Nõukogude aeg on nõukogude aeg, siis olid kõik sellised kastid kus ka 30km/h sai endale kiirelt ots peale teha. Nõukogude ajal õpetati siiski autojuhte, mitte mingisuguseid niisama tavakasutajaid, seepärast oli ka nende kool pikem. Nad said mehaanika poolt, kanalis istuda kui ka loengus... Autokooli kursuse pikkus on täiesti piisav praeguse liiklusega kohanemiseks. Kõiki ohuolukordi ei ole võimalik autokoolis õpetada, see oleks täiesti mõtetu, lihtsalt tuleb ise tark olla ja vahtralehest eemale hoida - seepärast nad auto küljes ongi. Mehaanika õpetamist pole praegu lihtsalt tarvis, seepärast, et olemas on autoteenindused ja mul ei ole vaja absoluutselt teada mis auto all ja südames toimub kui ainult "miski koliseb esisillas, tehke korda" öelda. Hiljem vibutan rahakotti ja saan korras auto. Lollus liiklusest tuleb sellest, et kiire-kiire.. Muuta ei saa mitte midagi, saab ainult hullemaks teha. Ka see pole lahendus, et ma nimelt just sõidan tee peal liiklusvoolust aeglasemalt, nt maanteel kütan 75km/h. Inimesed lähevad veel rohkem närvi ja eks sealt närvi minemisest tuleb ohtlik manööver, seejärel ka õnnetus.MAZ kirjutas:Pigem tuleks küsida,kuidas need teised lollid on üldse load saanud kätte? Nõukogude ajal käis autokool ligi pool aastat. Praegu vorbitakse juht valmis minimaalselt 2 kuuga(reaalselt 3 kuuga). Aga üldiselt see on ebapiisav aeg,et üldse sa näeksid kõiki olukordasid. Tõeline ellujäämine hakkab siis,kui sa pead ise sõitma hakkama ilma igasuguse abita. Ning on ka neid,kes on endale load ilmselt ostnud,kuigi neid on % vähem.
Kolmas probleem on liiga kiired autod. Nõukogude ajal oli massiliselt õnnetusi Ladadega. Ning seda just sellepärast,et lihtinimesele oli see kõige kiirem auto,mida oli võimalik kätte saada. Aga kui tulid Fordid,Mitshud ja Toyotad. Siis järgnesid kohe ka palju hullemad ja rängemad avariid? Ei tea küll miks?
Mosses saab raudpolt enne surma kui mistahes läänekas. (Praeguste autodega võrrelda muidugi ei saa, aga ise omades W123 mercedest 1977 ja näinud olen seda nii seest kui väljast kui põhja alt, siis tean mis on läänekas ja mis on mosse ) Hea küll, laupkokkupõrkel ja tagant sissesõidul on kõik autod pehmed, aga külgpõrkel ja üle katuse käies unustage crash test ära. Kui on ikkagi inimesi kes on näinud kuidas on läänekas ehitatud ja kuidas on mosse ehitatud, siis vahe on sees, suur-suur vahe. Mossel võib uksepiida pool meetrit tuppa sõita, pearuumi on nii vähe, et sinna ei mahu ajaleht ka ära ja kui üle katuse käia siis jääd kaelakondist ilma.