AZLK 2140 1979 sass
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2140 1979 sass
Jah, doonoril ilus sinine sisu - ka mina näen sellist esimest korda.
Täna sain igatahes doonori käima, läks poolest pöördest - süütepooli küljes oli üks üleliigne juhe, mis läks kuskile karpi (otstarvet ei tea). Loomulikult sai tehtud ka prooviring, mis näitas, et mootoriga probleeme pole, kuigi süüde oli täpselt paika reguleerimata. Klapid tahaksid samuti reguleerimist ja kett pingutamist - õnneks on need lihtsad tööd. Samas veermik ja roolisüsteem ei kannata üldse kriitikat, võrreldes 2140-ga. Lisaks leidsin, et all oli mingi teine käigukast, mitte 412 enda oma (võib-olla oli 408 oma, nii täpselt ei vaadanud) - käigud lülitusid ka üpriski kergelt ja näiteks Ladale omaselt täpselt.
Doonorit lammutades avastasin, et kere on liiga heas seisus, et varuosadeks teha - kogu põhi mastiksiga tehtud ja tugev, rooste praktiliselt autol puudub. Vaja on vaid kahte ust ja veidi tungrauaga abistamist (uksepost oli natuke sissepoole tulnud), et masin korda saada väliselt. Mõtlesin, et teeks parem selle 412 korda... Mis klubilised arvavad?
Täna sain igatahes doonori käima, läks poolest pöördest - süütepooli küljes oli üks üleliigne juhe, mis läks kuskile karpi (otstarvet ei tea). Loomulikult sai tehtud ka prooviring, mis näitas, et mootoriga probleeme pole, kuigi süüde oli täpselt paika reguleerimata. Klapid tahaksid samuti reguleerimist ja kett pingutamist - õnneks on need lihtsad tööd. Samas veermik ja roolisüsteem ei kannata üldse kriitikat, võrreldes 2140-ga. Lisaks leidsin, et all oli mingi teine käigukast, mitte 412 enda oma (võib-olla oli 408 oma, nii täpselt ei vaadanud) - käigud lülitusid ka üpriski kergelt ja näiteks Ladale omaselt täpselt.
Doonorit lammutades avastasin, et kere on liiga heas seisus, et varuosadeks teha - kogu põhi mastiksiga tehtud ja tugev, rooste praktiliselt autol puudub. Vaja on vaid kahte ust ja veidi tungrauaga abistamist (uksepost oli natuke sissepoole tulnud), et masin korda saada väliselt. Mõtlesin, et teeks parem selle 412 korda... Mis klubilised arvavad?
Re: AZLK 2140 1979 sass
Minu sümpaatia on kogu aeg kaldunud 412-ne poole, mina jätaks 412-ne lõhkumata, see on sul korraliku kerega auto. Minu arvates on see doonor 412 sul tunduvalt paremas seisus kui 2140.
Re: AZLK 2140 1979 sass
Võiks minuarust , kui 412 peale lähed , sellele 2140 esiosa panna ja need vanemad uksed , isiklikult selline esiosa nagu sellel IZ-il on väga ei meeldi.
Re: AZLK 2140 1979 sass
Kuidas ARK sellesse suhtub, kui ühe mudeli nina ja teise tagumik? Või on nendel poogen, peaasi, et turbot ega sportrooli poleks ja kerenumber klapiks?RoTT kirjutas:Võiks minuarust , kui 412 peale lähed , sellele 2140 esiosa panna ja need vanemad uksed , isiklikult selline esiosa nagu sellel IZ-il on väga ei meeldi.
Re: AZLK 2140 1979 sass
Ei ole eriti kursis ,aga ei tohiks midagi teha kui kerenumbrid ja asjad ok , nende jaoks mosse on mosse vist..?
Re: AZLK 2140 1979 sass
Kusjuures sellised ülemineku autod on reaalselt olemas olnud, foorumlane thehank võib rääkida pikemalt, temal oli selline.
Re: AZLK 2140 1979 sass
Ütleks omaltpoolt, et kui juba 2140-ga alustasid jätka ka samas vaimus
Endine Super-Lux.
Re: AZLK 2140 1979 sass
Täpsustuseks ütleks, et carrec pidas silmas ikka vist Thahenk-i nimelist tegelast.carrec kirjutas:Kusjuures sellised ülemineku autod on reaalselt olemas olnud, foorumlane thehank võib rääkida pikemalt, temal oli selline.
Ma ei tea veel ühtegi mosseklubi liiget, kes oleks omale kasutajanimeks "lõngaviht" (the hank- ingl. k.) pannud
Re: AZLK 2140 1979 sass
Aitähh parandamast, kiiruga läksid jah tähed segamini. Kuid postituse sisu jääb samaks!
Re: AZLK 2140 1979 sass
Vastuseid jube palju vahepeal tulnud.
Ega siis 2140 kohe maha ei kannaks - see jääks natuke kauemaks seisma. Lihtsalt jätaks selle 412 jupitamata ja hakkaks sellega kiiremini tegelema, sest lootus on see varem valmis saada.
Isiklikult meeldib rohkem 2140, just disaini mõttes, aga kui 412-le panna 2140 esiosa, siis võib ka sellest asja saada. Samas tuleb üle värvida nii või teisiti mõlemad autod, aga 412 värvi võiks mõne teise valida, beež ei ole just väga ilus. Tuleb katsetada. Aga enne veel, kui seda katsetan, küsin, ehk on kellelgi üle 412 kundepoolseid uksi?
Ja ilmselt teen 412 mingi hetk nüüd ka uue teema, siis ei ole kõik segamini.
Ega siis 2140 kohe maha ei kannaks - see jääks natuke kauemaks seisma. Lihtsalt jätaks selle 412 jupitamata ja hakkaks sellega kiiremini tegelema, sest lootus on see varem valmis saada.
Isiklikult meeldib rohkem 2140, just disaini mõttes, aga kui 412-le panna 2140 esiosa, siis võib ka sellest asja saada. Samas tuleb üle värvida nii või teisiti mõlemad autod, aga 412 värvi võiks mõne teise valida, beež ei ole just väga ilus. Tuleb katsetada. Aga enne veel, kui seda katsetan, küsin, ehk on kellelgi üle 412 kundepoolseid uksi?
Ja ilmselt teen 412 mingi hetk nüüd ka uue teema, siis ei ole kõik segamini.