Ise kasutan relakal sellist:
Trellivarianti seepärast vaja ,et igalepoole ei mahu suure harjaga, aga tegelikult peaks mitme erineva kujuga harju ostma, et pääseks igale poole.
Täna lammutasin taguotsa ning vaatasin, et need kohad, mis eelmine kord jäid roostesurma pealekandes pruuniks on nüüd musta värvi läinud, eks harjan uuesti üle mingiaeg ja vaatan, kas allpool on roostet veel või kogu pude osa on mustaks läinud.
Vaatan ja mõtlen veel seda liivapritsi värki, kui on viitsimist ja kannatust ning palju aega peaks saama ka terasharjadega kogu auto haljaks.
On keegi mingit vahet ka relaka harjadel märganud? Firma omad on mingi 200-300.- eeku, aga no-name samasugune hari maksab mingi 40-50.- eeku. Otseselt nagu kehvem ei tundu olevat ja traate ka ei loobi... müstika
Kusjuures need trelli harjad on pärit aastast 2003 ja 2004 kui terve Riga võrri kõik pinnad metallini haljaks lasin, kulus ikka päevi. Ja siis seisid detailid samuti haljana mingi nädal või paar garaažis, enne kui vrävija juurde sai viidud ning polnud ka mitte kui mingit roostet tekkinud.