autosid
Kui vaadata minigit aastastatistikat, siis võib tõsesti tunduda et mosse võib olla kõige ohutum auto, kuna aasta jooksul ei ole keegi ennast mossega surnuks sõitnud. Mossega sõidavad üldiselt kahte tüüpi inimesed- u. 80 aastased vanamehed, kes korra nädalas turul käivad, sõites väga aeglaselt ja vanatehnikahuvilised, kes hoolitsevad auto eest ja sõidavad ettevaatlikult. Lisaks ka kiirusomadused, mis ei luba väga optimistlikke möödasõite teha.
Ma ei kujuta ette mitu korda rohkem oleks praegu aastas hukkunuid, kui kõik sõidaksid sellise turvalisusega autodega nagu mossed. Jumal tänatud et on uued airbäägide, abs, trc ja jumal teab mis süsteemidega autod, millega saavad algajad juhid sõita j autotunnetust koguda ilma et iga väiksem sõiduviga kohe kätte maksaks.
Minu point- mossega avariisse sattudes on see surmarelv. Tuleb lihtsalt sõita arvestades auto suutlikkust ja vältida ohtlikke olukordi. Igasugustele uljaspeadele ja kihtajatele on mõistlikumaid automarke millega lolli mängida.
Kui vaadata minigit aastastatistikat, siis võib tõsesti tunduda et mosse võib olla kõige ohutum auto, kuna aasta jooksul ei ole keegi ennast mossega surnuks sõitnud. Mossega sõidavad üldiselt kahte tüüpi inimesed- u. 80 aastased vanamehed, kes korra nädalas turul käivad, sõites väga aeglaselt ja vanatehnikahuvilised, kes hoolitsevad auto eest ja sõidavad ettevaatlikult. Lisaks ka kiirusomadused, mis ei luba väga optimistlikke möödasõite teha.
Ma ei kujuta ette mitu korda rohkem oleks praegu aastas hukkunuid, kui kõik sõidaksid sellise turvalisusega autodega nagu mossed. Jumal tänatud et on uued airbäägide, abs, trc ja jumal teab mis süsteemidega autod, millega saavad algajad juhid sõita j autotunnetust koguda ilma et iga väiksem sõiduviga kohe kätte maksaks.
Minu point- mossega avariisse sattudes on see surmarelv. Tuleb lihtsalt sõita arvestades auto suutlikkust ja vältida ohtlikke olukordi. Igasugustele uljaspeadele ja kihtajatele on mõistlikumaid automarke millega lolli mängida.
Re: Mosse kui surmarelv?
Uued autod on selles.süüdi et vähendavad inimestel ohutunnetust
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: Mosse kui surmarelv?
Arvad et kui uued autod oleksid sama ohutud kui moskvitsi laadsed autod oleks meil liiklussurmasid vähem?